Stavba a přestavba lokomotiv všech velikostí. Návody, praxe, materiály, postupy a další.
Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., sco_27
od michalz » sob 22 kvě, 2010 12:10 pm
Pamětníci
Nevíte někdo jakou měla barevnou kombinaci tato hydroberta? Nejlépe i přibližné odstíny. Z těch černobílých fotek to nejde poznat
další fotografie jsou na http:/ /www.prototypy.cz/rady/T478_4 (odstranit mezeru)
TT - anolog, "Zatím" U profil ,V epocha s Pulzní regulací
-
michalz
-
- Příspěvky: 30
- Registrován: pát 27 bře, 2009 1:01 pm
od MOL » ned 23 kvě, 2010 8:27 pm
Doporučil bych zakoupit knihy Bardotky neboli zamračené od nakladatelství Gradis bohemia nebo Motorové lokomotivy řad T 478.1 a T 478.2 od Corony. Já je mám obě a jsem spokojen. Tato lokomotiva se totiž celkem často za svou krátkou kariéru přetírala.
-
MOL
-
- Příspěvky: 300
- Registrován: pát 17 črc, 2009 4:06 pm
od Jarda H. » ned 23 kvě, 2010 9:14 pm
MOL píše: ..... Tato lokomotiva se totiž celkem často za svou krátkou kariéru přetírala.
... a taky několikrát přečíslovala
TT - analog - ČSD/DR, DB - III / IV
-
Jarda H.
-
- Příspěvky: 2795
- Registrován: čtv 30 srp, 2007 6:25 pm
od radeksindy » pon 24 kvě, 2010 7:50 am
V jednom z čísel časopisu Svět železnic byl celý článek o této lokomotivě, včetně barevných fotografií. Je to tak 5 let zpátky, zkusím ho doma najít.
-
radeksindy
-
- Příspěvky: 2514
- Registrován: stř 25 dub, 2007 12:50 pm
od michalz » pon 24 kvě, 2010 12:18 pm
Děkuji za odpovědi, já ji budu mít jako T478.4001. Nátěr, který je na té fotce mi připomíná nátěr 749 006-3, ale nejsem si jist
TT - anolog, "Zatím" U profil ,V epocha s Pulzní regulací
-
michalz
-
- Příspěvky: 30
- Registrován: pát 27 bře, 2009 1:01 pm
od MOL » čtv 27 kvě, 2010 4:39 pm
Chtěl jsem to k tomu připsat, ale pak se mi to zdálo zbytečné. Z T478.2001 na T478.4001...
-
MOL
-
- Příspěvky: 300
- Registrován: pát 17 črc, 2009 4:06 pm
od ostradik » stř 02 čer, 2010 7:03 am
Takhle vypadala hydroberta když jezdila v Hradci Králové......
-
ostradik
-
- Příspěvky: 61
- Registrován: pon 09 úno, 2009 2:46 pm
od michalz » stř 02 čer, 2010 12:22 pm
Děkuji za foto. Já co jsem četl tak jezdila i u nás na trati 220/221. Pokuď by byla z tohoto místa fotka, bylo by to super. Nad touto kombinací budu taky uvažovat
TT - anolog, "Zatím" U profil ,V epocha s Pulzní regulací
-
michalz
-
- Příspěvky: 30
- Registrován: pát 27 bře, 2009 1:01 pm
od ostradik » sob 04 zář, 2010 9:19 pm
Pokud vím na Benešovce jezdila v základním nátěru, se šrafovanými červenobílými pluhy a hvězdičkou na čumáku. Od toho co jsem stavěl já se lišila nástavbou tlumiče výfuku na střeše ale dosud jsem nenašel nikde schopnou fotografii střechy téhle lokomotivy v jakémkoliv provedení. V období jednotlivých zkoušek vypadla zrovna ta střecha dost odlišně.
Ho patláma patláma
-
ostradik
-
- Příspěvky: 61
- Registrován: pon 09 úno, 2009 2:46 pm
od vojtas » čtv 14 říj, 2010 7:10 pm
Já mám info že svátlejší barva je ral 3002 a tmavší 3004 jinak by měl nátěr být stejný jako u ostatních Zamráč.
TT
-
vojtas
-
- Příspěvky: 1349
- Registrován: ned 20 čer, 2010 10:32 am
- Bydliště: Praha
Zpět na Stavba lokomotiv
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 10 návštevníků