Svratka píše:- typická protažená madla z čelníku pod dýmnici - jejich ohyb na modelu vyhlíží příliš ostrý, zřejmě k tomu přispívá i síla materiálu
Je třeba se dívat nejen na tovární foto, v provozu měla každá loko ohnutá madla jinak a někdy to byly zajímavé tvary, včetně na modelu ostřejších ohybů, takže trochu nesmyslné tvrzení
Svratka píše:- samozřejmě dýmnice má být matná, to už tu ale zaznělo
další modelářská mantra, je dostatek fotodokumentace, kde je dýmnice lesklá i u Krasina! je na modeláři jaký vzhled si vybere, jen žádnou modelářskou unifikaci
Svratka píše:- z čeho jste vycházel při natírání červenou obručí
je otázkou zda ty modelová dvojkolí nějaké "obruče" ve smyslu nenatíraných skutečných obručí mají, řekl bych že většinou ne, je třeba místo mentorování parní model postavit pak uvidíme
Takže pouze patina v rozsahu provozního stavu a ten může být od mašiny vyleštěné snad mimo střechu budky až po kus na konci své slávy na záloze.