Stránka 9 z 11

Re: 456.0 KRASIN

PříspěvekNapsal: ned 17 bře, 2013 6:42 pm
od TomBart

Re: 456.0 KRASIN

PříspěvekNapsal: ned 17 bře, 2013 8:10 pm
od radeksindy
ad jirkan:

1) Nevím přesně, jak je to s průměrem kol, ale osová vzdálenost je u BR 86 1700 mm, u Krasina 1720, takže by to až takový problém nebyl.

65 má osovou 1750 a průměr kol 1500, tedy je výrazně lepší než 86, kde jsou kola o 3m menší.

A ty kritiky, co se leckde objevují, moc nechápu.

To záleží na úhlu pohledu. Samozřejmě pokud někomu vyhovuje, tak proti tomu nelze nic namítat. Člověk si to často uvědomí až když má možnost přímého srovnání a dostatek zkušností. Ale existuje velká skupina těch co jim to nevyhovuje.

Re: 456.0 KRASIN

PříspěvekNapsal: pon 18 bře, 2013 5:43 am
od miroslav lengyel
TomBart píše:2x video jízdy. To kolébání je trochu vidět
http://www.youtube.com/watch?v=oOB--qoLskE
http://www.youtube.com/watch?v=nWwMdOV-Hdo


Tak jsem na to koukal asi 10x a žádný problém nevidím.Pohon ala hodinový strojek,takže jeden z nejspolehlivějších co existuje a po namazání se ještě zklidní.Přečti si vlákno o 422 od Brawy a zjistíš,že můžeš být v klidu,ona se totiž také pohupuje a co jsem tak pročetl diskuzi,tak vybrat model až na třetí pokus,bez banáží atd.,když mašina stojí bratru 7000,-Kč?Já ji viděl naživo a prostě bych ji nekoupil .Ale jak píše kolega radeksindy,každému vyhovuje něco jiného a dnes má koneckonců každý na výběr.Tedy ti, co dělají naše dráhy asi moc ne,ale příznivci DRG jako já se nestačí ohánět. :lol:

Re: 456.0 KRASIN

PříspěvekNapsal: pon 18 bře, 2013 5:56 am
od miroslav lengyel
Pro jirkan:
Sakra kolego,kdy už konečně pochopíš základní rozdíl mezi modeláři a nemodeláři :?: :lol:
Modeláři přeci jezdí výhradně Brawu a nemodeláři Fleischmanna. :D Takže já za sebe klidně řeknu,že budu radši nemodelář,ale budu si užívat pohodovou jízdu s technikou FLM. Ovšem pozor,teď jsem učinil zlomové rozhodnutí a skočil do Roca.Je to ještě starý Salzburg,bez DCC rozhraní,tak jsem zvědav.Všichni tady na fóru píší,že kvalita Roco šla dolů až s ukončením výroby v Rakousku,takže uvidíme,zda je na tom něco pravdy.Trošku mě předem děsí sběr proudu kontakty umístěnými svrchu na okolku,ale snad to bude z kvalitnějšího materiálu než je na BR 57.

Re: 456.0 KRASIN

PříspěvekNapsal: pon 18 bře, 2013 6:54 am
od TomBart
miroslav lengyel píše:
TomBart píše:2x video jízdy. To kolébání je trochu vidět
http://www.youtube.com/watch?v=oOB--qoLskE
http://www.youtube.com/watch?v=nWwMdOV-Hdo


Tak jsem na to koukal asi 10x a žádný problém nevidím...... :lol:


ono to je trochu vidět. Na živo to je více zřetelné, ale jak jsem psal. Je to asi normální a jsem asi moc náročnej.

Ještě k tomu pojezdu a průměru kol. Řešilo se to už na začátku s marwinem. Vydal jsem se stejnou cestou jako on v té době. NIkdy jsem žádnou parní loko nestavěl, jen diesly. Hrozně jsem se bál rozdělávat rozvor, protože mi každý říkal, že jak do toho jednou vlezu, tak už to nedám dohromady. Ta FLM mašinka je ze setu a asi za 3,5 tis a navíc má černý podvozek, takže jsem nemusel nic rozebírat. To byl hlavní důvod. Navíc odlitek tak uplně perfektní není, tak ty kola já osobně už tak neřeším. Dále tu má Marwin perfektní návod a já to chtěl jen zkusit. Pravda je, že kdybych to dělal podruhý, tak to tolik času nezabere, ale takováhla jedna úprava je pro mne časově třeba 10 zamračených. Takže klobouk dolů před těmi, co staví páry...

Re: 456.0 KRASIN

PříspěvekNapsal: pon 18 bře, 2013 7:35 am
od miroslav lengyel
Tak já se hluboce klaním před všemi co staví z vozidel cokoliv.Pro mě je vrcholem umotat stromky,vložit dekodér nebo zabudovat osvětlení do vagónů. :lol:

Re: 456.0 KRASIN

PříspěvekNapsal: pon 18 bře, 2013 12:55 pm
od alf
Taky bych to tragicky neviděl..alespoň dle videa.A na parní prvotinu jak píšeš je to myslím dost dobré.Já v digi nejedu,tak až bude příležitost,nějaký pojezd taky chytím..Stačí že mám BR57 na 534.03 a BR94 na 524.1 Jen ten čas..A o té modelařině..už se to tu myslím taky v různých debatách pitvalo..Pokud máš love tak si kup hotový model za desítky tisíc..Pokud love nemáš - zato (pod)průměrný příjem :D musíš holt něco slevit..myslím že na provoz po kolejišti je stejně spíše použitelná ta druhá varianta.Navíc ta radost z vlastního výtvoru..Pro mě osobně je např.velkým zklamáním model 423.0 (firmu si teď nevybavím..)který přes vychvalované kovové provedení a detaily ,má díru v bloku válců aby se vůbec mohl přední běhoun pohybovat do stran..Chápu,že konstrukčně to není snadné v modelu vyřešit,ale milimetr navíc by snad kupující pochopili,než takový "konstrukční" detail..Oproti tomu 464.0 se jim povedla výborně..

Re: 456.0 KRASIN

PříspěvekNapsal: pon 18 bře, 2013 1:28 pm
od Petr Zatrepalek
alf píše:Oproti tomu 464.0 se jim povedla výborně..


Až na ty tragicky obrovský nejty co rozklepával snad i nějakej Koudelka! :roll:

Re: 456.0 KRASIN

PříspěvekNapsal: pon 18 bře, 2013 7:53 pm
od radeksindy
Modeláři přeci jezdí výhradně Brawu a nemodeláři Fleischmanna

Kdepak, modeláři na značku nehledí a hledají kvalitu.


TomBart:
Je to vidět, ale není to tak hrozné. Možná video zkresluje. Jsou i horší modely, ale do svého modelu bych to také nedal. Zvukový projev nestojí za nic, ale to je u tohoto modelu standard. Bohužel řešení třeba pomocí remotorizace z dílny SB-modellabu je docela drahá, protože je nutno dost frézovat a změnit převodovku. Ještě bych to zkusil rozebrat a pořádně sestavit, hlavně je potřeba dát pozor na správné pozice čepů atd. Moc se mi nechce věřit, že by šmajdaly jen kola. To Fleischmann umí a nebývá problém jeho modelů.

Re: 456.0 KRASIN

PříspěvekNapsal: pon 18 bře, 2013 11:32 pm
od miroslav lengyel
radeksindy píše:Modeláři přeci jezdí výhradně Brawu a nemodeláři Fleischmanna


Kdepak, modeláři na značku nehledí a hledají kvalitu.

Tak v tom případě bys nemohl mít jinou mašinu než FLM.B-)

Re: 456.0 KRASIN

PříspěvekNapsal: úte 19 bře, 2013 9:54 am
od Rudolf
miroslav lengyel píše:
radeksindy píše:Modeláři přeci jezdí výhradně Brawu a nemodeláři Fleischmanna


Kdepak, modeláři na značku nehledí a hledají kvalitu.

Tak v tom případě bys nemohl mít jinou mašinu než FLM.B-)


Nauč se prosím tě dělat citace, nebaví mě to pořád opravovat...

Re: 456.0 KRASIN

PříspěvekNapsal: úte 19 bře, 2013 10:01 am
od miroslav lengyel
V čem je problém?Ten koho se to týká jistě ví o co jde.Když tak mi pošli návod. :D

Re: 456.0 KRASIN

PříspěvekNapsal: úte 19 bře, 2013 3:43 pm
od Rudolf
V tomto konkrétním případě tebe :lol: (už jsem to ale opravil). Obecně i ostatních (některých).

Citace v editoru zpráv musí začínat hranatou závorkou a pak slovem quote="nick citovaného" a končit hranatou závorkou. Pak následuje text citace. Na konci citace musí být opět hranatá závorka slovo /quote a končit hranatou závorkou.

Zkrátka je třeba si dávat pozor, aby v případě že chceš citovat jen část textu, jsi nevymazal tu značku v hranatých závorkách (počáteční i koncovou). Také pokud jsou citace do sebe vnořené (od více diskutujících), musí odpovídat počet závorek se slovem quote="nick" (kterým citace začíná) a počtem závorek s /quote (které citaci ukončují).

Že je to špatně se pozná na první pohled tím, že citace není v rámečku a někde na začátku nebo konci citace je vidět ta hranatá závorka se slovem quote.

Asi tak.

ZVUK DO KRASINA

PříspěvekNapsal: pát 20 zář, 2013 12:52 pm
od TomBart
Měl bych rád zvuk v Krasinovi. Dokáže mi někdo z vás poradit nebo nejlépe přímo doporučit, který zvuk by byl pro krasina nejvhodnější. Nejen že já osobně párám téměř vůbec nerozumím, ale bohužel nikdy naživo Krasina neuslyším. Přesto bych se rád pokusil mít doma model i ve zvukové verzi, jen nevím, co do toho použít.
Předem díky za pomoc

Re: 456.0 KRASIN

PříspěvekNapsal: pát 20 zář, 2013 4:06 pm
od juroH0
Krasin mal rovnaký parný stroj a kotol ako ušatá, takže najvhodnejší zvuk preň bude práve z nej /ak jestvuje/