Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., sco_27
Synek Zdeněk píše:Jsem to dnes poprvé ,takže se ještě rozkoukávám.
Hlavní můj preblém je , že zháním veškeré informace o vhodném pojezdu roco do modelu T 669 v HO. Předem mnohokrát děkuji za Vaše rady.
[/b]
Synek Zdeněk píše:Jsem to dnes poprvé ,takže se ještě rozkoukávám.
Hlavní můj preblém je , že zháním veškeré informace o vhodném pojezdu roco do modelu T 669 v HO. Předem mnohokrát děkuji za Vaše rady.
[/b]
Synek Zdeněk píše:Jsem to dnes poprvé ,takže se ještě rozkoukávám.
Hlavní můj preblém je , že zháním veškeré informace o vhodném pojezdu roco do modelu T 669 v HO. Předem mnohokrát děkuji za Vaše rady.
MaHa píše:Zdenku, prosím Tě nejprve to celé postav a nafoť a pak teprve o tom napiš
nebo dej raději odkaz na celý seriál, abys náhodou nespekuloval jako je tomu v celé řadě případů, nehlědě na fakt že to sem nepatří neboť pan Synek se ptal po ROCU a ne po Gützoldu
MaHa píše:Tady je to opravdu problém Model T669.0 je příliš úzký a příliš dlouhý na to aby se do něj nějaký ROCO-pojezd skutečně bez problémů vlezl.
(Nějaké foto pojezdu, byť né ROCO je zde: http://www.knihyn.ic.cz/OdkazyI.php ) Co do rozměrů podvozků (odlitek)a příznivosti ceny je vhodný RAGULIN BR 132-232, ale znovu opakuji - takovýto model bude mít asi problémy s průjezdem malých oblouků R 360mm a navíc se u odlitku musí použít motor PIKO z 371(Dvousyst. el.loko. ČD). Pokud se jako skříň použije lept, pak by to s průjezdem oblouků mělo být o něco lepší a snad by šel použít i původní ROCO-motor.
PS: Zatím jsem pojezd od ROCA na T669.0 neviděl a ani nevím že by jej snad někdo nabízel, protože jde jednak o relativně drahou záležitost (ojetina BR 232 za 3000,-- Kč + motor 450,--Kč ) a navíc přestavba sama je z tech. hlediska poměrně tvrdým oříškem z hlediska prostoru pod skříní.
Z minulosti vím že nejvhodnější na přestavbu byl SERGEJ T679.1 od Guetzolda - NDR, protože pojezd zabíral nejméně místa a motorek se dal "zúžit".
MaHa píše: Guetzolda u kterého dodnes praskají ozubená kola(viz Houmr a jeho BR 106). Já zmiňoval starého sergeje, protože se to tak stavělo před revolucí, kdy opravdu si člověk nemohl vymýšlet jaký pojezd použije.
PS: Osobně se domnívám že tento "zdroj" není žádný zázrak(a ani nebyl), protože u Gützolda praskají ona ozubená kola(Dětská nemoc která u tohoto výrobce přetrvává už z dob totality-mě jich prasklo asi už 10 ks). Takže pokud postižený nemá náhradního výrobce ozubení, je v podstatě "vyřízen".
MaHa píše:PS1: ROCO-pojezd pro T669 by měl jezdit do července-srpna letošního roku za cca 1500,-- Kč vstupní ceny (teď opravdu nemám čas, protože dělám loko pro zahradu a sezona se blíží). Odkaz jsem už uváděl výše.
Zdenek Valter píše:MaHa píše:Zdenku, prosím Tě nejprve to celé postav a nafoť a pak teprve o tom napiš
nebo dej raději odkaz na celý seriál, abys náhodou nespekuloval jako je tomu v celé řadě případů, nehlědě na fakt že to sem nepatří neboť pan Synek se ptal po ROCU a ne po Gützoldu
Nevím proč bych měl něco stavět a pak někam posílat.
Vycházel jsem z toho co jsi psal Ty ve svém předešlém příspěvku - to ovšem nebylo pro případné stavitele vůbec povzbudivé.
Zdenek Valter píše:MaHa píše:Tady je to opravdu problém Model T669.0 je příliš úzký a příliš dlouhý na to aby se do něj nějaký ROCO-pojezd skutečně bez problémů vlezl.
(Nějaké foto pojezdu, byť né ROCO je zde: http://www.knihyn.ic.cz/OdkazyI.php ) Co do rozměrů podvozků (odlitek)a příznivosti ceny je vhodný RAGULIN BR 132-232, ale znovu opakuji - takovýto model bude mít asi problémy s průjezdem malých oblouků R 360mm a navíc se u odlitku musí použít motor PIKO z 371(Dvousyst. el.loko. ČD). Pokud se jako skříň použije lept, pak by to s průjezdem oblouků mělo být o něco lepší a snad by šel použít i původní ROCO-motor.
PS: Zatím jsem pojezd od ROCA na T669.0 neviděl a ani nevím že by jej snad někdo nabízel, protože jde jednak o relativně drahou záležitost (ojetina BR 232 za 3000,-- Kč + motor 450,--Kč ) a navíc přestavba sama je z tech. hlediska poměrně tvrdým oříškem z hlediska prostoru pod skříní.
Z minulosti vím že nejvhodnější na přestavbu byl SERGEJ T679.1 od Guetzolda - NDR, protože pojezd zabíral nejméně místa a motorek se dal "zúžit".
Tedy nejsem první kdo v tomto fóru zmiňuje Guetzolda
Napadlo mne tedy stejně jako Tebe dát námět na vhodný pojezd složením z podvozků Guetzolda nového.
Zdenek Valter píše:MaHa píše: Guetzolda u kterého dodnes praskají ozubená kola(viz Houmr a jeho BR 106). Já zmiňoval starého sergeje, protože se to tak stavělo před revolucí, kdy opravdu si člověk nemohl vymýšlet jaký pojezd použije.
PS: Osobně se domnívám že tento "zdroj" není žádný zázrak(a ani nebyl), protože u Gützolda praskají ona ozubená kola(Dětská nemoc která u tohoto výrobce přetrvává už z dob totality-mě jich prasklo asi už 10 ks). Takže pokud postižený nemá náhradního výrobce ozubení, je v podstatě "vyřízen".
O praskání ozubených kol u nového Guetzolda jsem neslyšel. Jak v klubu Zababov tak Fremo. Příspěvek Týkající se BR 106 jsem zde na fóru nenašel. Co se týče hodnocení pojezdů je pojezd sergeje od Guedzold hodnocen dle mých něměckých přálel spíše jako lepší než ROCO. Výhodu také vidím v tom, že podvozkový domek je kovový.
Zdenek Valter píše:MaHa píše:PS1: ROCO-pojezd pro T669 by měl jezdit do července-srpna letošního roku za cca 1500,-- Kč vstupní ceny (teď opravdu nemám čas, protože dělám loko pro zahradu a sezona se blíží). Odkaz jsem už uváděl výše.
O.K. Budu se těšit na Best OFF řešení. Ovšem moc Tě prosím o pořádné fotky.
To co máš na webu bohužel moc čitelné není a k inspiraci jak proklamuješ moc neslouží
MaHa píše:Z minulosti vím že nejvhodnější na přestavbu byl SERGEJ T679.1 od Guetzolda - NDR, protože pojezd zabíral nejméně místa a motorek se dal "zúžit".
Zdenek Valter píše:Tedy nejsem první kdo v tomto fóru zmiňuje Guetzolda
Napadlo mne tedy stejně jako Tebe dát námět na vhodný pojezd složením z podvozků Guetzolda nového.
MaHa píše:Zdenku, prosím Tě to je odkaz na skutečnost jak se stavělo v době kdy Zababov a některé jiné spolky neexistovaly a tys možná ještě tahal po dvoře kačera. Nehledě na fakt, že jsi ten pojezd nepostavil nýbrž jsi doložil
jen spekulativní text+foto.
MaHa píše: To je tím že sice necháváš odkaz na Houmrovy stránky, ale sám je v podstatě pořádně nečteš - zde si stěžuje(a není sám) že mu kola praskají a je z toho samozřejmě zklamán. Ta kola bohužel praskají někdy i po 20-ti letech.
Zdenek Valter píše:MaHa píše:PS1: ROCO-pojezd pro T669 by měl jezdit do července-srpna letošního roku za cca 1500,-- Kč vstupní ceny (teď opravdu nemám čas, protože dělám loko pro zahradu a sezona se blíží). Odkaz jsem už uváděl výše.
O.K. Budu se těšit na Best OFF řešení. Ovšem moc Tě prosím o pořádné fotky.
To co máš na webu bohužel moc čitelné není a k inspiraci jak proklamuješ moc neslouží
MaHa píše:To je jen a jen Tvůj problém Pokud se Ti tyto stráky nelíbí pak je prosím Tě proboha nečti
Jsou ale jiní čtenáři, kteří jsou nejen spokojeni, ale přímo nadšeni - pro ty
jsou tyto stránky určeny.
Ocik píše:Páni, to je supr pojezd . To rčení "V jednoduchosti je síla" je opravdu výstižné
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků