Konkrétně Hurvínka jsem nestavěl, ale pár vlastních postřehů ze stavby dvounápravových vozů bych měl.
Předpokládejmež, že bude mít hnanou jednu nápravu. Když se postaví s pevným rámem, dochází na nerovnostech kolejiva k situacím, kdy se kolejnice dotýká jen jedno kolo hnací nápravy. Tažná síla je neskutečně malá a vůz má co dělat vozit jeden přípojnů vůz, natož vzít vůz nákladní.
Pokud však běžná náprava bude uložena kyvně (otočná kolen podélné osy vozu) bude se hnací náprava vždy dotýkat dvoubodově a tažná síla na nerovnostech neklesá. Krom toho i elektrický odběr na srdcovkách a stycích kolejí nebývá přerušován.
Co se týče skříně vozu, je možné koupit odlitek pro rozřezání a použití zaoblených částí a naopak z leptu použít geometricky přesné rovné plochy skříně a čel.
Lept skříně i pojezd pro M131.1 lze pořídit na
http://www.lepty.cz/