Motorové lokomotivy ČSD fotky

Stavba a přestavba lokomotiv všech velikostí. Návody, praxe, materiály, postupy a další.

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., sco_27

Příspěvekod luboš » ned 12 dub, 2009 2:13 pm

zdravím všetkých na tomto foru.mám rozrobený lept prototypu T457.0 (730) kanára v TT a márne zhaňam nejaké fotky tejto mašiny(ale aj niektorých iných)zhora,kde by bolo vidieť vršky kapot,strechu a ešte príp. aj nejaké foto zo stanovišťa strojvodcu.Ak mi môžte akokolvek pomôcť budem vám vdačný.Mimochodom táto stavebnica je podľa môjho názoru od tohto výrobcu (kuber)jedna z najlepších čo som mal možnosť doteraz stavať. Až na čelník ktorý je pri prototype iný ako na sériových 730,ako použil výrobca sa to zatial javí ako celkom pekný model
luboš
 
Příspěvky: 1
Registrován: ned 12 dub, 2009 1:39 pm

Příspěvekod milan ferdián » ned 12 dub, 2009 3:45 pm

luboš píše:zdravím všetkých na tomto foru.mám rozrobený lept prototypu T457.0 (730) kanára v TT a márne zhaňam nejaké fotky tejto mašiny(ale aj niektorých iných)zhora,kde by bolo vidieť vršky kapot,strechu a ešte príp. aj nejaké foto zo stanovišťa strojvodcu.Ak mi môžte akokolvek pomôcť budem vám vdačný.Mimochodom táto stavebnica je podľa môjho názoru od tohto výrobcu (kuber)jedna z najlepších čo som mal možnosť doteraz stavať. Až na čelník ktorý je pri prototype iný ako na sériových 730,ako použil výrobca sa to zatial javí ako celkom pekný model


Víc nemám :wink:

ObrázekObrázekObrázekObrázek
milan ferdián
 
Příspěvky: 11826
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Příspěvekod TomBart » stř 22 dub, 2009 5:05 am

luboš píše:zdravím všetkých na tomto foru.mám rozrobený lept prototypu T457.0 (730) kanára v TT a márne zhaňam nejaké fotky tejto mašiny(ale aj niektorých iných)zhora,kde by bolo vidieť vršky kapot,strechu a ešte príp. aj nejaké foto zo stanovišťa strojvodcu.Ak mi môžte akokolvek pomôcť budem vám vdačný.Mimochodom táto stavebnica je podľa môjho názoru od tohto výrobcu (kuber)jedna z najlepších čo som mal možnosť doteraz stavať. Až na čelník ktorý je pri prototype iný ako na sériových 730,ako použil výrobca sa to zatial javí ako celkom pekný model


tady v práci mám jen toto http://tombart.rajce.idnes.cz/zprava_943/
když se mi připomeneš mailem,tak ti z domu pošlu skutečný foto
TomBart
 
Příspěvky: 496
Registrován: čtv 21 pro, 2006 10:14 am
Bydliště: Chrudim

Příspěvekod Petr Zatrepalek » stř 22 dub, 2009 8:38 am

Tome, z čeho je ta mašina dělaná? Vypadá to na lept.
ČSD 1970-1988 v HO, jinak kitařina (éra, tanky), zakázková patinace a stavba modelů
Uživatelský avatar
Petr Zatrepalek
 
Příspěvky: 2680
Registrován: pát 07 zář, 2007 11:20 pm
Bydliště: Sázava - Černé Budy

Příspěvekod TomBart » stř 22 dub, 2009 12:04 pm

Petr Zatrepalek píše:Tome, z čeho je ta mašina dělaná? Vypadá to na lept.


Je to Kuber. Jelikož jsem neměl žádnou zkušenost s leptem a tuhle loko jsem opravdu moc chtěl (citová vazba na dobu, kdy mě babka tahala na nádraží) a z papíru se mi to nepodařilo, tak jsem si to nechal od Kubera sletovat. Doma pak hoooodně práce abych zahránil to, co se zachránit dá a dodělat spoustu detailů podle skutečnosti.
Možná to někdo pozná, ale zásadní rozdíly jsou asi: světla daleko od kraje kastle, trochu jinak kabina, ale zásadní, že kapota je rovná, nikoliv zkosená jako to je u série.
TomBart
 
Příspěvky: 496
Registrován: čtv 21 pro, 2006 10:14 am
Bydliště: Chrudim

Příspěvekod lmd » stř 22 dub, 2009 6:22 pm

tak to je sila naozaj veľmi krásna práca k,lobuk dole.
H0"- DCC- IIIažIV.
Uživatelský avatar
lmd
 
Příspěvky: 39
Registrován: ned 16 pro, 2007 5:21 pm
Bydliště: Veľká Lomnica

Příspěvekod Tax » ned 26 dub, 2009 4:50 am

TomBart píše:... tak jsem si to nechal od Kubera sletovat. Doma pak hoooodně práce abych zahránil to, co se zachránit dá ...

Tome, toto mám chápať tak, že to zletovanie Kuber akosi nezvládol, či skôr odflákol ? Stále nie som úplne rozhodnutý, či si mám od neho kúpiť stavebnicu, alebo si nechať postaviť maketu :? Fotky, ktoré má na internete ma od hotovej makety či modelu dosť odradzujú :roll:

Inak tá prototypová 730 je pekná, tiež by som o nej uvažoval, i keď v ČSD kabáte.
Uživatelský avatar
Tax
 
Příspěvky: 191
Registrován: sob 12 led, 2008 12:16 pm
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod Petr Zatrepalek » ned 26 dub, 2009 8:51 am

Ta mašina se ti Tome fakt povedla. Nevěřil bych co se dá z "kubera" udělat! Já měl už dvakrát od něj M131 a pokaždé ho dal radši pryč z "estetických" důvodů. Problém nebyla ani tak absence detailů (u podvozku a kabiny) ale neuvěritelně odfláklé odlitky střechy, navíc křivě nalepené na kastli z leptu! To samé mne čekalo u poštovního vozu co jsem měl koupený přes jeden e-shop - nejen opět střecha menší o 2mm než obrys vozu, ale hlavně úplně vyosený podvozky takže vagon "šmajdal"! A o problému prodejci a vědí, neb na reklamaci ten můj "nějak" nechtěl slyšet.

Takže všem radím stavebnici nebo domluvit osobní odběr!
ČSD 1970-1988 v HO, jinak kitařina (éra, tanky), zakázková patinace a stavba modelů
Uživatelský avatar
Petr Zatrepalek
 
Příspěvky: 2680
Registrován: pát 07 zář, 2007 11:20 pm
Bydliště: Sázava - Černé Budy

Příspěvekod TomBart » pon 27 dub, 2009 5:56 am

Tax píše:
TomBart píše:... tak jsem si to nechal od Kubera sletovat. Doma pak hoooodně práce abych zahránil to, co se zachránit dá ...

Tome, toto mám chápať tak, že to zletovanie Kuber akosi nezvládol, či skôr odflákol ? Stále nie som úplne rozhodnutý, či si mám od neho kúpiť stavebnicu, alebo si nechať postaviť maketu :? Fotky, ktoré má na internete ma od hotovej makety či modelu dosť odradzujú :roll:

Inak tá prototypová 730 je pekná, tiež by som o nej uvažoval, i keď v ČSD kabáte.


Ono to bylo tak, že jsem tu 730 viděl na burze už v nátěru, ale šlo o 501. Domluvil jsem se s ním, že budu chtít kanára, ale už dopředu jsem počítal s tím, že to nebude žádná sláva a tak jsem si to nechal jen sletovat s tím, že dodělám spoustu doplnků. Doma, když jsem vzal výkres a fotodokumentaci a podrobně prohlížel, tak nadšení pomalu opadalo (přijde mi, že v případě Kubera se hraje spíše na kvantitu než kvalitu, ale to je hold obecně známo).
Určitě bych dneska volil stavebnici, ale zase bez návodu se to vše staví dost blbě. Zase by se dalo spousta věcí upravit dopředu, nejvíc mě štve ta kapota, je to totiž takovej poloviční kanár, bohužel.
TomBart
 
Příspěvky: 496
Registrován: čtv 21 pro, 2006 10:14 am
Bydliště: Chrudim

Příspěvekod Lubomír Dudek » stř 27 kvě, 2009 9:26 am

Přeběhlík k N scale II epocha druhá válka DRG/DRB
Uživatelský avatar
Lubomír Dudek
 
Příspěvky: 290
Registrován: sob 29 pro, 2007 6:53 pm
Bydliště: Habartov,Žatec,Karlovy vary

Příspěvekod vorisekml » sob 30 kvě, 2009 6:05 pm

JSEM TO UŽ DAL DO TÉMATU NOVINKY 09 ALE SEM TO PATŘÍ SPÍŠ
ODKAZ NA LOKO CO PROŠLY CHOMUTOVEM, MOC ZAJÍMAVÝ FOTKY Z 80.LET A STARŠÍ. PROLEZTE TO CELÉ JE TAM TOHO NA TĚCH STRÁNKÁCH VÍC ZAJÍMAVÝHO.
ODKAZ - http://www.cykloplaz.wbs.cz/Depo_Chomut ... a_era.html
H0
Uživatelský avatar
vorisekml
 
Příspěvky: 890
Registrován: pát 06 bře, 2009 8:43 pm
Bydliště: Lom u Mostu / Most

Příspěvekod Martin Procházka » pát 12 čer, 2009 11:41 am

Michal Šuhajda píše:
Tomáš píše:tak ti dva brejlovci na tom viaduktu mě dostali 8) ...škoda že nemám místo abych si takovej postavil :cry:

To je Hlubočepský viadukt, a na 95% foceno ze skály, která se vypíná hned za mostem. Pražský semering s viadukty a dvojitým křížením tratí je krásný motiv i pro modely. Mimo jiné i kvůli tomu, že se "hemží specialitami", které bývají často k vidění na modelech, ale v reálu jen vyjímečně. Např. dvojité křížení tratí pár set metrů od sebe, přičemž "horní most" vede skoro přes nádraží Praha Hlubočepy (což je vidět i na uvedené fotce), trať na Jinonice se obrací o 180° a vede svahem nad Smíchovsklým nádražím, "rychlíková" trať vedená v obloucích o malých poleměrech a ve velkém stoupání, poměr vzdálenosti po kolejích a vzdušnou čarou mezi (dnes už bývalou) výhybnou Žvahov a Smíchovským nádražím je taky jako z modelu...:D.

Tak toto foto z titulky Ž10/86 jsem dlouhá léta měl vystřiženo a vylepeno nad psacím stolem.Je to Ex130 Praha-K.Vary s přípřeží T478.3,v GVD 1988/9 již stoprocentně jezdila přípřež T478.4.Tímto spojem jsem se několikrát svezl z Kladna do Lužné.Vyfotit ho v Hlubočepích se mi nikdy nepovedlo,jezdil zpravidla v 06:30 z Praha hlavní.V soupravě jsou na fotce hned zkraje řazeny 2 vozy WLABm sovětských železnic (SŽD),zvané "ingoty",které byly přímé na trase Moskva-K.Vary.
Martin Procházka
 
Příspěvky: 1
Registrován: pát 12 čer, 2009 11:32 am
Bydliště: Praha

Předchozí

Zpět na Stavba lokomotiv

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 návštevníků