Stránka 1 z 1
Pomer velikosti Roco / Tillig

Napsal:
pát 27 úno, 2009 11:14 pm
od Gif3
Planuji malinke kolejiste v H0e a sesli se mi tu z ruznych zdroju nejake prvni vagony a docela mne prekvapil pomer velikosti mezi osobnim Tillig a uzavrenym nakladnim Roco.
Nelibi se mi to a skoro to vypada ze se to nebude moct stat kolejisti vedle sebe ...
http://gif.rajce.idnes.cz/H0e/ ... to to doopravdy bylo takhle? Spreewald / Mariazell (nebo co ma to Roco za vzor) byly jinak velke?
Chtel bych si poridit U37 a desim se toho, ze taky bude pomerove uplne mimo.
Na fotce je taky videt ze Tillig je pripraveny na H0m jen zmenou dvojkoli.
Roco/Tillig

Napsal:
sob 28 úno, 2009 12:41 am
od JanoH0e
Áno,trať Sprewald - Tillig bolo 1000mm, Roco má nákladne vozne brané z Rujanskej trate - 750 mm. Desiť sa toho nemusíš, pokiaľ nechceš stavať výletnú " čistú " trať napr. pioniersku železnicu. Na úzkých tratiach, mimo štatne železnice, ktoré si objednávali celé série vozidiel, napr. lesné, súkromné ( JHMD, SZD, Frýdlant) alebo priemyselných tratiach ( Hrušov, Mníšek atď ) jazdilo všetko, čo sa vošlo do profilu, resp. čo si spoločnosť alebo prevádzkovateľ kúpil, resp. postavil alebo renovoval. Napr. TU 29 jazdiace v J.H. boli pôvodne určené pre SHD na 900 mm, ale oveľa zjavnejšie to bolo na tratiach v Nemecku. Nemecké továrne vyrábali dokonca lokomotívy a vozne, ktoré boli jednoducho prerozchodovateľne. To iste platí napr. o Fauroch z Rumunska.
HO/HOe

Napsal:
ned 01 bře, 2009 4:37 pm
od milan ferdián
Kluci,ouzkaři,v plánech kolejišť máte návrh stykové stanice.
Re: HO/HOe

Napsal:
ned 01 bře, 2009 4:53 pm
od petrh
milan ferdián píše:Kluci,ouzkaři,v plánech kolejišť máte návrh stykové stanice.
jojo a je nadherna:)
stanica

Napsal:
ned 01 bře, 2009 8:21 pm
od JanoH0e
Milan, ďakujeme za Třemešnú (modelovú). Ešte Obrataň, Ružomberok ....

No počkáme.
Re: stanica

Napsal:
pon 02 bře, 2009 10:09 pm
od milan ferdián
JanoH0e píše:Milan, ďakujeme za Třemešnú (modelovú). Ešte Obrataň, Ružomberok ....

No počkáme.
Už je to komplet v návrzích kolejišť.Celá trať je úzkorozchodná mimo stykovou.
I ty budou......Obrataň ,Ružomberok,Frýdlant v Čechách...uvidím na podklady ,jaké seženu

stanica

Napsal:
úte 03 bře, 2009 12:17 am
od JanoH0e
Budem sa tešiť. Ak budeš potrebovať nejaký plán stanice, napíš. Našiel by sa aj Ondrašov - M. Beroun, Bohmín u.n. MVD, Ľubochňa. Tie ostatné samozrejme tiež.
Re: stanica

Napsal:
úte 03 bře, 2009 6:21 am
od milan ferdián
JanoH0e píše:Budem sa tešiť. Ak budeš potrebovať nejaký plán stanice, napíš. Našiel by sa aj Ondrašov - M. Beroun, Bohmín u.n. MVD, Ľubochňa. Tie ostatné samozrejme tiež.
Díky za nabídku.Já bych spíše potřeboval podklady od vás kluků ze Slovenska.

Re: stanica

Napsal:
úte 03 bře, 2009 7:03 am
od petrh
milan ferdián píše:...Obrataň ,Ružomberok,Frýdlant v Čechách...uvidím na podklady ,jaké seženu

ja ja ja bych chtel videt Bohdalinskou vyhuybnu epocha I - III (nez nam ji na Ob-JH zrusili a rekli a hezky po svych do Benesova ci Vcelnicky:D)
Re: stanica

Napsal:
úte 03 bře, 2009 8:19 am
od milan ferdián
petrh píše:milan ferdián píše:...Obrataň ,Ružomberok,Frýdlant v Čechách...uvidím na podklady ,jaké seženu

ja ja ja bych chtel videt Bohdalinskou vyhuybnu epocha I - III (nez nam ji na Ob-JH zrusili a rekli a hezky po svych do Benesova ci Vcelnicky:D)
To nebyla výhybna ,ale zastávka s nákladištěm dlouhého dříví.
1906 -otevření
-zděna překládací rampa pro nakládku dlouhého dříví typ V566/H
-dřevěný sloupek s názvem zastávky typ VI/U
1962-zastávka zrušena
197.-snesena manipulační kolej
zdroj "Na úzkém rozchodu" Karel Just
Re: stanica

Napsal:
úte 03 bře, 2009 8:36 am
od petrh
milan ferdián píše:petrh píše:milan ferdián píše:...Obrataň ,Ružomberok,Frýdlant v Čechách...uvidím na podklady ,jaké seženu

ja ja ja bych chtel videt Bohdalinskou vyhuybnu epocha I - III (nez nam ji na Ob-JH zrusili a rekli a hezky po svych do Benesova ci Vcelnicky:D)
To nebyla výhybna ,ale zastávka s nákladištěm dlouhého dříví.
1906 -otevření
-zděna překládací rampa pro nakládku dlouhého dříví typ V566/H
-dřevěný sloupek s názvem zastávky typ VI/U
1962-zastávka zrušena
197.-snesena manipulační kolej
zdroj "Na úzkém rozchodu" Karel Just
teda covece, ja az budu u nasich tak tam hupsnu, protoze je tam dodneska zbyla drevena bouda zastavky:) no muj otec tudy denne jezdil do skoly a pak prace a rikal, prave, ze tam byla vyhybna, tak to je errorasi v mych info:)
podklady

Napsal:
úte 03 bře, 2009 11:48 am
od JanoH0e
Ahoj Milan. A ktorú trať by si chcel ? Nejaké trate by sa našli. Inak k JZD Doležal, tam mu jazdia mladíci s podvalníkmi 40? V oblúkoch bez prevýšenia ? Tak to je na odobratie licencie. Že by si sa inšpiroval reálom ?

Bohdalin

Napsal:
úte 03 bře, 2009 11:59 am
od JanoH0e
Ahoj Peter. Nie, nemáš erorr v informáciach, len laik a niekedy s tým majú problém aj odborníci ťažko urči čo je výhybňa, čo zastávka s nákladiskom. Koľajové rozvetvenie rovnaké, len nákladisko má druhu koľaj manipulačnú, nie dopravnú. Aj keď napr. vo výhybni Velký Ratmírov by vedeli svoje.

Napsal:
úte 03 bře, 2009 1:42 pm
od milan ferdián
Ty závory tam jsou pro zpestření provozu,ale není problém místo závor dosadit kříže.
Výhybna a zastávka s nákladištěm jsou specifika,které mají dané provozní i stavební pravidla.Je mi, ale jasné ,že praxe bývala často jiná.

Napsal:
úte 03 bře, 2009 1:48 pm
od petrh
no kazdopadne Milane, porad jak jsme psal jinde, kloubouka dolu, tohle je skvost a mit ho doma by byl muj sen... btw. krasna TUcka47 jako alternativu k leptum DK modelu jsou resinove od Murastrain jen ta cena jak pise vtipne pan Muras nemecky lezi okolo 200 € :/