Mára píše:Ahoj, moc se mi líbí, pěkná práce! Jsem zvědav na další fotky! Co se týče předělání rozvodu - co zkusit pravítka odsadit tak o 0,5 mm směrem ven? Znamenalo by to vyleptat nové válce, ale do rozvodu bys nemusel sahat. Ojnice a pravítka pak sice nebudou rovnoběžné (zvlášť v oblouku), ale u tovární BR89 od Pika to tak taky bylo. A poznal jsem to až při rozebírání modelu. No, je to jen takový nápad, tak ať se Ti daří!
Tak tohle přesně mě taky napadlo . Ale napadlo mě ještě další řešení abych nemusel předělávat válce . Upravil jsem spojení křižáku a ojnice tak , že oko ojnice je zapuštěné zezadu do křižáku a je ve stejné rovině jako pravítka . Takže zatím jsem si nechal vyleptat nový křižák a uvidím jestli to bude fungovat. Měl bych tak získat na každé straně 0,6 mm vůli navíc a to by mělo stačit . Další věcí je taky přesnost motáže rozvodů a velikost hlavy čepů ( nýtů ) ,kterými jsou klacky spojené . Každá desetina navíc je zde poznat . Takže při nové montáži stačí být přesnější a pečlivější a mělo by to být poznat . teprve pokud by to nefungovalo pak bych předělával válce resp. tenhle model by skončil jako vytápěcí kotel bez rozvodů někde v kopřivách a udělal bych nový i s dalšími úpravami.Asi to tak stejně dopadne .