od Střelec » úte 12 led, 2016 12:22 pm
Vykousání patřičných dutin a otvorů bylo provázeno nežádoucími jevy - v přední části kotle a na jedněch dvířkách jsem se probrousil skrz. Taky mi jeden otvor vznikl na styku kotle a budky, ale do něj v pohodě zapadly různé trubky a hadice, vedené na povrchu kotle. Další souboj jsem svedl s pojezdem. Ač jsem neupravoval rozvod, umístil jsem na rám odlévané parní válce. Pravý sedl v pohodě, s levým byl problém a než se podařilo zprovoznit tuhle improvizaci, užil jsem si "veselý" půlden. Později jsem přistoupil k doplnění odlitku o různé detaily. Většinou jsem se pokoušel čarovat s drátem a relativně masivním, navíc lehce poplastovaným plechem, který původně kryl špunt nějakého lepšího dovozového vína. Ten plech je mnohem tužší, než na čajových svíčkách, ale měkčí, než zbytky leptů. Lidová tvořivost na kotli je směs zmastěná na základě několika málo fotek předlohy a různých modelů tohoto typu lokomotivy.
- Přílohy
-
-
-