Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., sco_27
TTmili píše:No jak jsem říkal, origo unašeč ALS pro jejich kardany má vnitřní průměr 3,5mm. A tohle se prostě dalo čekat, ještě jsem to večer přeměřoval a došel jsem k tomu že se ti to nepovede i kdyby si byl pánbůh .
Tomáš píše:TTmili píše:No jak jsem říkal, origo unašeč ALS pro jejich kardany má vnitřní průměr 3,5mm. A tohle se prostě dalo čekat, ještě jsem to večer přeměřoval a došel jsem k tomu že se ti to nepovede i kdyby si byl pánbůh .
kdybych byl pánbůh tak se ne...ru se stavbou dojdu na nádraží a kouzelným proutkem změnším všechny stroje který bych rád
TTmili píše:Nojo, ale to by jsi zmenšil 120krát i hmotnost, a nevím nevím jestli by ti takovou tíhu unesly i třeba pravý zmenšený koleje . Ale to už je něco jinýho.
Oskar píše:Spřáhlo mám, Tillig nový typ, přilepené na plíšku a podvlečené pod pluhem. Je zkrácené na minimum a dotýká se pluhu. Druhý konec plíšku je připevněn ke kinematice na rámu. Používám upravený origo podvozek. Jediná vada je, že je větší distanc mezi nárazníky loko a vagonu.
Rozebiratelné spojení kastle a rámu řeším uřezanými paticemi pro integráče. Zároveň mi dělají vodivé spojení. Celkem cca 10 pinů. Led osvětlení mám v kastli. Kastle se jen nasune a výborně drží.
Ten nápad s lepením kardanu vteřiňákem v bužírce je super, sám jsem je prodlužoval trubičkou.
kuba_THX píše:Moje zkušenost s prodlužováním kardanu z V100.. Kardan rozříznout na půl na každém dílu udělat závit, koupit slabostěnou trubičku od litomilskeho, do ní udělat taktež závit, pak stačí závity potřít lepidlem a utáhnout a máte vše přesně a čistě bez nějakého házení a se značnou úsporou prostoru, kardan získá na průměru cca o 0.6mm víc. když bude zájem dodám fotky z výroby. Přesné info si již nepamatuji je to asi rok zpátky co jsem to řešil
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků