Použití náhradních dílů z V100 TT na české lokomotivy

Stavba a přestavba lokomotiv všech velikostí. Návody, praxe, materiály, postupy a další.

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., sco_27

Re: Použití náhradních dílů z V100 TT na české lokomotivy

Příspěvekod Tomáš » čtv 17 bře, 2011 3:30 pm

BR 203 DB START...zatím 1800 kč +- ,,myslím že do budoucna to ještě o nějakou kačku padne.No i kdyby ne tak 1800,- je pořád myslím ok.
V100 už nebude ...po dílech to vyjde mezi 1500,- až 1800kč záleží jak kdo nakoupí v poměru k éčku.Tzn.že za tyto love dostane člověk 2 komplení podvozky ..ovšem BEZ MOTORU BEZ SETRVAČNÍKŮ,BEZ KARDANŮ...Tzn + dalších min 600-700kč za tyto komponenty.

Takže BR 203 DB START rozhodně ANO
"TT" - NYNÍ UŽ DCC - IV 1985-1995 (pád ČSD)
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 3152
Registrován: pon 02 črc, 2007 8:36 pm
Bydliště: Brno - Bosonohy

Re: Použití náhradních dílů z V100 TT na české lokomotivy

Příspěvekod Jeňa Sova » ned 20 bře, 2011 4:53 pm

Tak já už jsem to vyřešil. Podařilo se mi sehnat asi jednu z posledních červených V100 Start. :D
Uživatelský avatar
Jeňa Sova
 
Příspěvky: 967
Registrován: stř 25 srp, 2010 10:43 am
Bydliště: pod Hostýnem...

Re: Použití náhradních dílů z V100 TT na české lokomotivy

Příspěvekod Tomáš » ned 20 bře, 2011 4:59 pm

suvis píše:Tak já už jsem to vyřešil. Podařilo se mi sehnat asi jednu z posledních červených V100 Start. :D



Taky jsem se zásoboval ...ale pššššš
"TT" - NYNÍ UŽ DCC - IV 1985-1995 (pád ČSD)
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 3152
Registrován: pon 02 črc, 2007 8:36 pm
Bydliště: Brno - Bosonohy

Re: Použití náhradních dílů z V100 TT na české lokomotivy

Příspěvekod Jeňa Sova » pon 21 bře, 2011 8:13 am

Já jen jednu. Zatím to stačí a ta DB 203 cena zas tak hrozná není. Ale tak další Brejlák bude asi od MTB. Četl jsem, že by mohli časem dělat nebarvenou verzi, tak si ho sám udělám v laku. Jedna věc mě zaráží. Proč ty drátky, co mají přijít přiletovat na rám, mají každý jiný tvar? Podvozky přece můžu prohazovat... Napadlo mě, drátky naletovat taky stejně. Byla by to chyba?
Uživatelský avatar
Jeňa Sova
 
Příspěvky: 967
Registrován: stř 25 srp, 2010 10:43 am
Bydliště: pod Hostýnem...

Re: Použití náhradních dílů z V100 TT na české lokomotivy

Příspěvekod vojtas » pon 21 bře, 2011 3:44 pm

Mluvil jsem s dobrým zdrojem na burze a od mtb budou podvozky samostatně v prodeji.
TT
Uživatelský avatar
vojtas
 
Příspěvky: 1349
Registrován: ned 20 čer, 2010 10:32 am
Bydliště: Praha

Re: Použití náhradních dílů z V100 TT na české lokomotivy

Příspěvekod Tomáš » pon 21 bře, 2011 7:49 pm

Můžu se zeptat co je MTB ?
"TT" - NYNÍ UŽ DCC - IV 1985-1995 (pád ČSD)
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 3152
Registrován: pon 02 črc, 2007 8:36 pm
Bydliště: Brno - Bosonohy

Re: Použití náhradních dílů z V100 TT na české lokomotivy

Příspěvekod vojtas » pon 21 bře, 2011 8:05 pm

p.Báňa,reaguju tím na brejlovce albína v předchozím příspěvku.
TT
Uživatelský avatar
vojtas
 
Příspěvky: 1349
Registrován: ned 20 čer, 2010 10:32 am
Bydliště: Praha

Re: Použití náhradních dílů z V100 TT na české lokomotivy

Příspěvekod Jeňa Sova » pon 21 bře, 2011 10:46 pm

To by bylo dobré, ty podvozky. A neví někdo, jak je to s těma drátkama na mosazném rámu? Viz můj předchozí příspěvek.
Uživatelský avatar
Jeňa Sova
 
Příspěvky: 967
Registrován: stř 25 srp, 2010 10:43 am
Bydliště: pod Hostýnem...

Re: Použití náhradních dílů z V100 TT na české lokomotivy

Příspěvekod kuTTil » úte 29 bře, 2011 12:22 am

takže jednu v 100 už mám od dneška doma a propočítal jsem cenu komplet podvozku podle tabulky od Tomáše z 9.1 2011 a z maloseriovek by to vyšlo 1059 i s poštovným a na pojezdy .eu motor setrvačníky kardanové spojky by to bylo za 596 +70 pošta celkem komplet dohromady 1715 kč a já jsem dal za loko 1686 i s poštovným takže to myslím vychází celkem dobře+rám ale i tak to není moc jestli jsem ještě něco zapomněl tak to sem můžete někdo napsat a nezůstanou aspon nevyužité věci kapota + rám+plošný spoj na světla vím někdo to využije ale někdo ne tak to je asi tak vše co jsem chtěl říct můžete mně klidně doplnit
kuTTil
 
Příspěvky: 281
Registrován: ned 10 srp, 2008 11:23 pm
Bydliště: GB

Re: Použití náhradních dílů z V100 TT na české lokomotivy

Příspěvekod Jeňa Sova » úte 29 bře, 2011 6:26 am

KuTTile, já mám třeba v plánu udělat ze zbytků V100 nehnanou maketu T476, pomocí leptů od Hekttora. Takže využiji vše.
Uživatelský avatar
Jeňa Sova
 
Příspěvky: 967
Registrován: stř 25 srp, 2010 10:43 am
Bydliště: pod Hostýnem...

Re: Použití náhradních dílů z V100 TT na české lokomotivy

Příspěvekod kuTTil » úte 29 bře, 2011 7:27 am

taky jsem psal že někdo to využije a někdo ne takže mi to je jásne já jsem hlavně psal o nákladech jestli se vyplatí kupovat ty díly nebo ne a když by se někomu zdálo že to vychází dráž tak at si počká na DB203 start je to novinka ale to už jsem tady psal bude zatím za 1800 kč
kuTTil
 
Příspěvky: 281
Registrován: ned 10 srp, 2008 11:23 pm
Bydliště: GB

Re: Použití náhradních dílů z V100 TT na české lokomotivy

Příspěvekod Tomáš » úte 29 bře, 2011 7:38 am

kuTTil píše:taky jsem psal že někdo to využije a někdo ne takže mi to je jásne já jsem hlavně psal o nákladech jestli se vyplatí kupovat ty díly nebo ne a když by se někomu zdálo že to vychází dráž tak at si počká na DB203 start je to novinka ale to už jsem tady psal bude zatím za 1800 kč


No já bych rozhodně počkal na tu novou startku.Ceny které uvání Maloseriovky eu,jsou pouze orientační.Některé komponenty u tilliga zdražili o víc jak 100kč na kus.Já objednával v první objednávce pro rok 2011 a polovina cen byla jiná..pochopitelně dražší..jak jsem už psal celý to vyšlo na nějakých cca 1800,- bez motoru...Já tím nakonec budu hnát dva motoráky 850,853..každej dostane po jednom podvozku..a hotovo :lol:
"TT" - NYNÍ UŽ DCC - IV 1985-1995 (pád ČSD)
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 3152
Registrován: pon 02 črc, 2007 8:36 pm
Bydliště: Brno - Bosonohy

Re: Použití náhradních dílů z V100 TT na české lokomotivy

Příspěvekod TTmili » úte 29 bře, 2011 3:35 pm

Já bych docela váhal jestli jít teď do té V100, nevím v jaké kvalitě totiž bude ta dieselovka od PIKA která je skoro za stejnou cenu a má přesný rozvor.
Jinak víš co je na tom nejveselejší? Od tý doby co jsi mi to psal na mail že to nemá cenu že něco bylo dražší až o 100 korun, pečlivě sleduji takřka jediný "originální" zdroj náhradních dílů (MBS Sebnitz) a ceny se tam oproti době kdy jsem nakupoval já (cca rok a půl zpátky) vůbec nezměnily. A kurz naopak padnul. Navíc všechny ty díly jsou se zelenou, takže je to snad aktuální a důvěryhodné. A naposled jsem bral nějakých pár dílů od maloseriovek před asi dvěmi měsíci a ceny opět souhlasící. Nevím co si mám potom myslet kde je chyba, mě totiž 2 kompletní podvozky na T458 vyšly na něco málo přes 1000, kompletní motorizace T458 (bohužel zatím bez setrváku, budu ho muset nechat u Vvityho udělat na zakázku) na něco málo přes 1500.
TT
DIGITÁL
Epocha: IV
Snažíme se dokonale napodobit skutečnou nedokonalost, má to význam?
Uživatelský avatar
TTmili
 
Příspěvky: 1688
Registrován: čtv 17 črc, 2008 9:48 am
Bydliště: Jihlava

Re: Použití náhradních dílů z V100 TT na české lokomotivy

Příspěvekod Tomáš » ned 26 čer, 2011 3:14 pm

Nerad bych zakládal nové téma a tak to fouknu sem:

1)může mi někdo změřit průměr kardanky.myslím tím tu spojku mezi hlavama.Nemám tk přesné měřidlo.
2)může mi někdo odlít tu část z původního rámu co je v ní uložen motor?..prostě celej ten střed bez otvorů pro uchycení podvozků.Hlvně spodek (dno) odlitku by mělo být rovné,tedy ne s nádrží jako originál...jedná se mi hlavně o ten vrch co je motor.Pro lepší orientaci moho doplnit fotem.tak 20kusů odlitků :D ...jo a je mi jedno z čeho to bude odlitý..(kov,pryskyřice) no vosk to být nemusí :lol:
"TT" - NYNÍ UŽ DCC - IV 1985-1995 (pád ČSD)
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 3152
Registrován: pon 02 črc, 2007 8:36 pm
Bydliště: Brno - Bosonohy

Re: Použití náhradních dílů z V100 TT na české lokomotivy

Příspěvekod Jeňa Sova » ned 26 čer, 2011 4:40 pm

Tomáši, jestli myslíš průměr tyčinky, tak pokud dobře měří má šuplera a já :D, tak je to 1,2 mm. K tomu druhému, tady http://www.mojett.cz/?p=631 jsem viděl odlitek, který by se ti vyloženě k tomu účelu hodil - je to tak v půlce článku.
Uživatelský avatar
Jeňa Sova
 
Příspěvky: 967
Registrován: stř 25 srp, 2010 10:43 am
Bydliště: pod Hostýnem...

PředchozíDalší

Zpět na Stavba lokomotiv

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků