Tak jak jsem slíbil,průběh stavby i se zamýšleným finále,ke kterému jsem se ještě nedostal je na
http://kyklop68.rajce.idnes.cz/M234. Výfuk a další detaily pořeším časem,teď přidou na řadu trakční zkoušky.Tím pojezdem z V100 jsem si spíš přidělal práci,ale když on na mě tak dlouho smutně koukal
....A nemusel jsem řešit spřáhla.Motor jsem dal se dvěma setrváky-sice je víc vidět,ale lépe to pojede.Bandáže žádné,je to těžké dost,jen doufám,že s tím těžištěm nahoře se to nebude kolébat jak kachna.Kdyžtak tomu nacpu pod břicho nějaké olovo.Na výstavu a do soutěže s tím nepůjdu,je to na kolejiště,tak to snad dojem nepokazí.
Dneska jsem přidal dekodér(Kuehn N025) a LED a provedl první pojížďky po kolejišti.Příjemné přeKvapení je,že se to nekolíbá a jezdí to neprosto spolehlivě
.Nejmenší poloměr mám cca 40cm ve smyčce a jede to bez problémů.Pro jistotu jsem ještě opatrně ubrousil vnější hrany na černém držáku podvozku(díl se šnekem),aby byl výkyv co největší.I tak to chce ohnout zadní schůdky,přední také trochu nebo je o 1mm posunout dopředu.Vše zlé je k něčemu dobré-sice jsem použitím V100 zmenšil vzdálenost otočných čepů podvozků o cca 3,5mm
,ale zase jsem nemusel vymýšlet spřáhlo a drasticky ohýbat přední schody
.Asi také bude vůz vycházet oproti originálu o nějaký mm vyšší,ale jinak by se asi podvozky neměly moc šancí otáčet a naklápět v krajních polohách.Kdo má EW2 nebo EW3,ten otáčení podvozků nemusí přikládat takovou váhu,ale moje EW1 prověří otáčení dokonale.Vše je o kompromisech
.Další fotky jsem dal zase na rajče.