Tak nám vyšel III. díl Plánů kolejišť, a s tím přišla i kupa inspirace. Věřil jsem tomu že pro něco inspiraci určitě získám, a taky že jo. Dlouho odsouvaný a málem pohřbený projekt (zejména pro nereálnost naskládat vše co jsem původně chtěl na tak malý prostor) díky Milanovi můžu opět vskřísit.
Vpodstatě se z původního dvoupodlažního kolejišťátka s koncovou staničkou a skryťákem pro obrat soupravy stalo úplně něco jiného vycházejícího buď z plánku "Kameničky" nebo "Slukové". Také jsem se znovu dal do hledání vhodného "kufříku". Už to ale vypadá skoro na kufr velikosti menšího náklaďáku
. Rozhoduju se mezi
tímhle a nebo
tímto kufrem.
Zatím ale ani nevím jak by to vycházelo s kolejivem DK-modelu, jestli bych se dostal aspoň k jedné z těch dvou variant provozovatelných s Tučkem a Balmem nebo dvěma Zetkami. Ani nevím jestli bych se spíš rozhodl pro "Kameničku", po které bych šáhl hlavně proto, že splňuje trošku původní představu koncové staničky včetně nějakého menšího viditelného posunu, nebo spíš pro "Slukovou", kde mě naopak lákají větší provozní možnosti na kolejišti jako celku, a větší prostor pro volnou jízdu krajinou.
Takže jestli má někdo nějaké postřehy, tipy, rady a tak, sem s nimi, teď to už hodlám dotáhnout do konce. Taky bych rád poprosil Milana, jestli až bude mít trošku volného času, jestli by zkusil nějakým způsobem dostat aspoň jedno z těch dvou kolejišťátek do jednoho z těch dvou kufrů, aspoň kolejově, abych věděl jestli je to teď alespoň trochu reálné oproti původnímu stavu.