Stránka 3 z 4

Re: Stavba pojezdu TT s použitím podvozků MTB

PříspěvekNapsal: pon 19 pro, 2016 11:21 pm
od Patrik Novák
kdo by chtěl/potřeboval hodně jehel , ať se poohlédne zeptá , .... někde v autodílně , vrakovišti , ...... domácího rozebírače aut , na unašeč z poloosy favorita felicie , stačí stáhnout ty soudečky , na každým čepu je cca 30jehel
takhle to vypadá > http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/0 ... -2560.html

Re: Stavba pojezdu TT s použitím podvozků MTB

PříspěvekNapsal: úte 20 pro, 2016 10:07 am
od Luděk
viewtopic.php?f=42&t=4183&start=1620
Pokud chceš na něco jinýho tak potřebuji půjčit kastli abych mohl nakreslit rám.

Re: Stavba pojezdu TT s použitím podvozků MTB

PříspěvekNapsal: úte 20 pro, 2016 10:35 am
od Tomáš
Luděk píše:http://diskuze.modely.biz/viewtopic.php?f=42&t=4183&start=1620
Pokud chceš na něco jinýho tak potřebuji půjčit kastli abych mohl nakreslit rám.


Mě by bohatě stačilo to stejný co se používá pro V100 ,jen s otvory pro podvozek MTB.
http://www.dk-model.cz/web/index.php?pa ... 8&lang=cs#

Ostatní si už dodělám,rozměry bych dodal na 853

Re: Stavba pojezdu TT s použitím podvozků MTB

PříspěvekNapsal: úte 20 pro, 2016 11:12 am
od Pavel-HP
853, 850 Jacek.

Re: Stavba pojezdu TT s použitím podvozků MTB

PříspěvekNapsal: úte 20 pro, 2016 11:48 am
od Tomáš
Pavel-HP píše:853, 850 Jacek.


?? Jakože Jacek ty rámy pro motoráky vyrábí? Nejsem si jist co tím myslíš?

Re: Stavba pojezdu TT s použitím podvozků MTB

PříspěvekNapsal: úte 20 pro, 2016 11:54 am
od Pavel-HP
Jo, kupoval jsem to přes Aukro.

Re: Stavba pojezdu TT s použitím podvozků MTB

PříspěvekNapsal: stř 21 pro, 2016 12:35 pm
od Tomáš
Takže potvrzuji,Jacek má skutečně prodej rámy na velký motoráky.Kdo chce,tak mu pište.

Re: Stavba pojezdu TT s použitím podvozků MTB

PříspěvekNapsal: pon 26 pro, 2016 1:21 pm
od Jacek
Vídím, že se o mě zase mluví :D No nějaké rámy bych měl, ale nevyrábím. Před rokem jsem si nakreslil rámy pro stavebnice z leptu 850, 853 a 854 podle svých představ. U stavebnic jsou rámy jen 2 mm tlusté a počítá se s pohonem jen předního podvozku. Pokud s tím chce člověk tahat i přípojné vozy, je to bez bandážovaných dvojkolí nepoužitelné a s nimi je zase bídný odběr proudu. Do stoupání to pak nejede vůbec. A s kilem olova uvnitř zas není místo pro osvětlení, dekodér, atd.
Moje rámy jsou 3 mm silné a za předním podvozkem je otvor pro reproduktor Zimo. Všechny tři verze se liší rozvorem a velikostí výřezů pro schody a jsou pro podvozky V100 nebo MTB. Fotografie pošlu e-mailem.

Kvůli realizaci trvající přes rok a neustálému odkládání došlo k nějakému informačnímu šumu a vyrobili mi toho více než budu potřebovat, takže nadbytečné můžu pustit.

Re: Stavba pojezdu TT s použitím podvozků MTB

PříspěvekNapsal: pát 30 pro, 2016 3:37 pm
od Tomáš
Mohl bych se ještě zeptat,jak je to s motorama? Píše se tu,že motor z V100 je pro MTB podvozky nevhodný. Můžeme tady dát dohromady,jaký typ motoru použit pro ty velky motoráky ( oba podvozky hnané) rad bych i nějakou náhradu za tu Mashimu.. nebo jaká je náhrada přímo za motor MTB v T478.x.
Dle čeho vybírat.

Re: Stavba pojezdu TT s použitím podvozků MTB

PříspěvekNapsal: sob 25 úno, 2017 6:18 pm
od jurazbabic
Ahoj kolegové,
vůbec se nebojte použít motor Mashima s těmito podvozky, já to tak použil a je to paráda. Maximální rychlost jsem sice neměřil ale v porovnání s Brejlovcem Kuehn je to +- stejné. A rozjezd (v analogu) je super. Mám to na 714, takže při posunu nádhera.
Rám mám z mosazné pásoviny tl. 2mm vlastnoručně vypilovaný, jako čepy měděný nýtek.
Jen jsem nepochopil, co s tou přiloženou kinematikou, na tom rámu musím asi udělat nějaké drážky nebo co?
PICT0002.JPG

Re: Stavba pojezdu TT s použitím podvozků MTB

PříspěvekNapsal: sob 25 úno, 2017 9:22 pm
od Tomáš
Klobouk dolů,krásná práce!
Je to ta mosaz co prodává p. Litomyský? Nebo něco jiného?
Nějak si neumím představit jak bych doma piloval takový otvor do mosazi.

Re: Stavba pojezdu TT s použitím podvozků MTB

PříspěvekNapsal: ned 26 úno, 2017 11:47 am
od Luděk
Ano, pro kinematiky se musí udělat zespodu vybrání. Asi takto:

DSCF6770.JPG

Re: Stavba pojezdu TT s použitím podvozků MTB

PříspěvekNapsal: pon 27 úno, 2017 6:13 pm
od jurazbabic
Tomáš píše:Je to ta mosaz co prodává p. Litomyský? Nebo něco jiného?
Nějak si neumím představit jak bych doma piloval takový otvor do mosazi.

Je to mosaz pásovina 25x2 z Alms, právě že do mosazi se piluje krásně. Stačí vrtačka ve stojanu, svěrák a pilník.
Luděk píše:Ano, pro kinematiky se musí udělat zespodu vybrání. Asi takto:

Toto je parádní práce, to je asi vrstvené z různých tlouštěk? Odhaduji 2mm střed a na hoře u dole zbytky leptu 0.3?

Re: Stavba pojezdu TT s použitím podvozků MTB

PříspěvekNapsal: úte 28 úno, 2017 7:44 am
od Tomáš
jurazbabic píše:
Tomáš píše:Je to ta mosaz co prodává p. Litomyský? Nebo něco jiného?
Nějak si neumím představit jak bych doma piloval takový otvor do mosazi.

Je to mosaz pásovina 25x2 z Alms, právě že do mosazi se piluje krásně. Stačí vrtačka ve stojanu, svěrák a pilník.


Jo Alms znám v Modřicích :) Našel jsem si to i na jejich stránkách (Tyč plochá 25x2) akorát tam nikde nevidím nějakou cenu a já vůbec nemám tušení co taková mosaz stojí.
Myslel jsem si vždycky,že mosaz je velmi tvrdý materiál a velmi špatně se obrábí? Mají tam i měď která je 25x3,nebude se to dělat líp.
Já z toho mám strach :D ,co si pamatuju na mosazný předměty co měla máti doma na ozdobu,bylo to tvrdý jak kámen. :)

Re: Stavba pojezdu TT s použitím podvozků MTB

PříspěvekNapsal: úte 28 úno, 2017 8:33 am
od jurazbabic
Nevím už přesně kolik to stálo, ale myslím si, že uříznutí v Almsu stálo tak nějak stejně jako materiál, tak si ho rovnou vem víc.
Z obrábění neměj strach, tvoří se krásné jemné piliny, naopak měkká měď Ti zalepí pilník. A pořád je to měkčí než železo. Navíc 3mm už je moc, alespoň do leptu 714ky. Chtělo by to tak 2.5mm, to ale mají jedině plech.
Stejně uvažuji nad výpalkem lasserem ze železa, dělat další se mi nechce a vůbec ty díry na kinematiku a navíc chci pojezdy na 810 s těmito převodovkami: http://pojezdy.eu/eshop/prevodovky-tt/3 ... na-tt.html a u nich je třeba vysoká přesnost, jinak se kymácejí do všech nemožných stran.
Ach jo, mít tak na to čas...