Stránka 18 z 20

Re: "home-made" vozidla

PříspěvekNapsal: stř 03 srp, 2016 2:49 pm
od zmar
body píše:Pro stavece bocni fotky vozu Za/u, (navstevu muzea v Zamberku muzu jen doporucit) a zakladni rozmery:
Delka skrine 5000
Sirka skrine 2070
Vyska skrine 2000
Delka plosiny 500

https://drive.google.com/folderview?id=0B3EGGs9s1xJ9T1R5VjVzb0ctWEU&usp=sharing

Tusite prosim nekdo jak byly vozy oznaceny? Barevneprovedeni bylo seda/cerna? Diky



Před rokem 1918 asi mohl být šedý. Ale za ČSD už byl určitě klasicky červenohnědý.

Snímek není ostrý, ale aspoň něco z nápisů je čitelné.

Re: "home-made" vozidla

PříspěvekNapsal: stř 31 srp, 2016 7:57 am
od jihous
Chlapi, nevíte někdo, na jakém podvozku ROCO jsou prodávané TU47.o od Pragomodelu? Já mám od pana Murase ještě na starém Pikoa chtěl bych buď remotorizovat či vyměnit celý pojezd, protože kastle je zpracovaná exelentě. TU47.0 od Jindry budu mít v nejbližší době, ale nechci původní jen odstavit.

http://www.pragomodel.cz/pragomH0.htm

Re: "home-made" vozidla

PříspěvekNapsal: stř 31 srp, 2016 8:59 am
od Martin Justiz
jihous píše:Chlapi, nevíte někdo, na jakém podvozku ROCO jsou prodávané TU47.o od Pragomodelu? Já mám od pana Murase ještě na starém Pikoa chtěl bych buď remotorizovat či vyměnit celý pojezd, protože kastle je zpracovaná exelentě. TU47.0 od Jindry budu mít v nejbližší době, ale nechci původní jen odstavit.

http://www.pragomodel.cz/pragomH0.htm


prodloužená roco v 200

Re: "home-made" vozidla

PříspěvekNapsal: stř 31 srp, 2016 9:04 am
od JanoH0e
Tuším je to podvozok pre N modely Roco. Mal som takú ešte "v dávných dobách". Pokiaľ budeš prerábať "vnútro", odporúčam radšej ísť do podvozkov Halling. http://www.halling.at . Na Zababove je postup motorizácie a A2C tu niekde dával postup tiež. Hallingové podvozky sú vhodnejšie ako Roco N.

Re: "home-made" vozidla

PříspěvekNapsal: stř 07 zář, 2016 7:01 am
od body
Postavil jsem svuj prvni model v H0 - BNE50 H0f - zatim maketa bez pojezdu na ktery nevim jestli nekdy dojde. Kazdopadne v kastli je mista dost, oproti stejnemu kousku v TTf, ktery mi "tak nejak" jezdi.

Obrázek

Re: "home-made" vozidla

PříspěvekNapsal: stř 07 zář, 2016 8:07 am
od Vaclav86cz
Schön!!!
Nestálo by za to to zkusit napasovat na pojezd od Busche?
Rozvor je stejný jediný problém, který by mohl nastat je s umístěním motoru...
A pak by taky možná stálo zato uvažovat o možnosti drobných úprav rozměrů, aby se to tam vešlo...
Ono i ta DH 120 pasuje na pojezd od Busche...
No nic. Je objednána a zkusím to poskládat dohromady.

Re: "home-made" vozidla

PříspěvekNapsal: stř 07 zář, 2016 9:18 am
od zmar
Moc pěkné. To si vysloveně říká o motorizaci pojezdem Busch.

Jen si nejsem jistý, jestli kapota motoru nemá mít svislé stěny (na snímku se zdá, že jsou zešikmené). Jestli se pamatuji, tak kapota má ve skutečnosti šířku 900 mm, tedy v hánule 10 mm, což je pro Busche tak akurát.

Re: "home-made" vozidla

PříspěvekNapsal: stř 07 zář, 2016 10:24 am
od hank
Tady je výkres BNE 50. Ty stěny kapoty jsou fakt svislé...

bne50.jpg

Re: "home-made" vozidla

PříspěvekNapsal: stř 07 zář, 2016 2:26 pm
od body
No, bocni steny kapoty nejsou svisle, rozhodne ne u vsech stroju. To je patrne i z fotek (potvrzeno merenim). Akorat ja to asi lehce nadsadil. Zalezi to na tom, ja se kapota naohyba. Kde jsem ustrelil asi trochu vic je celni maska. Mrizka by mela byt asi vicemene kolmo k ramu.

Re: "home-made" vozidla

PříspěvekNapsal: čtv 08 zář, 2016 11:28 am
od Vaclav86cz
zmar píše:Moc pěkné. To si vysloveně říká o motorizaci pojezdem Busch.

Jen si nejsem jistý, jestli kapota motoru nemá mít svislé stěny (na snímku se zdá, že jsou zešikmené). Jestli se pamatuji, tak kapota má ve skutečnosti šířku 900 mm, tedy v hánule 10 mm, což je pro Busche tak akurát.


Však s tím plánem jsem to taky kupoval...
Uvidíme jak to poskládám...
Jen je otázka, zda-li to provozovat na analogu a nebo se pokusit o digitál... Když jsem se bavil s jedním dodavatelem, tak je schopen dodat pouze dekodér pro 6V, ale je problém s tím, že očas ten dekodér dá impulsem třeba 12V... A to by asi motůrek neustál...

Re: "home-made" vozidla

PříspěvekNapsal: čtv 08 zář, 2016 11:39 am
od zmar
Vaclav86cz píše:Jen je otázka, zda-li to provozovat na analogu a nebo se pokusit o digitál... Když jsem se bavil s jedním dodavatelem, tak je schopen dodat pouze dekodér pro 6V, ale je problém s tím, že očas ten dekodér dá impulsem třeba 12V... A to by asi motůrek neustál...


Popsal jsem to v tématu Modely Busch H0f. Takhle jsem si digitalizoval už několik těchhle mašinek. Zatím bez problémů.

Re: "home-made" vozidla

PříspěvekNapsal: pon 19 zář, 2016 9:04 pm
od jkiss
Tak konečne moja Kolbenka nastúpila do služby a vozí drevo ako sa patrí :-)
Kolbenka.jpg


Kolbenka2.jpg

Re: "home-made" vozidla

PříspěvekNapsal: úte 20 zář, 2016 9:13 am
od jihous
A začíná lesní romantika.................

Re: "home-made" vozidla

PříspěvekNapsal: úte 20 zář, 2016 9:13 am
od Vaclav86cz
Jožo jezdila kolbenka aji na užším rozchodu než 760mm (třeba průmyslové 600mm, nebo 650mm)?

Re: "home-made" vozidla

PříspěvekNapsal: úte 20 zář, 2016 9:00 pm
od jkiss
jezdila kolbenka aj na užším rozchodu než 760mm (třeba průmyslové 600mm, nebo 650mm)?


Tak to ja netuším, na to sú tu povolanejší :-)

ešte zopár obrázkov:
http://jkiss.rajce.idnes.cz/Modletice_2016/