Stránka 1 z 1

digitalizace loko 455 BTTB v TT

PříspěvekNapsal: pon 06 úno, 2012 12:41 pm
od Tkadlec Jaroslav
ahoj má někdo zkušenost s digitalizací jaký dekoder,plus třeba výměna motorku dík

Re: digitalizace loko 455 BTTB v TT

PříspěvekNapsal: pon 06 úno, 2012 3:18 pm
od romino
http://www.railnet.sk/view.php?cisloclanku=2006060401 , ale neviem či sa ti podaria ohnať ešte ND.

Re: digitalizace loko 455 BTTB v TT

PříspěvekNapsal: pon 06 úno, 2012 3:39 pm
od Tkadlec Jaroslav
díky zkusím sehnat ty věci

Re: digitalizace loko 455 BTTB v TT

PříspěvekNapsal: úte 07 úno, 2012 11:05 am
od Tkadlec Jaroslav
díky za rady no uvidím co bude teď je spíš důležité začít z kolejištěm v TT

Re: digitalizace loko 455 BTTB v TT

PříspěvekNapsal: stř 08 úno, 2012 4:27 pm
od Radek Strnad
Hodil jsem několik fotek ze svých přestaveb na rajče http://kyklop68.rajce.idnes.cz/455.2 .Já jsem zkoušel i hranatý motor Tillig i šestipólové Mashimy a rozdí je u obou oproti starému motoru znatelný.BTTB a Tillig ve starší verzi kolem roku 2000 jsou v podstatě stejné,jen tilligova má v české a rakouské verzi černá dvojkolí.Samozřejmě s tilligovým hranáčem je to o něco lepší,jízda je klidnější a rozjezdy plynulejší.Předpokladem jsou převody a rozvody v perfektním stavu.S Mashimou to už je jiná dimenze,čím větší setrvák-tím lépe.Úprava není nijak složitá a když se osadí nové lampy a také nějaký ten doplněček od Hekttora,dá se na to koukat i s tím spolehlivě jezdit. :mrgreen:

Re: digitalizace loko 455 BTTB v TT

PříspěvekNapsal: stř 08 úno, 2012 7:20 pm
od radula63
zadal jsi chybný odkaz - přidalo to za něj tečku a J - správně je to http://kyklop68.rajce.idnes.cz/455.2/ :lol:
Jinak moc hezké fotky.

Re: digitalizace loko 455 BTTB v TT

PříspěvekNapsal: čtv 09 úno, 2012 7:37 am
od Radek Strnad
Omluva-opraveno :oops: .Místo posledního lomítka stačí mezera.Kromě archaického vzhledu rozvodu,je to na své stáří po těchto úpravách vcelku slušná loko.Pokud by byl odříznut vhodný kus zátěže,vešel by se i power pack,ale po letitých zkouškách v drsném provozu na mých EW1,jsem je vychytal tak,že zastavení bez proudu je vzácnost.Chce to udržovat sběrné kartáčky v čistotě.Tím,že sbírají z pojížděné plochy dvojkolí jsou náchylné k zanesení nečistotami.Samozřejmě pomáhají i vodivé běhouny.Je to vlastně vodivá náprava navíc,takže sběr proudů je pěti dvojkolími.