Nejdrive trochu osvety:
NoHAB je fabrika, ne lokomotiva. Nastesti dela Tillig jen model M61 MAV (nalakovany do ruznych nespravnych mutaci), takze mi je jasne, o co jde. Priste radsi jmeno masinky
NoHAB AA16, nebo jeji radove oznaceni u nektere z mnoha zeleznicnich spolecnosti (M61 MAV, MY DSB, Di3 NSB, 16xx CFL, V170 v Nemecku atd.)
Mam doma 2 kusy ve dvou ruznych verzich nateru DSB. Pro jezdeni na kolejisti staci, chybejici dvere jsou patrne jen pri pohledu zblizka.
Mozna je u jedne z nich prilozeno schema s nahradnimi dily. Tak az se dostanu pristi tyden domu, tak se na to podivam.
(Je to jeste aktualni?)
Z te polske stranky vidim 2 kolecka s 19 zuby, 3 s 15 zuby a 2 s 12 zuby.
Celkem bylo vyrobeno 203 lokomotiv typu AA16. Nejuspesnejsi lokomotivou firmy NoHAB vsak byla petinapravova parni lokomotiva vyrabena v letech 1921-23 Zakazka pro SSSR na 1000 lokomotiv rady ЭШ (odvozenych ze svedskeho typu R), usporadani E-4 byla tehdy nejvetsi na svete. Z politickych duvodu bylo nakonec vyrobeno jenom 500. Zaplaceno zlatem.
Takhle vypada:
http://www.rutowns.ru/sites/default/files/u61/7376s_2.jpg
Velikost TT: 1. Pennsylvania Railroad 1940-1960 2. CSD 1946-1993