JanoH0e píše:Dám zopár obrázkov
http://www.pospichal.net/lokstatistik/images/mav390.JPG
Užhorodský
http://www.lzlm.wbl.sk/Historicke-fotografie.html
Ĺubochnianský - Ferdinad
Ďalej by šlo upraviť na PI (kraus L) z BVD - SZD, ale tam to chce viac zásahov - predlženie vaní, kolesá atď.
Jedna věc je celková podoba a druhá je velikost lokomotivy. Mašina Tillig má v originále podle mého odhadu asi dvakrát větší výkon než lokomotivy z lesních železnic. Tomu odpovídají i rozměry. Takže i kdyby se na ten pojezd postavilo něco podle vzhledu z fotografie, tak by to bylo mnohem vyšší a delší, než lokomotiva postavená podle skutečných rozměrů. Typická třínápravová lokomotiva 760mm z lesních železnic má celkový rozvor cca metr a půl. Ale mašina od Tillika má aspoň 2 metry. Podobně vypadají i průměry kol. Klasika z LŽ má mít kola 600 mm. Ale ten Tillig má zase o hodně víc (odhaduji 800mm). Podobně i výška a šířka lokomotivy. Tillig by se nevešel do průjezdného profilu pro rozchod 760 mm.
I na LŽ existovaly některé typy lokomotiv s větším rozvorem (třeba ČKD z roku 1948) nebo s většími koly. Ale to byly výjimky a i tak se vešly do průjezdného profilu. Prostě loko od Tilliga je celkově mohutnější než stroje 760 mm pro lesní železnice.
P.S.: našel jsem rozměry originální loko ze Spreewaldbahn, podle které Tillig konstruoval model. Má celkový rozvor 2200mm a průměr kol 900mm. Tomu opravdu neodpovídá žádná naše lokomotiva na rozchodu 760mm.