Acibuk - k osobnému vozu - dík za pochvalu. Ale najlepšie by bol asi z leptu - presné rozmery, popr. od Liliputu, tam ale zase nesedí niečo iné. Takže si nevyberieš. Pásky na bočnici sú lept. Ale dá sa použiť aj laserom vyrezávané drevo, napr. od D. Buchtelu, len treba nájsť ten správny rozmer, je to taká úzka doštička. To by bolo ako v skutočnosti, len neviem, ako by na tom sedela farba. Ale to sa dá vyriešiť. K záchodu - či tam bol, alebo nebol pôvodne, neviem. Podľa výkresu podobných vozňov v Maďarsku, by tam mal byť. Otázne je, či tam nebol už z výroby alebo ho odstranili pri prestavbe, resp. ktorej, bolo ich viac. Takže ako si písal, môže tam byť. Určite tam však nebol v 60. rokoch.
Nákladný vozeň máš pekný a určite bude "chloubov Klukovských snu" . Inak v Nitre majú aj Neptunky, keby si sa tam niekedy objavil, nezabudni foťák, papier , tužku a meriace pásmo .
K LŽ Michalovce - Morske Oko - trať viedla až do Michaloviec, dokonca cez mesto popri pravoslávnom kláštore - tiež námet . Jej čiastočná obnova bola plánovaná v rámci výstavby zábavného parku pri Šírave ako jedna z jeho atrakcii, dokonca už boli nakúpené podvali, koľajnice atď., spracovaná a schválená dokumentácia. Potom sa to nejak zastavilo na nevysporiadaných pozemkoch ( nie železnice), potom kríza atď. Takže uvidíme. Mali to robiť Holanďania, takže bol predpoklad, že z toho niečo bude. " Bansky diesel" a vagóny na pomníku čakajú.
P.s. K loko - tam sa obávam, že pomôže iba napájanie srdcoviek, alebo odpruženie a lepší zber aspoň jednej nápravy.
Vagón je pekný, prajem veľa úspechov v dokončovaní.