Stránka 1 z 2

VT135 vs. M140

PříspěvekNapsal: čtv 09 lis, 2006 2:32 pm
od Michal Dalecký
Tak jsem založil pro stavbu tohoto modelu (M140) vlastní téma, ať se to neřeší u M131. Zajistil jsem podklady, barevne varianty, pan Banko má podklady na potisky, model už také dorazil a tak se pouštím do přestavby včetně digitalizace. Budu informovat buď zde nebo v magazínu. Pokud už má někdo zkušenosti, tak sem s nimi.

Re: VT135 vs. M140

PříspěvekNapsal: čtv 09 lis, 2006 3:09 pm
od Zdenek Valter
Michal Dalecky píše:Tak jsem založil pro stavbu tohoto modelu (M140) vlastní téma, ať se to neřeší u M131. Zajistil jsem podklady, barevne varianty, pan Banko má podklady na potisky, model už také dorazil a tak se pouštím do přestavby včetně digitalizace. Budu informovat buď zde nebo v magazínu. Pokud už má někdo zkušenosti, tak sem s nimi.


MIchale možná na úvod by bylo dobré doporučit verse, které jsou vhodné pro přestavbu na M140.3. VT135 se dělá v mnoha provedeních, které se liší tvarem karoserie i rámu a nejsou záměnné.
Já vím o dvou - jednu doporučoval pan Banko.
Druhá je DR III epocha kat č. 73126

Obrázek
VT135 DR vhodná pro přestříkání a použití jako M140.3
Vlastní pojezd přímo svádí k přestavbě či vestavbě do nějakého jiného motoráku.
Domečky převodovek jsou kovové a stačí každý z nich jen uchytit dvěma šroubky M1,6.

Obrázek

Pozor :!: :!: URČITĚ NEBRAT DRG II Epocha kat č. 73102 :!: :!: - má hliníkovou karoseri s nýty a jiný tvar rámu.

Obrázek

PříspěvekNapsal: čtv 09 lis, 2006 3:51 pm
od Michal Dalecký
Model budu stavet z modelu Sachsen Modelle kat. č. 73126, VT135, II. epocha.

Re: VT135 vs. M140

PříspěvekNapsal: pon 08 led, 2007 8:23 am
od Zippich
Michal Dalecky píše:Tak jsem založil pro stavbu tohoto modelu (M140) vlastní téma, ať se to neřeší u M131. Zajistil jsem podklady, barevne varianty, pan Banko má podklady na potisky, model už také dorazil a tak se pouštím do přestavby včetně digitalizace. Budu informovat buď zde nebo v magazínu. Pokud už má někdo zkušenosti, tak sem s nimi.


Ahoj pání znalci. Vím, že M140.323 vyráběla kdysi PIKO jako variantu VT135, ale nikde jsem zatím nenašel informace o skutečné předloze. Opravdu u nás jezdili trofejní VT135 po DR? Víte kde, kolik a do kdy?
Díky

Re: VT135 vs. M140

PříspěvekNapsal: úte 09 led, 2007 4:36 pm
od Zdenek Valter
Zippich píše:
Michal Dalecky píše:Tak jsem založil pro stavbu tohoto modelu (M140) vlastní téma, ať se to neřeší u M131. Zajistil jsem podklady, barevne varianty, pan Banko má podklady na potisky, model už také dorazil a tak se pouštím do přestavby včetně digitalizace. Budu informovat buď zde nebo v magazínu. Pokud už má někdo zkušenosti, tak sem s nimi.


Ahoj pání znalci. Vím, že M140.323 vyráběla kdysi PIKO jako variantu VT135, ale nikde jsem zatím nenašel informace o skutečné předloze. Opravdu u nás jezdili trofejní VT135 po DR? Víte kde, kolik a do kdy?
Díky


Podklady vyšly tuším loni ve světě železnici o konkrétní číslo bych chtěl někoho z kolegů poprosit. Konkrétně tenhle stroj je vyfocen v Atlasu lokomotiv od Beka. Jezdilo jich cca 20 až 50 podle citovaných pramenů. Pro mne je důležté, zě významná část jich byla deponovaná v depu Ústí n.L.

PříspěvekNapsal: úte 09 led, 2007 6:16 pm
od Rudolf
Vyšlo to ve Světě železnice 2006/2.

PříspěvekNapsal: stř 10 led, 2007 8:36 am
od Zippich
...tak to je pro Severočecha velmi příjemná informace. Díky za ni. Pokusím se po zmíněném Světě železnice podívat.

PříspěvekNapsal: čtv 15 bře, 2007 8:28 am
od Zdenek Valter
No a takhle to pak může vypadat po přestříkání

Obrázek

PříspěvekNapsal: pon 07 kvě, 2007 4:51 pm
od Jan Jedlička
M140 je celkem jasný, ale zatím se mi nikde nepovedlo zjistit, jestli u ČSD byly provozovány i jejich originální přípojné vozy. To, co kdysi vyráběli u Pika, mi nepřipadá moc důvěryhodné. Poradí někdo? Předem děkuji.

PříspěvekNapsal: ned 09 pro, 2007 12:37 am
od simonides
Nema prosim nekdo k dispozici materialy o M140.3 alias VT135 ze Sveta zeleznice 2/2006?
Eventuelne nejake fotky z provozu.

PříspěvekNapsal: ned 09 pro, 2007 8:17 am
od Petr Zatrepalek
A dal by se ten pojezd VT135 koupit jako náhradní díl? Napadlo mne využít ho pro výrobu pojezdu M131 Kuber...

PříspěvekNapsal: ned 09 pro, 2007 8:32 am
od Michal Dalecký
Petr Zatrepalek píše:A dal by se ten pojezd VT135 koupit jako náhradní díl? Napadlo mne využít ho pro výrobu pojezdu M131 Kuber...
Uz jsem nekolikrat u Tilliga objednaval prevodovky, motor a nikdy mi to neprislo. Ted ma motorak ROCO, tak zkusim stesti zde. Koncepce je jina nez Tillig, ale pristup k dilum je na 100%.

PříspěvekNapsal: ned 09 pro, 2007 10:52 am
od Zdenek Valter
Petr Zatrepalek píše:A dal by se ten pojezd VT135 koupit jako náhradní díl? Napadlo mne využít ho pro výrobu pojezdu M131 Kuber...


To bohužel není tak jednoduché. Pro hurvajze je bez úprav pojezd dlouhý.

PříspěvekNapsal: ned 09 pro, 2007 10:53 am
od Zdenek Valter
Michal Dalecký píše:
Petr Zatrepalek píše:A dal by se ten pojezd VT135 koupit jako náhradní díl? Napadlo mne využít ho pro výrobu pojezdu M131 Kuber...
Uz jsem nekolikrat u Tilliga objednaval prevodovky, motor a nikdy mi to neprislo. Ted ma motorak ROCO, tak zkusim stesti zde. Koncepce je jina nez Tillig, ale pristup k dilum je na 100%.


To je bohužel pravda - já jsem sehnal jen motor :-(

PříspěvekNapsal: ned 09 pro, 2007 10:57 am
od Zdenek Valter
Jan Jedlička píše:M140 je celkem jasný, ale zatím se mi nikde nepovedlo zjistit, jestli u ČSD byly provozovány i jejich originální přípojné vozy. To, co kdysi vyráběli u Pika, mi nepřipadá moc důvěryhodné. Poradí někdo? Předem děkuji.


Mám pocit, že jsem na tenhle příspěvek již odpovídal.

Je to velmi málo pravděpodobné, prorotože ČSD mělo značnou zásobu jiných přípojných vozů.