VT135 vs. M140

Stavba a přestavba lokomotiv všech velikostí. Návody, praxe, materiály, postupy a další.

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., sco_27

Re: VT135 vs. M140

Příspěvekod simonides » ned 09 pro, 2007 11:25 pm

Michal Dalecký píše:Tak jsem založil pro stavbu tohoto modelu (M140) vlastní téma, ať se to neřeší u M131. Zajistil jsem podklady, barevne varianty, pan Banko má podklady na potisky, model už také dorazil a tak se pouštím do přestavby včetně digitalizace. Budu informovat buď zde nebo v magazínu. Pokud už má někdo zkušenosti, tak sem s nimi.


Koukam, ze muj dotaz nejak zapadl v diskuzi, takze zkousim jeste jednou:

Nema prosim nekdo k dispozici materialy o M140.3 alias VT135 ze Sveta zeleznice 2/2006, o kterych je vyse zminka. Bohuzel nemam moznost je ziskat treba z knihovny...

Eventuelne dalsi informace a nejake fotky z provozu. Google v tomto pripade zklamal :-( :(


.
Uživatelský avatar
simonides
 
Příspěvky: 27
Registrován: stř 28 lis, 2007 1:04 am
Bydliště: Enschede NL

Příspěvekod Petr Zatrepalek » pon 10 pro, 2007 12:58 am

Aj aj... Takze pojezd hurvajs holt resit jinak... Pane Dalecký, ta VT135 ROCO, nedala by se event. pouzit jako základ na M144 otévéčko? Prý vycházelo z VT135.7
Uživatelský avatar
Petr Zatrepalek
 
Příspěvky: 2680
Registrován: pát 07 zář, 2007 11:20 pm
Bydliště: Sázava - Černé Budy

Příspěvekod Zdenek Valter » pon 10 pro, 2007 12:33 pm

Petr Zatrepalek píše:Aj aj... Takze pojezd hurvajs holt resit jinak... Pane Dalecký, ta VT135 ROCO, nedala by se event. pouzit jako základ na M144 otévéčko? Prý vycházelo z VT135.7

Teoreticky by použít šel, jen by se musel vyndat kardan, či použít kratší motor.
Zdenek Valter
 
Příspěvky: 2675
Registrován: pon 09 říj, 2006 2:38 pm
Bydliště: Ústí n.L.

Příspěvekod Zdenek Valter » pon 17 pro, 2007 6:08 am

Petr Zatrepalek píše:Aj aj... Takze pojezd hurvajs holt resit jinak... Pane Dalecký, ta VT135 ROCO, nedala by se event. pouzit jako základ na M144 otévéčko? Prý vycházelo z VT135.7


ROCO tuším VT135 nedělalalo jen motorák VT98.
Zdenek Valter
 
Příspěvky: 2675
Registrován: pon 09 říj, 2006 2:38 pm
Bydliště: Ústí n.L.

Re: VT135 vs. M140

Příspěvekod Johnny_z_Montany » pát 27 bře, 2020 11:40 am

Koukám, že tohle téma je už staré jako Metuzalém, tak se ho pokusím trochu oživit.

Máte někdo zkušenost, jak nedestruktivně vyndat výlisky zasklení z kastle tohoto Tilligova motoráku VT135? Jsou lepené, nebo jen nějak zacvaknuté?

Chci přestříkat skříň DR na ČSD a potřebuji vyndat okna...
Johnny_z_Montany
 
Příspěvky: 9
Registrován: pát 12 led, 2018 12:55 pm

Re: VT135 vs. M140

Příspěvekod Pavel 152 » pát 27 bře, 2020 3:21 pm

Jsou lepené, ale šlo to pomocí skalpelu. Někde je třeba i narušit lepený okraj bruskou proxonem.
Pavel
Pavel 152
 
Příspěvky: 420
Registrován: ned 09 led, 2011 5:24 pm

Re: VT135 vs. M140

Příspěvekod vorisekml » pát 27 bře, 2020 4:11 pm

Hlavně nezapomenout zatmelit zásuvku mnohočlenu na čele....
manka rajče2 - Kopie.JPG
H0
Uživatelský avatar
vorisekml
 
Příspěvky: 890
Registrován: pát 06 bře, 2009 8:43 pm
Bydliště: Lom u Mostu / Most

Předchozí

Zpět na Stavba lokomotiv

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků