Stránka 1 z 1

M 262 v H0

PříspěvekNapsal: ned 07 říj, 2007 12:49 pm
od StandaR
Sehnal jsem si rozvory a zajímalo by mně jestli bych mohl použít podvozek s rozvorem 37mm kdyz prepočet mi vyšel 37.3 mm, a jestli někdo máte s tímto pojezdem zkušenosti http://www.modelovazeleznice.cz/cs/prod ... -57-15800/

PříspěvekNapsal: pon 08 říj, 2007 8:36 am
od Otto Černý
Teda nevím, ale tohle se mi nezdá použitelné. M262 má dva dvounápravové podvozky. Pojezd na který odkazuješ je dvounápravový, tedy pro hnací vozidlo s právě dvěma nápravami. Asi budeš muset hledat lepší řešení...

PříspěvekNapsal: pon 08 říj, 2007 8:41 am
od Otto Černý
Ještě dodatek: ten pojezd je ve velikosti HOm - takže na M262 (830) bys i za předpokladu použitelnosti tohoto pojezdu musel přerozchodovat dvojkolí na HO.

PříspěvekNapsal: pon 08 říj, 2007 10:16 am
od Zx1974

PříspěvekNapsal: pon 08 říj, 2007 11:44 am
od Otto Černý
Zx1974 píše:
Otto Černý píše:Ještě dodatek: ten pojezd je ve velikosti HOm - takže na M262 (830) bys i za předpokladu použitelnosti tohoto pojezdu musel přerozchodovat dvojkolí na HO.


No nevím, ale i podle stránek výrobce http://www.pmt-modelle.de/produkte/fahrwerke/fahrw-h0.htm je to velikosti HO!?

to Abe: Díky za inspiraci - vypadá to, že by se tenhle pojezd mohl hodit pod T238.


Já koukal pouze na ten odkaz na webu modelovazeleznice, kde mají napsáno HOm, tak nevím co je správně.

Pokud by si někdo chtěl počíst o tomto blíže tak zde:

http://www.et-57.de/

Bohužel sám nevládnu Německy natolik, abych si blíže početl. Ale použít tenhle pojezd na M262 (830) si troufám tvrdit nepůjde určitě...

PříspěvekNapsal: pon 08 říj, 2007 11:48 am
od Yarda
Hlavní potíž vidím v průměru dvojkolí 8,3 mm, to je použitelné tak pro tramvaj... Dvojkolí o průměru 11,5 sice výrobce taky montuje, ale jen do podvozku o rozvoru 40,5 mm.

PříspěvekNapsal: pon 08 říj, 2007 12:01 pm
od Otto Černý
Ať na to koukám jak na to koukám, zmiňovaný pojezd má pouze dvě nápravy, ale M262 má 2 (podvozky)x2 (nápravy na každém podvozku) = celkem 4 (nápravy). To chtěl autor myšlenky použít dva tyhle pojezdy na jeden M262?

Myslím není co řešit...

PříspěvekNapsal: pon 08 říj, 2007 12:15 pm
od Yarda
Jak autor tohohle tématu tak i výrobce pojezdu to zjevně berou jako podvozek. Ostatně i v rozměrové tabulce výrobce uvádí, že pojezd s koly průměr 11,5 je určen pro BR 185, což je německý motorák se 2 podvozky. Takže by se dal použít jeden podvozek hnací a druhý bez pohonu, stejně jako skutečný M262. Ale je fakt, že tomu chybí otočný čep.

PříspěvekNapsal: pon 08 říj, 2007 12:45 pm
od user_312
Otto Černý píše:Ať na to koukám jak na to koukám, zmiňovaný pojezd má pouze dvě nápravy, ale M262 má 2 (podvozky)x2 (nápravy na každém podvozku) = celkem 4 (nápravy). To chtěl autor myšlenky použít dva tyhle pojezdy na jeden M262?

Myslím není co řešit...


Mrkněte na http://www.hollywoodfoundry.com/shopdis ... Mechanisms

Myslím, že pro stroje, které nemusí mít špičkovou tažnou sílu je tohle řešení ideální. Používá se i pro lokomotivy.
Obrázek[/img]

PříspěvekNapsal: pon 08 říj, 2007 12:55 pm
od juroH0
a existuje take nieco ja s razvorom cca 92mm? :lol:

PříspěvekNapsal: pon 08 říj, 2007 1:39 pm
od Otto Černý
O.K. Už to chápu. No koneckonců řešení to je. I když pravda že já se vydám jinou cestou. Ale na to mám zatím dost času...