Stránka 10 z 11

Re: 456.0 KRASIN

PříspěvekNapsal: stř 18 pro, 2013 8:49 pm
od TomBart
po vzoru Marwina.
Nenapadá vás někoho, co ještě dodělat případně opravit (nejsem párař a párám vůbec nerozumím a je to můj první parní model) než to dám do laku.
Dík TB

Re: 456.0 KRASIN

PříspěvekNapsal: stř 18 pro, 2013 9:18 pm
od Vladimír_B
Krása... uzávěr dýmnice?

Re: 456.0 KRASIN

PříspěvekNapsal: čtv 19 pro, 2013 7:21 am
od blekk1
Tombart: paráda. Ja tam ešte nevidím mazacie lisy nad pravým parným valcom, viď obrázok, ak to chceš mať 120%né :D
http://parniloko.wz.cz/web/loko/rady/40 ... 6013f1.jpg

Re: 456.0 KRASIN

PříspěvekNapsal: čtv 19 pro, 2013 5:03 pm
od TomBart
blekk1 píše:Tombart: paráda. Ja tam ešte nevidím mazacie lisy nad pravým parným valcom, viď obrázok, ak to chceš mať 120%né :D
http://parniloko.wz.cz/web/loko/rady/40 ... 6013f1.jpg


ty mám připravené, ale nalepí se v průběhu stříkání. To aby to šlo lépe stříknout. To samé uzávěr dýmnice.

Re: 456.0 KRASIN

PříspěvekNapsal: stř 07 kvě, 2014 10:33 am
od Marian P
Jen bych chtěl připomenout, že nikoho nenapadlo použít kola z BR 38 Piko, která se do rámu BR 86 vejdou a když do Gutzolda dáte jiný motor, tak máte podvozek nejen pro Krasina ale i pro Ušatou.

Re: 456.0 KRASIN

PříspěvekNapsal: pát 23 led, 2015 9:46 pm
od TomBart
a po letech hotovo...
Marwine, díky za vzor.... třeba příště 433 :wink:

Re: 456.0 KRASIN

PříspěvekNapsal: pon 26 led, 2015 1:01 pm
od marwin
TomBart píše:a po letech hotovo...
Marwine, díky za vzor.... třeba příště 433 :wink:


No radost pohledet, povedl se ti. Jeste bych natrel dymnici matnou cernou, abys znazornil vypalenou barvu.
Ta 433ka mi lezi v hlave, do Lokte bych jich par potreboval. Rozpracovany odlitek jsem zavrhnul, bohuzel proporcne nesedi, kotel je moc nizko. Ted zkousim rozkreslit kastli z leptu.

Re: 456.0 KRASIN

PříspěvekNapsal: úte 27 led, 2015 7:17 am
od Petr Zatrepalek
Proboha, jenom ne matnou černou :? ... Tome, krasin je krásnej, ještě ale nějakou tu patinu...

Re: 456.0 KRASIN

PříspěvekNapsal: úte 27 led, 2015 7:29 am
od TomBart
Petr Zatrepalek píše:Proboha, jenom ne matnou černou :? ... Tome, krasin je krásnej, ještě ale nějakou tu patinu...


co tedy použít než tu matnou černou? s tou patinou nevím no. Jediný co jsem zvládnul jsou kola, ale na vršek se trochu bojím.

Re: 456.0 KRASIN

PříspěvekNapsal: úte 27 led, 2015 12:38 pm
od Střelec
Vypálený plechy jsou spíš do šeda, osobně bych asi zkusil něco jako německou interiérovou RLM 66, je černošedá. Provozní kus určitě nebude v těch místech rezavej.

Re: 456.0 KRASIN

PříspěvekNapsal: ned 15 bře, 2015 10:08 pm
od Gene_Simmons
TomBart píše:
Petr Zatrepalek píše:Proboha, jenom ne matnou černou :? ... Tome, krasin je krásnej, ještě ale nějakou tu patinu...


co tedy použít než tu matnou černou? s tou patinou nevím no. Jediný co jsem zvládnul jsou kola, ale na vršek se trochu bojím.


Ahoj Tome, Krasin je moc pěknej, povedl se ti. Jako malej návod na patinu ti můžou posloužit tyhle stránky: http://genesim.uvadi.cz/zeleznicni-akce ... -rakovnika Jsou to moje stránky, byl jsem v roce 2011 v železničním muzeu v Lužné u Rakovníka a fotil jsem tam jako o život. Je tam spousta parních lokomotiv, které ti poslouží jako inspirace na patinu. Co se týče dýmnice ti doporučuju mašiny 464.008 Ušatou a 354.195 Všudybylku. Co se týče patiny celé mašiny, je dobře vidět na 423.094 Velkém Bejčku. Snad ti to trochu pomůže.

P.S. Když si zobrazíš obrázek a klikneš na něj pravou myší, vyber Zobrazít obrázek a on se ti zvětší, rozlišení fotek je 1024x768, v prohlížeči se zobrazují menší.

Re: 456.0 KRASIN

PříspěvekNapsal: úte 15 lis, 2016 3:45 pm
od brudr
Ahoj,
máte to moooc hezký pánové. Nevíte někdo o odlitku této loko v TTku?
Děkuji Petr

Re: 456.0 KRASIN

PříspěvekNapsal: pát 18 lis, 2016 12:02 am
od jjira
Odlitek dělá p. Molata na objednávku. Ale je na něm vidět slepení z modulů a je to křivé. Možná znovu rozřezat a slepit znovu. Já to vzdal.. J.

Re: 456.0 KRASIN

PříspěvekNapsal: pát 18 lis, 2016 9:43 am
od brudr
Děkuji

Re: 456.0 KRASIN

PříspěvekNapsal: čtv 24 lis, 2016 4:23 pm
od Svratka
TomBart:

Model samozřejmě pěkný, to musím uznat... :-)
Pokusím se však poukázat na 4 vzhledové prvky, které mi nesedí. Neberte to jako kritiku, spíš jako krůček k dokonalosti...

- typická protažená madla z čelníku pod dýmnici - jejich ohyb na modelu vyhlíží příliš ostrý, zřejmě k tomu přispívá i síla materiálu
- proč je dýmniční uzávěr zlatý?
- z čeho jste vycházel při natírání červenou obručí a středů kol? Obecně, v provozu se nikdy obruče a středy kol nenatíraly, byly v barvě kovu. Samozřejmě až na kýčovité výjimky tvorby lokomotivních čet, ale i tak to byly skutečně výjimečné úkazy (hlavně ty obruče proboha!). Působí to hrozně kýčovitě, no spíš jako zpotvořenej pomníkovej kafemlejnek...
- samozřejmě dýmnice má být matná, to už tu ale zaznělo