Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., sco_27
luboš píše:zdravím všetkých na tomto foru.mám rozrobený lept prototypu T457.0 (730) kanára v TT a márne zhaňam nejaké fotky tejto mašiny(ale aj niektorých iných)zhora,kde by bolo vidieť vršky kapot,strechu a ešte príp. aj nejaké foto zo stanovišťa strojvodcu.Ak mi môžte akokolvek pomôcť budem vám vdačný.Mimochodom táto stavebnica je podľa môjho názoru od tohto výrobcu (kuber)jedna z najlepších čo som mal možnosť doteraz stavať. Až na čelník ktorý je pri prototype iný ako na sériových 730,ako použil výrobca sa to zatial javí ako celkom pekný model
luboš píše:zdravím všetkých na tomto foru.mám rozrobený lept prototypu T457.0 (730) kanára v TT a márne zhaňam nejaké fotky tejto mašiny(ale aj niektorých iných)zhora,kde by bolo vidieť vršky kapot,strechu a ešte príp. aj nejaké foto zo stanovišťa strojvodcu.Ak mi môžte akokolvek pomôcť budem vám vdačný.Mimochodom táto stavebnica je podľa môjho názoru od tohto výrobcu (kuber)jedna z najlepších čo som mal možnosť doteraz stavať. Až na čelník ktorý je pri prototype iný ako na sériových 730,ako použil výrobca sa to zatial javí ako celkom pekný model
Petr Zatrepalek píše:Tome, z čeho je ta mašina dělaná? Vypadá to na lept.
TomBart píše:... tak jsem si to nechal od Kubera sletovat. Doma pak hoooodně práce abych zahránil to, co se zachránit dá ...
Tax píše:TomBart píše:... tak jsem si to nechal od Kubera sletovat. Doma pak hoooodně práce abych zahránil to, co se zachránit dá ...
Tome, toto mám chápať tak, že to zletovanie Kuber akosi nezvládol, či skôr odflákol ? Stále nie som úplne rozhodnutý, či si mám od neho kúpiť stavebnicu, alebo si nechať postaviť maketu Fotky, ktoré má na internete ma od hotovej makety či modelu dosť odradzujú
Inak tá prototypová 730 je pekná, tiež by som o nej uvažoval, i keď v ČSD kabáte.
Michal Šuhajda píše:Tomáš píše:tak ti dva brejlovci na tom viaduktu mě dostali ...škoda že nemám místo abych si takovej postavil
To je Hlubočepský viadukt, a na 95% foceno ze skály, která se vypíná hned za mostem. Pražský semering s viadukty a dvojitým křížením tratí je krásný motiv i pro modely. Mimo jiné i kvůli tomu, že se "hemží specialitami", které bývají často k vidění na modelech, ale v reálu jen vyjímečně. Např. dvojité křížení tratí pár set metrů od sebe, přičemž "horní most" vede skoro přes nádraží Praha Hlubočepy (což je vidět i na uvedené fotce), trať na Jinonice se obrací o 180° a vede svahem nad Smíchovsklým nádražím, "rychlíková" trať vedená v obloucích o malých poleměrech a ve velkém stoupání, poměr vzdálenosti po kolejích a vzdušnou čarou mezi (dnes už bývalou) výhybnou Žvahov a Smíchovským nádražím je taky jako z modelu....
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 návštevníků