Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., sco_27
Sandy píše:sco_27 píše:No robi je pal Plechita ale tieto pojazdy su mosadzne a dost hlucne.
To by nebylo to nejhorší.
Ale obě nápravy jsou pevné a provoz předpokládá naprosto perfektně položené koleje.
Martin HO píše:Víte někdo, kdo u nás vyrábí hotový pojezd pro M 131 (HO) vhodný pro karoserii z rezinového odlitku ?
Díky za každou informaci (hodnocení z vlastní zkušenosti vítám) !
Petr Zatrepalek píše:A co třeba M131 Kuber (z leptu) - nevypadá špatně... viz Houmrovy stránky
Zdenek Valter píše:Sandy píše:sco_27 píše:No robi je pal Plechita ale tieto pojazdy su mosadzne a dost hlucne.
To by nebylo to nejhorší.
Ale obě nápravy jsou pevné a provoz předpokládá naprosto perfektně položené koleje.
O dost lepší je pojezd Vilinger z hlediska hlučnosti ovšem konstrukčně je to stejný problém ....
Martin HO píše:Zdenek Valter píše:Sandy píše:sco_27 píše:No robi je pal Plechita ale tieto pojazdy su mosadzne a dost hlucne.
To by nebylo to nejhorší.
Ale obě nápravy jsou pevné a provoz předpokládá naprosto perfektně položené koleje.
O dost lepší je pojezd Vilinger z hlediska hlučnosti ovšem konstrukčně je to stejný problém ....
Mám tomu rozumět tak, že oba pojezdy maji shodně pevné hnací nápravy ?
A motor či jiné součásti zasahují do výše oken ?
Martin HO píše:Ad Sandy a Z. Valtr:
Obdržel jsem pojezd M 131 od p. Pletichy a upřesňuji :
Pojezd má hnané obě nápravy. Na jednu stranu motoru přímo šnekovým převodem, na druhou stranu kardanem ze setrvačníku motoru do výkyvné nápravy také šnekovým převodem . Prakticky nic nezasahuje do výše oken, defacto je možno udělat vnitřní vybavení ala M 152 Bramos.
Fotku pojezdu zveřejním na svých stránkách.
Martin HO píše:Ad Sandy a Z. Valtr:
Obdržel jsem pojezd M 131 od p. Pletichy a upřesňuji :
Pojezd má hnané obě nápravy. Na jednu stranu motoru přímo šnekovým převodem, na druhou stranu kardanem ze setrvačníku motoru do výkyvné nápravy také šnekovým převodem . Prakticky nic nezasahuje do výše oken, defacto je možno udělat vnitřní vybavení ala M 152 Bramos.
Fotky pojezdu pro ilustraci jsem zveřejnil na svých stránkách v kapitole Šikovné nápady a pomůcky.
Martin HO píše:Roco to není, ale není hlučný.
Navíc až bude zabudovaný a promazaný věřím že to bude ještě lepší.
Převod představují pouze šnekové převody na každé nápravě: šnek Ms, šnekové kolo silon (umělá hmota).
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků