NOHAB od Tilliga

Stavba a přestavba lokomotiv všech velikostí. Návody, praxe, materiály, postupy a další.

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., sco_27

NOHAB od Tilliga

Příspěvekod kiski » úte 16 lis, 2010 5:40 pm

Zdravím, chcel by som poprosiť kolegov, ktorí vlastnia NOHABku od Tilliga, či by mi boli ochotní poslať foto, resp. obrázky, popr. odkazy na nete, kde by som videl všetky jednotlivé diely podvozkov. Chcel by som si totiž objednať kompletné podvozky ako náhradné diely (nie v celku, na časti to vyjde lacnejšie) a neviem presne, koľko a aký typ ozubených koliečok je v podvozkoch...

Popr. kompletný list náhradných dielov na NOHAB. Ale nie s tejto stránky: http://as.rumia.edu.pl/tt/kat/parts.asp?g=TILL&k=2007 , tu to nie je dobre vidieť. Niečo podrobnejšie... :D
Kiski
TT, DCC
Uživatelský avatar
kiski
 
Příspěvky: 313
Registrován: čtv 09 črc, 2009 10:19 am
Bydliště: Slovensko

Re: NOHAB od Tilliga

Příspěvekod j p » ned 13 úno, 2011 11:11 pm

Nejdrive trochu osvety:
NoHAB je fabrika, ne lokomotiva. Nastesti dela Tillig jen model M61 MAV (nalakovany do ruznych nespravnych mutaci), takze mi je jasne, o co jde. Priste radsi jmeno masinky NoHAB AA16, nebo jeji radove oznaceni u nektere z mnoha zeleznicnich spolecnosti (M61 MAV, MY DSB, Di3 NSB, 16xx CFL, V170 v Nemecku atd.)
Mam doma 2 kusy ve dvou ruznych verzich nateru DSB. Pro jezdeni na kolejisti staci, chybejici dvere jsou patrne jen pri pohledu zblizka.
Mozna je u jedne z nich prilozeno schema s nahradnimi dily. Tak az se dostanu pristi tyden domu, tak se na to podivam.
(Je to jeste aktualni?)
Z te polske stranky vidim 2 kolecka s 19 zuby, 3 s 15 zuby a 2 s 12 zuby.

Celkem bylo vyrobeno 203 lokomotiv typu AA16. Nejuspesnejsi lokomotivou firmy NoHAB vsak byla petinapravova parni lokomotiva vyrabena v letech 1921-23 Zakazka pro SSSR na 1000 lokomotiv rady ЭШ (odvozenych ze svedskeho typu R), usporadani E-4 byla tehdy nejvetsi na svete. Z politickych duvodu bylo nakonec vyrobeno jenom 500. Zaplaceno zlatem.
Takhle vypada: http://www.rutowns.ru/sites/default/files/u61/7376s_2.jpg
Velikost TT: 1. Pennsylvania Railroad 1940-1960 2. CSD 1946-1993
j p
 
Příspěvky: 442
Registrován: čtv 30 pro, 2010 1:54 pm
Bydliště: Dansko

Re: NOHAB od Tilliga

Příspěvekod kiski » pon 14 úno, 2011 3:24 pm

Zdravím, vďaka za odpoveď. Samozrejme, o tom, že je to názov firmy a nie loko, som nevedel. Len som ju nazval tak, ako sa tu na fóre familiárne označuje. Zas som o niečo múdrejší...

A ano, je to ešte aktuálne, vzhľadom na to, že si chcem postaviť Čmeliaka na podvozkoch tejto loko...

Dík za info... :D
Kiski
TT, DCC
Uživatelský avatar
kiski
 
Příspěvky: 313
Registrován: čtv 09 črc, 2009 10:19 am
Bydliště: Slovensko

Re: NOHAB od Tilliga

Příspěvekod Pája » pon 14 úno, 2011 9:01 pm

Kinski,a co není na tom vidět? Já tam vidím,že je třeba :
Motor ze setrvákama,levněji na burze a nebo pojezdy.eu
Díly 9 až 24 a to je jeden podvozek,tudíž vše 2x
Stavebnici skříně 669 (lept) a mosazný rám od DK-model
-snad je to vše

-spíš jestli se ti to vůbec podaří sehnat,já už to mám ROK objednaný a nic,prý byla zastavena výroba !?
TT,DCC,ČSD III-IV,člen TT ZABABOV,Sysel fóra a zatím spíše hračička než modelář
Uživatelský avatar
Pája
 
Příspěvky: 834
Registrován: stř 08 srp, 2007 6:05 pm
Bydliště: Praha -Suchdol

Re: NOHAB od Tilliga

Příspěvekod fivejohny » ned 20 úno, 2011 7:55 pm

zrovna včera jsem ty podvozky s kardanama jednomu zákazníku balil.
fivejohny
 
Příspěvky: 21
Registrován: čtv 25 bře, 2010 1:23 pm


Zpět na Stavba lokomotiv

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků