Stránka 1 z 1

V 100

PříspěvekNapsal: čtv 12 črc, 2007 6:34 pm
od dan
Nevíte někdo jestli náhodou nejezdila u čsd či čd německá dieslová lokomotiva V 100?

PříspěvekNapsal: pát 13 črc, 2007 5:09 am
od BLEKK
Pozri na hekttor.biz správu z 9.7.2007. Jazdilo 7 lokomotív, T476.1

PříspěvekNapsal: pát 13 črc, 2007 9:51 am
od Tomáš
já bych řekl,že velmi podobná je T444 ne?

PříspěvekNapsal: pát 13 črc, 2007 10:54 am
od BLEKK
Podobná ako podobná. Ale pojazd z V100 sa dá použiť do Karkulky. Dane predpokladám, že chceš prerobiť V100 start? Ja som ju už obzeral, je velmi dobrá na prestavbu, má 3-bodové osvetlenie, pojazd nový, čo si môžeme viac priať + dokúpiť leptík od Hekttora :D

PříspěvekNapsal: sob 14 črc, 2007 12:59 pm
od Otto Černý
Bližší info o provozu řady V 100 (BR 110) DR, ale i o lokomotivách samotných (vývoj, popis, ...) např. zde:

http://www.prototypy.cz/

Hledat pod řadou 745, nebo T 476.1.

P.S. Mají tam i fotogalerii

PříspěvekNapsal: sob 14 črc, 2007 1:05 pm
od Otto Černý
Blekk: s tou použitelností pro Karkulky bych to nepřeháněl. Vzdálenost otočných čepů podvozků je větší, takže je třeba "překopat" celý rám. Myslím, že nesedí ani rozvor podvozků. Někde tady na fóru se to už řešilo...

edit: řešilo se to zde:
http://magazin.modely.biz/diskuze/viewtopic.php?t=267

PříspěvekNapsal: ned 15 črc, 2007 11:38 am
od Jacek
Otto Černý píše:Blekk: s tou použitelností pro Karkulky bych to nepřeháněl. Vzdálenost otočných čepů podvozků je větší, takže ...

Právě že vůbec není větší, ale stejná u T 444.0 i T 444.1. Pokud teda někomu nejde o setiny milimetru. Návod na přestavbu mám tady - http://modely-tt.wz.cz/paginy/modely/navody/navody.htm

PříspěvekNapsal: pon 16 črc, 2007 5:29 am
od BLEKK
OTTO: ja to robím pre svoje potešenie, žiadne súťaže ani nič, takže milimeter alebo dva neriešim. Iný podvozok od Tilliga sa parametrami ani zdaleka nepribližuje V 100 a za tu cenu ju rozrežem aj 4-krát

PříspěvekNapsal: pon 16 črc, 2007 1:05 pm
od Otto Černý
Jacek: dovoluji si nesouhlasit. Rozdíl tam je, a to jak ve vzdálenosti otočných čepů, tak i v rozvoru podvozků.

Vzdálenost otočných čepů BR 110 je 7000 mm, rozvor podvozků 2300 mm
Vzdálenost otočných čepů lok.725 je 7200 mm, rozvor podvozků 2400 mm

Při převodu do TT je to podstatně víc než pár setin milimetru...

viz.:
http://www.v100-online.de/Skizze.jpg
a
http://www.prototypy.cz/

Blekk: souhlasím. Modelařinu děláme všichni pro radost a každý z nás má jiné nároky na přesnost a vzhled díla. Jen jsem chtěl podat co nejkompletnější informace...

PříspěvekNapsal: úte 17 črc, 2007 8:59 am
od BLEKK
Otto nič sa nedeje, hlavne že to jazdí :D

PříspěvekNapsal: úte 17 črc, 2007 9:19 pm
od Jacek
Otto Černý píše:Jacek: dovoluji si nesouhlasit. Rozdíl tam je, a to jak ve vzdálenosti otočných čepů, tak i v rozvoru podvozků.

Vzdálenost otočných čepů BR 110 je 7000 mm, rozvor podvozků 2300 mm
Vzdálenost otočných čepů lok.725 je 7200 mm, rozvor podvozků 2400 mm

Při převodu do TT je to podstatně víc než pár setin milimetru...

Já vím, nicméně u toho podvozku (masek) je to opravdu sotva patrné a vzdálenost otočných čepů opravdu sedí, resp. do kastle vleze ten pojezd s tolerancí 1 mm na každé straně, takže taková hrůza to není, viz
http://modely-tt.wz.cz/T444.0101+Balm.JPG

PříspěvekNapsal: stř 18 črc, 2007 8:45 pm
od dan
BLEKK: Jo přemejšlím o nějaké přestavbě na zimní večery :D a vzhledem k ceně možná o koupi dvou loko a jednu z nich přeznačit na ČSD a udělat si pracovní vlak.
Jinak souhlasím s tebou já také nepatřím mezi modeláře, kteří staví modely na soutěže takže jsem spokojen když to vypadá jako polomaketa hlavně že to je ČSD