Milé děti!
Myslím, že dnes nastal den, kdy pohádkou "O skladové koleji" skončí celé vyprávění.Tedy alespoň na čas, poněvadž práce na hlavní budově asi budou trvat déle, takže
pokračování uvidíte teprv po jejím dokončení.Mezitím bude pokračovat zasypávání prostorů mezi kolejemi a celkové dokončení "krajiny
", tedy dvora.Možná se tam objeví stojan na bycikly a další detaily. O nich bych chtěl také průběžně referovat.
Takže hezky poslouchejte.Poněvadž továrna by měla být napojena na železnici, rozhodl jsem se, aniž bych věděl že bude jednou skutečně pojížděna, vybudovat kus normálněrozchodné koleje.K dispozici jsem měl pražcová pole neznámého původu, do kterých jsem vložil kolejové pruty o výšce 2,5 mm, ačkoliv normální výška pro nulku je od 3,15 mm.Prospělo to celkovému vzhledu, kolej působí po patinování a zaštěrkování subtilním dojmem, velmi realisticky.Když jsem se rozhodl integrovat továrnu do plánovaného většího kolejiště a pojíždět ji skutečně, stačilo poněkud upravit délku šroubů u vnitřních upevňovadel, a kolej je plně sjízdná.Ovšem také proto, že používám velmi nízké (1mm) nákolky.Ukončení koleje je vyrobeno podle drážních předpisů z kolejových profilů, drátěných třmenů a leptaných matek.Jeho zhotovení jsem nefotografoval, ale vyfotím jej nyní a uvedu zde.Ještě čeká na návěstní tabulku, možná osvětlenou.Jo a štěrk a tráva jsou od Poláka.
A teď už dobrou noc!
Dědeček Mašinka