Vhodný pojezd roco do modelu loko T 669

Stavba a přestavba lokomotiv všech velikostí. Návody, praxe, materiály, postupy a další.

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., sco_27

Vhodný pojezd roco do modelu loko T 669

Příspěvekod Synek Zdeněk » stř 29 lis, 2006 8:40 am

Jsem to dnes poprvé ,takže se ještě rozkoukávám.
Hlavní můj preblém je , že zháním veškeré informace o vhodném pojezdu roco do modelu T 669 v HO. Předem mnohokrát děkuji za Vaše rady.
[/b]
Synek Zdeněk
 
Příspěvky: 73
Registrován: stř 29 lis, 2006 8:40 am
Bydliště: Vracov

Re: Vhodný pojezd roco do modelu loko T 669

Příspěvekod MaHa » stř 29 lis, 2006 7:07 pm

Synek Zdeněk píše:Jsem to dnes poprvé ,takže se ještě rozkoukávám.
Hlavní můj preblém je , že zháním veškeré informace o vhodném pojezdu roco do modelu T 669 v HO. Předem mnohokrát děkuji za Vaše rady.
[/b]


Tady je to opravdu problém :!: Model T669.0 je příliš úzký a příliš dlouhý na to aby se do něj nějaký ROCO-pojezd skutečně bez problémů vlezl.
(Nějaké foto pojezdu, byť né ROCO je zde: T669.0 Co do rozměrů podvozků (odlitek)a příznivosti ceny je vhodný RAGULIN BR 132-232, ale znovu opakuji - takovýto model bude mít asi problémy s průjezdem malých oblouků R 360mm a navíc se u odlitku musí použít motor PIKO z 371(Dvousyst. el.loko. ČD). Pokud se jako skříň použije lept, pak by to s průjezdem oblouků mělo být o něco lepší a snad by šel použít i původní ROCO-motor.
PS: Zatím jsem pojezd od ROCA na T669.0 neviděl a ani nevím že by jej snad někdo nabízel, protože jde jednak o relativně drahou záležitost (ojetina BR 232 za 3000,-- Kč + motor 450,--Kč ) a navíc přestavba sama je z tech. hlediska poměrně tvrdým oříškem z hlediska prostoru pod skříní.
Z minulosti vím že nejvhodnější na přestavbu byl SERGEJ T679.1 od Guetzolda - NDR, protože pojezd zabíral nejméně místa a motorek se dal "zúžit".
Naposledy upravil MaHa dne čtv 15 led, 2015 7:53 pm, celkově upraveno 1
MaHa
 
Příspěvky: 240
Registrován: stř 01 lis, 2006 10:09 pm
Bydliště: Šalingrad-Brno

Re: Vhodný pojezd roco do modelu loko T 669

Příspěvekod Zdenek Valter » ned 18 úno, 2007 6:03 pm

Synek Zdeněk píše:Jsem to dnes poprvé ,takže se ještě rozkoukávám.
Hlavní můj preblém je , že zháním veškeré informace o vhodném pojezdu roco do modelu T 669 v HO. Předem mnohokrát děkuji za Vaše rady.
[/b]


Ješte by se určitě hodil nový Guetzoldův pojezd na sergeje. Mám ho teď rozebraný a jeho podvozky jsou velmi úzké cca 12 mm, takže ve skříni čmeláka by neměl být problém. Nejsem odborník na pojezdy ROCO ale co jsem viděl byly podvozky širší, byť by se určitě daly použít také.
Zdenek Valter
 
Příspěvky: 2683
Registrován: pon 09 říj, 2006 2:38 pm
Bydliště: Ústí n.L.

Re: Vhodný pojezd roco do modelu loko T 669

Příspěvekod Zdenek Valter » pát 02 bře, 2007 2:11 pm

Synek Zdeněk píše:Jsem to dnes poprvé ,takže se ještě rozkoukávám.
Hlavní můj preblém je , že zháním veškeré informace o vhodném pojezdu roco do modelu T 669 v HO. Předem mnohokrát děkuji za Vaše rady.

Zde je odkaz na díly u Gutezolda: http://www.guetzold.de/ETB50101.htm

Obrázek

Šířka pojezdového domku !

Obrázek

Váha pojezdového domku !

Obrázek

Převody v domku. Cena celého podvozku [včetně kol a spodku] je ovšem cca 30,50 EUR [viz. stánky Guetzold] tedy žádná láce - ovšem pro stavbu velmi kvalitní základ.
Zdenek Valter
 
Příspěvky: 2683
Registrován: pon 09 říj, 2006 2:38 pm
Bydliště: Ústí n.L.

T669-pojezd ROCO

Příspěvekod MaHa » pát 02 bře, 2007 8:02 pm

Zdenku, prosím Tě nejprve to celé postav a nafoť a pak teprve o tom napiš
nebo dej raději odkaz na celý seriál, abys náhodou nespekuloval jako je tomu v celé řadě případů, nehlědě na fakt že to sem nepatří neboť pan Synek se ptal po ROCU a ne po Gützoldu
u kterého dodnes praskají ozubená kola(viz Houmr a jeho BR 106). Já zmiňoval starého sergeje, protože se to tak stavělo před revolucí, kdy opravdu si člověk nemohl vymýšlet jaký pojezd použije.
PS: Osobně se domnívám že tento "zdroj" není žádný zázrak(a ani nebyl), protože u Gützolda praskají ona ozubená kola(Dětská nemoc která u tohoto výrobce přetrvává už z dob totality-mě jich prasklo asi už 10 ks). Takže pokud postižený nemá náhradního výrobce ozubení, je v podstatě "vyřízen". :?
PS1: ROCO-pojezd pro T669.0 by měl jezdit do července-srpna letošního roku za cca 1500,-- Kč vstupní ceny (teď opravdu nemám čas, protože dělám loko pro zahradu a sezona se blíží). Odkaz jsem už uváděl výše.
Naposledy upravil MaHa dne čtv 15 led, 2015 7:55 pm, celkově upraveno 1
MaHa
 
Příspěvky: 240
Registrován: stř 01 lis, 2006 10:09 pm
Bydliště: Šalingrad-Brno

Re: T669-pojezd ROCO

Příspěvekod Zdenek Valter » sob 03 bře, 2007 12:56 am

MaHa píše:Zdenku, prosím Tě nejprve to celé postav a nafoť a pak teprve o tom napiš
nebo dej raději odkaz na celý seriál, abys náhodou nespekuloval jako je tomu v celé řadě případů, nehlědě na fakt že to sem nepatří neboť pan Synek se ptal po ROCU a ne po Gützoldu


Nevím proč bych měl něco stavět a pak někam posílat.
Vycházel jsem z toho co jsi psal Ty ve svém předešlém příspěvku - to ovšem nebylo pro případné stavitele vůbec povzbudivé. Cituji:

MaHa píše:Tady je to opravdu problém :!: Model T669.0 je příliš úzký a příliš dlouhý na to aby se do něj nějaký ROCO-pojezd skutečně bez problémů vlezl.
(Nějaké foto pojezdu, byť né ROCO je zde: http://www.knihyn.ic.cz/OdkazyI.php ) Co do rozměrů podvozků (odlitek)a příznivosti ceny je vhodný RAGULIN BR 132-232, ale znovu opakuji - takovýto model bude mít asi problémy s průjezdem malých oblouků R 360mm a navíc se u odlitku musí použít motor PIKO z 371(Dvousyst. el.loko. ČD). Pokud se jako skříň použije lept, pak by to s průjezdem oblouků mělo být o něco lepší a snad by šel použít i původní ROCO-motor.
PS: Zatím jsem pojezd od ROCA na T669.0 neviděl a ani nevím že by jej snad někdo nabízel, protože jde jednak o relativně drahou záležitost (ojetina BR 232 za 3000,-- Kč + motor 450,--Kč ) a navíc přestavba sama je z tech. hlediska poměrně tvrdým oříškem z hlediska prostoru pod skříní.
Z minulosti vím že nejvhodnější na přestavbu byl SERGEJ T679.1 od Guetzolda - NDR, protože pojezd zabíral nejméně místa a motorek se dal "zúžit".


Tedy nejsem první kdo v tomto fóru zmiňuje Guetzolda :wink:
Napadlo mne tedy stejně jako Tebe dát námět na vhodný pojezd složením z podvozků Guetzolda nového.

MaHa píše: Guetzolda u kterého dodnes praskají ozubená kola(viz Houmr a jeho BR 106). Já zmiňoval starého sergeje, protože se to tak stavělo před revolucí, kdy opravdu si člověk nemohl vymýšlet jaký pojezd použije.
PS: Osobně se domnívám že tento "zdroj" není žádný zázrak(a ani nebyl), protože u Gützolda praskají ona ozubená kola(Dětská nemoc která u tohoto výrobce přetrvává už z dob totality-mě jich prasklo asi už 10 ks). Takže pokud postižený nemá náhradního výrobce ozubení, je v podstatě "vyřízen". :?


O praskání ozubených kol u nového Guetzolda jsem neslyšel. Jak v klubu Zababov tak Fremo. Příspěvek Týkající se BR 106 jsem zde na fóru nenašel. Co se týče hodnocení pojezdů je pojezd sergeje od Guedzold hodnocen dle mých něměckých přálel spíše jako lepší než ROCO. Výhodu také vidím v tom, že podvozkový domek je kovový.

MaHa píše:PS1: ROCO-pojezd pro T669 by měl jezdit do července-srpna letošního roku za cca 1500,-- Kč vstupní ceny (teď opravdu nemám čas, protože dělám loko pro zahradu a sezona se blíží). Odkaz jsem už uváděl výše.


O.K. Budu se těšit na Best OFF řešení. Ovšem moc Tě prosím o pořádné fotky.
To co máš na webu bohužel moc čitelné není a k inspiraci jak proklamuješ moc neslouží :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Zdenek Valter
 
Příspěvky: 2683
Registrován: pon 09 říj, 2006 2:38 pm
Bydliště: Ústí n.L.

Re: T669-pojezd ROCO

Příspěvekod MaHa » sob 03 bře, 2007 10:27 am

Zdenek Valter píše:
MaHa píše:Zdenku, prosím Tě nejprve to celé postav a nafoť a pak teprve o tom napiš
nebo dej raději odkaz na celý seriál, abys náhodou nespekuloval jako je tomu v celé řadě případů, nehlědě na fakt že to sem nepatří neboť pan Synek se ptal po ROCU a ne po Gützoldu


Nevím proč bych měl něco stavět a pak někam posílat.
Vycházel jsem z toho co jsi psal Ty ve svém předešlém příspěvku - to ovšem nebylo pro případné stavitele vůbec povzbudivé.


To je život, voda do kopce taky nikdy nepoteče. :!: :wink:
Zdenek Valter píše:
MaHa píše:Tady je to opravdu problém :!: Model T669.0 je příliš úzký a příliš dlouhý na to aby se do něj nějaký ROCO-pojezd skutečně bez problémů vlezl.
(Nějaké foto pojezdu, byť né ROCO je zde: http://www.knihyn.ic.cz/OdkazyI.php ) Co do rozměrů podvozků (odlitek)a příznivosti ceny je vhodný RAGULIN BR 132-232, ale znovu opakuji - takovýto model bude mít asi problémy s průjezdem malých oblouků R 360mm a navíc se u odlitku musí použít motor PIKO z 371(Dvousyst. el.loko. ČD). Pokud se jako skříň použije lept, pak by to s průjezdem oblouků mělo být o něco lepší a snad by šel použít i původní ROCO-motor.
PS: Zatím jsem pojezd od ROCA na T669.0 neviděl a ani nevím že by jej snad někdo nabízel, protože jde jednak o relativně drahou záležitost (ojetina BR 232 za 3000,-- Kč + motor 450,--Kč ) a navíc přestavba sama je z tech. hlediska poměrně tvrdým oříškem z hlediska prostoru pod skříní.
Z minulosti vím že nejvhodnější na přestavbu byl SERGEJ T679.1 od Guetzolda - NDR, protože pojezd zabíral nejméně místa a motorek se dal "zúžit".


Tedy nejsem první kdo v tomto fóru zmiňuje Guetzolda :wink:
Napadlo mne tedy stejně jako Tebe dát námět na vhodný pojezd složením z podvozků Guetzolda nového.

Zdenku, prosím Tě to je odkaz na skutečnost jak se stavělo v době kdy Zababov a některé jiné spolky neexistovaly a tys možná ještě tahal po dvoře kačera. Nehledě na fakt, že jsi ten pojezd nepostavil nýbrž jsi doložil
jen spekulativní text+foto. :cry:
Zdenek Valter píše:
MaHa píše: Guetzolda u kterého dodnes praskají ozubená kola(viz Houmr a jeho BR 106). Já zmiňoval starého sergeje, protože se to tak stavělo před revolucí, kdy opravdu si člověk nemohl vymýšlet jaký pojezd použije.
PS: Osobně se domnívám že tento "zdroj" není žádný zázrak(a ani nebyl), protože u Gützolda praskají ona ozubená kola(Dětská nemoc která u tohoto výrobce přetrvává už z dob totality-mě jich prasklo asi už 10 ks). Takže pokud postižený nemá náhradního výrobce ozubení, je v podstatě "vyřízen". :?


O praskání ozubených kol u nového Guetzolda jsem neslyšel. Jak v klubu Zababov tak Fremo. Příspěvek Týkající se BR 106 jsem zde na fóru nenašel. Co se týče hodnocení pojezdů je pojezd sergeje od Guedzold hodnocen dle mých něměckých přálel spíše jako lepší než ROCO. Výhodu také vidím v tom, že podvozkový domek je kovový.

To je tím že sice necháváš odkaz na Houmrovy stránky, ale sám je v podstatě pořádně nečteš - zde si stěžuje(a není sám) že mu kola praskají a
je z toho samozřejmě zklamán. Ta kola bohužel praskají někdy i po 20-ti
letech.

Zdenek Valter píše:
MaHa píše:PS1: ROCO-pojezd pro T669 by měl jezdit do července-srpna letošního roku za cca 1500,-- Kč vstupní ceny (teď opravdu nemám čas, protože dělám loko pro zahradu a sezona se blíží). Odkaz jsem už uváděl výše.


O.K. Budu se těšit na Best OFF řešení. Ovšem moc Tě prosím o pořádné fotky.
To co máš na webu bohužel moc čitelné není a k inspiraci jak proklamuješ moc neslouží :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

To je jen a jen Tvůj problém :!: :!: :!: Pokud se Ti tyto stráky nelíbí pak je prosím Tě proboha nečti :!: :!:
Jsou ale jiní čtenáři, kteří jsou nejen spokojeni, ale přímo nadšeni - pro ty
jsou tyto stránky určeny. :wink:
MaHa
 
Příspěvky: 240
Registrován: stř 01 lis, 2006 10:09 pm
Bydliště: Šalingrad-Brno

Příspěvekod dan » sob 03 bře, 2007 2:30 pm

Ono je vždycky jednoduší kritizovat než něco tvořit :?
dan
 
Příspěvky: 516
Registrován: úte 10 říj, 2006 10:33 pm
Bydliště: Strašín, Říčany

Re: T669-pojezd ROCO

Příspěvekod Zdenek Valter » ned 04 bře, 2007 10:35 pm

MaHa píše:Z minulosti vím že nejvhodnější na přestavbu byl SERGEJ T679.1 od Guetzolda - NDR, protože pojezd zabíral nejméně místa a motorek se dal "zúžit".


Zdenek Valter píše:Tedy nejsem první kdo v tomto fóru zmiňuje Guetzolda :wink:
Napadlo mne tedy stejně jako Tebe dát námět na vhodný pojezd složením z podvozků Guetzolda nového.


MaHa píše:Zdenku, prosím Tě to je odkaz na skutečnost jak se stavělo v době kdy Zababov a některé jiné spolky neexistovaly a tys možná ještě tahal po dvoře kačera. Nehledě na fakt, že jsi ten pojezd nepostavil nýbrž jsi doložil
jen spekulativní text+foto. :cry:


Promiň, ale měl by ses seznámit s pravidly off-line komunikace zejména v tematických fórech.
Nikoho tu nezajímá Tvůj názor na mne.
Výroky typu "jsi exot", "když jsi ještě tahal kačera", "ty neumíš číst" jsou na hony vzdáleny diskutovanému tématu a jsou osobním útokem na druhého pisatele.
Ve veřejných fórech by něco takového nemělo být dovoleno.
Mně nic není do Tvého pohlaví, sexuální orientace, náboženství, politických názorech či věku, je mi to absolutně putna, to je jen Tvoje věc.
Tady se bavíme o mašinkách a věcech s tím souvisejících. Právo každého je ovšem v tom vyjadřovat se k Tebou presentovanému tedy k tomu co zde i jinde o těch námi všemi oblíbených mašinkách píšeš.

Mimochodem FREMO loni slavilo 25 let.

MaHa píše: To je tím že sice necháváš odkaz na Houmrovy stránky, ale sám je v podstatě pořádně nečteš - zde si stěžuje(a není sám) že mu kola praskají a je z toho samozřejmě zklamán. Ta kola bohužel praskají někdy i po 20-ti letech.


Promiň ale v tom Ti nevěřím, kde bereš tu jistotu, že Ti v po dvaceti letech nebudou v pojezdech i u jiných výrobců praskat ozubená kola taky ?
Tvrzení, že nikdo jiný než ROCO neumí pořádně udělat pojezd považuji za bohapustý nesmysl a opravdovou spekulaci.
Tvrdit o někom, že spekuluje tím, že zveřejní fotografii pojezdového domku, mi připadá silně přitažené za vlasy. Já jsem psal, že ten podvozek může být námětem. Na druhou stranu jsi mne opět přesvědčil viz další můj příspěvek či mé inspirativní foto v závěru příspěvku tohoto.
Nechci ani věřit tomu, že by stavitel lokomotiv Tvého formátu s takovým domkem nedokázal nic neudělat.

Zdenek Valter píše:
MaHa píše:PS1: ROCO-pojezd pro T669 by měl jezdit do července-srpna letošního roku za cca 1500,-- Kč vstupní ceny (teď opravdu nemám čas, protože dělám loko pro zahradu a sezona se blíží). Odkaz jsem už uváděl výše.


O.K. Budu se těšit na Best OFF řešení. Ovšem moc Tě prosím o pořádné fotky.
To co máš na webu bohužel moc čitelné není a k inspiraci jak proklamuješ moc neslouží :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:


MaHa píše:To je jen a jen Tvůj problém :!: :!: :!: Pokud se Ti tyto stráky nelíbí pak je prosím Tě proboha nečti :!: :!:
Jsou ale jiní čtenáři, kteří jsou nejen spokojeni, ale přímo nadšeni - pro ty
jsou tyto stránky určeny. :wink:


Obviňoval jsi mne z toho, že neumím číst, nevím tedy jak si přišel na to, že se mi Tvé stránky nelíbí. Nic takového jsem nepsal.
Naopak stránky máš docela pěkné. Já kritizuji úroveň fotografií Tebou publikovaných na WEBU dokumentujících stavbu lokomotiv.

Podívej se :

Obrázek

Srovnej se svou:

Obrázek

Budeš mi psát za mou první fotku také nadšené odpověďi ?

Nebo jsem první kdo se Ti to odvážil říct, že ty fotky jsou nečitené ?
Naposledy upravil Zdenek Valter dne ned 04 bře, 2007 10:59 pm, celkově upraveno 1
Zdenek Valter
 
Příspěvky: 2683
Registrován: pon 09 říj, 2006 2:38 pm
Bydliště: Ústí n.L.

Ono to jezdí !!!!!!

Příspěvekod Zdenek Valter » ned 04 bře, 2007 10:53 pm

Maha mne opět přesvědčil a inspirován Houmrem jsem zkusil i já své štěstí.
Tohle úsilí mne stálo cca 25 minut času a cca 3 hodiny radosti
Obrázek

Budete se divit, ale tohle docela dobře jezdí sice do toho musely viset od stropu dráty - zatím nemám doděláno sbírání na všechny nápravy - Originál Guetzold sergej má vnitřní kola s bandážemi a zde je přezuto na RP 25.

Obrázek

Bez spodního rámu se s tím dají dělat psí kusy :wink: :wink:

Obrázek

Pohled z vrchu

Obrázek

No a nakonec pro nevěřící Tomáše - takhle je to tenké.

Pochopitelně čmelák má trochu jiný rozvor a hlavně střední náprava není symetrická ovšem i to se dá na tomto pojezdu upravit, ve střední části je místa dost.
Zdenek Valter
 
Příspěvky: 2683
Registrován: pon 09 říj, 2006 2:38 pm
Bydliště: Ústí n.L.

Příspěvekod Ocik » pon 05 bře, 2007 3:36 pm

Páni, to je supr pojezd :!: . To rčení "V jednoduchosti je síla" je opravdu výstižné :D :!:
Ocik
 
Příspěvky: 61
Registrován: pon 09 říj, 2006 4:55 pm

Příspěvekod Zdenek Valter » pon 05 bře, 2007 4:35 pm

Ocik píše:Páni, to je supr pojezd :!: . To rčení "V jednoduchosti je síla" je opravdu výstižné :D :!:

Přesne - dal jsem ho dohromady za cca 25 minut - kardany z V100, bužírka a různé plastové trubičky jako jeho připojení, prostě co dům dal. Motorek jsem přidělal k mosazné pasovině obyčejnou izolepou. Do pasoviny jsem jen vyvrtal dvě díry 3mm. Další test udělám až bude sbírání na podvozcíh. a vozidlo bude konečně wireleess.
Zdenek Valter
 
Příspěvky: 2683
Registrován: pon 09 říj, 2006 2:38 pm
Bydliště: Ústí n.L.

Příspěvekod Houmr » pon 05 bře, 2007 5:22 pm

Tak jest. Jednoduchost :lol: a trochu popřemýšlet nad tím co se nám doma válí. I když mě se toho doma zas tak moc zatím nepovaluje.
Uživatelský avatar
Houmr
 
Příspěvky: 1324
Registrován: sob 07 říj, 2006 5:44 pm
Bydliště: Bukovice

T669-pojezd

Příspěvekod MaHa » pon 05 bře, 2007 6:44 pm

Zdenku, prosím Tě, zatím jsi nabídl jen těžký polotovar pojezdu, navíc za nějakých cca 3000,- -3500,- Kč nejprve to celé skompletuj a myslím tím opravdu celé (nejen se sbíráním, ale i se skříní) a pak to prosím teprve vystav :!: (už jem Ti to jednou psal).
2 Že jsi "exot" to prosím prohlásil Ivoš Kučera, - on to prosím rozvedl (myslím že ho znáš) - jak jsem nakoupil tak prodávám nic víc nic méně :!: :!: (kdybys tomu nevěřil jsem ochoten to konfrontovat) :wink:
3. Nevím zda jsem tak starý, ale Fremo je z mého pohledu opavdu "mladé", byť loni oslavilo oněch 25. :D Nehledě na fakt že Fremo bylo v době svého založení za "železnou oponou" a tedy podle tehdejších ideologů bylo "imperialistické" (mimochodem všichni absolveni VŠ museli z toho skládat státnice a posléze v zaměstnání v dalším sebeškolení pokračovat).
PS: Já ve 3letech tahal kačera a netvrď mi prosím, že jsi ve 3letech snad už stavěl modely :!: :?: :?:
4. ROCO-nejlepší pojezdy - to už vyzkoušeli v Modelovém světě a myslím,
že by bylo zbytečné to dále "rozebírat" a už jsem Ti jednou řekl, že pokud
ROCU a údajům Modelového světa nevěříš, pak si tuto značku prosím nepořizuj :!:
5. Co se týče praskání oz. kol, tak některé prostě praskly po 14 dnech no a některé po 20 letech - opravdu nechápu v čem vidíš problém, když se zde jedná evidentně o výrobní vadu - ber to jako fakt, že u Gützolda je
opakovaná výrobní vada.
PS: Textitová ozubená kola dodávaná Gützoldem v 60-tých a 1. pol. 70let vydržela v pohodě dodnes.
6. Zdenku Ty prostě nesleduješ "vývoj" odkazovny-pojezdovny, protože při větší pozornosti bys viděl, že se fotky postupně vyměňují za o něco lepší. Nelze to však udělat úplně naráz. Chce to prostě čas :!:
(Někdo chce seriály a někdo chce lepší fotky(a já nejsem profi-fotograf) a někdo chce nové modely a někdo chce nové modely na zahradu-je toho opravdu hodně :roll: )
PS:Nové foto starého pojezdu bude dodáno s novým pojezdem.
Naposledy upravil MaHa dne pon 05 bře, 2007 6:57 pm, celkově upraveno 2
MaHa
 
Příspěvky: 240
Registrován: stř 01 lis, 2006 10:09 pm
Bydliště: Šalingrad-Brno

Příspěvekod Michal Dalecký » pon 05 bře, 2007 6:54 pm

Panove nesmerujte opet tuto diskuzi jinym smerem a drzte se vecne tematu. Pripadne problemy si reste mimo konferu mailem.
Uživatelský avatar
Michal Dalecký
 
Příspěvky: 1823
Registrován: pát 23 lis, 2007 8:50 pm
Bydliště: Praha 6

Další

Zpět na Stavba lokomotiv

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků