digitalizace loko 455 BTTB v TT

Stavba a přestavba lokomotiv všech velikostí. Návody, praxe, materiály, postupy a další.

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., sco_27

digitalizace loko 455 BTTB v TT

Příspěvekod Tkadlec Jaroslav » pon 06 úno, 2012 12:41 pm

ahoj má někdo zkušenost s digitalizací jaký dekoder,plus třeba výměna motorku dík
Tkadlec Jaroslav
 
Příspěvky: 1086
Registrován: sob 19 pro, 2009 1:38 pm
Bydliště: Javorník u Jeseníku

Re: digitalizace loko 455 BTTB v TT

Příspěvekod romino » pon 06 úno, 2012 3:18 pm

http://www.railnet.sk/view.php?cisloclanku=2006060401 , ale neviem či sa ti podaria ohnať ešte ND.
Uživatelský avatar
romino
 
Příspěvky: 238
Registrován: ned 11 kvě, 2008 12:28 pm
Bydliště: Nove Mesto nad Vahom, SR

Re: digitalizace loko 455 BTTB v TT

Příspěvekod Tkadlec Jaroslav » pon 06 úno, 2012 3:39 pm

díky zkusím sehnat ty věci
Tkadlec Jaroslav
 
Příspěvky: 1086
Registrován: sob 19 pro, 2009 1:38 pm
Bydliště: Javorník u Jeseníku

Re: digitalizace loko 455 BTTB v TT

Příspěvekod Tkadlec Jaroslav » úte 07 úno, 2012 11:05 am

díky za rady no uvidím co bude teď je spíš důležité začít z kolejištěm v TT
Tkadlec Jaroslav
 
Příspěvky: 1086
Registrován: sob 19 pro, 2009 1:38 pm
Bydliště: Javorník u Jeseníku

Re: digitalizace loko 455 BTTB v TT

Příspěvekod Radek Strnad » stř 08 úno, 2012 4:27 pm

Hodil jsem několik fotek ze svých přestaveb na rajče http://kyklop68.rajce.idnes.cz/455.2 .Já jsem zkoušel i hranatý motor Tillig i šestipólové Mashimy a rozdí je u obou oproti starému motoru znatelný.BTTB a Tillig ve starší verzi kolem roku 2000 jsou v podstatě stejné,jen tilligova má v české a rakouské verzi černá dvojkolí.Samozřejmě s tilligovým hranáčem je to o něco lepší,jízda je klidnější a rozjezdy plynulejší.Předpokladem jsou převody a rozvody v perfektním stavu.S Mashimou to už je jiná dimenze,čím větší setrvák-tím lépe.Úprava není nijak složitá a když se osadí nové lampy a také nějaký ten doplněček od Hekttora,dá se na to koukat i s tím spolehlivě jezdit. :mrgreen:
Naposledy upravil Radek Strnad dne čtv 09 úno, 2012 7:24 am, celkově upraveno 1
KYKLOP68
Uživatelský avatar
Radek Strnad
 
Příspěvky: 1187
Registrován: čtv 21 led, 2010 5:44 pm
Bydliště: Kostelec n.Čern.lesy

Re: digitalizace loko 455 BTTB v TT

Příspěvekod radula63 » stř 08 úno, 2012 7:20 pm

zadal jsi chybný odkaz - přidalo to za něj tečku a J - správně je to http://kyklop68.rajce.idnes.cz/455.2/ :lol:
Jinak moc hezké fotky.
Raďula63
MPK - moduly plzeňského kraje
KŽM Praha 3
KŽM cH0TTěboř
Psi štěkají, karavana jede dál
Uživatelský avatar
radula63
 
Příspěvky: 1308
Registrován: čtv 28 kvě, 2009 6:15 pm
Bydliště: kraj Vysočina - okres H.B.

Re: digitalizace loko 455 BTTB v TT

Příspěvekod Radek Strnad » čtv 09 úno, 2012 7:37 am

Omluva-opraveno :oops: .Místo posledního lomítka stačí mezera.Kromě archaického vzhledu rozvodu,je to na své stáří po těchto úpravách vcelku slušná loko.Pokud by byl odříznut vhodný kus zátěže,vešel by se i power pack,ale po letitých zkouškách v drsném provozu na mých EW1,jsem je vychytal tak,že zastavení bez proudu je vzácnost.Chce to udržovat sběrné kartáčky v čistotě.Tím,že sbírají z pojížděné plochy dvojkolí jsou náchylné k zanesení nečistotami.Samozřejmě pomáhají i vodivé běhouny.Je to vlastně vodivá náprava navíc,takže sběr proudů je pěti dvojkolími.
KYKLOP68
Uživatelský avatar
Radek Strnad
 
Příspěvky: 1187
Registrován: čtv 21 led, 2010 5:44 pm
Bydliště: Kostelec n.Čern.lesy


Zpět na Stavba lokomotiv

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 návštevníků