Odlitky

Stavba a přestavba lokomotiv všech velikostí. Návody, praxe, materiály, postupy a další.

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., sco_27

Odlitky

Příspěvekod xenon86 » sob 07 lis, 2009 1:29 pm

Dobrý den,
chtěl bych se zeptat ohledně odlitků od pana Číže. Jsem úplný začátečník a tak se zeptám asi blbě... Když si koupím odlitek třeba Plecháče, tak je to jen karosérie a masky podvozku si mu sím sehnat jinde nebo je to komplet ?

A pak ještě jeden dotaz. Když bych si toho Plecháče přivezl, tak stálo by za to udělat si doma odlitek z odlitku ? Jde mi o to, abych nemusel do Prahy pro každý kus. Když to řeknu dosti somrácky, tak ta cesta taky není zrovna levná :oops:
Uživatelský avatar
xenon86
 
Příspěvky: 15
Registrován: sob 07 lis, 2009 11:29 am
Bydliště: Plzeň

Příspěvekod DavidH0 » sob 07 lis, 2009 3:09 pm

Masky podvozkov su skoro vzdy pribalene k odliatku karoserie..

ano, dal by sa vyrobit aj doma ale je to technicky a financne narocne :!: ...
DavidH0
 
Příspěvky: 24
Registrován: ned 05 dub, 2009 5:51 pm
Bydliště: Košice

Příspěvekod Patrik Novák » sob 07 lis, 2009 4:25 pm

no fuj takhle kopírovat , ale dělá se to , pokud to budeš mít jen pro sebe tak nejdřív si spočítej jestli se ti to vůbec vyplatí , potřebuješ "hmotu" na formu a na odlévání ,
pokud to chceš prodávat , to bych nedoporučoval
odlitkyod něj jsou lepší ty šedé (epoxidové) než ty nazelenalé , namodralé .....(polyuretan , hůř se to brousí )

co se domluvit s nějakým kolegou z okolí ?
Číž posílá i poštou ( ale co jsem si v asi ve středu po burze objednal po telefonu , počítal jsem že to do týdne budu mít , neměl , burza byla dřív než mi to poslal , takže jsem si to tam koupil )
Patrik Novák
 
Příspěvky: 733
Registrován: stř 15 črc, 2009 6:51 pm
Bydliště: Horní Podluží

Příspěvekod vlackytt » sob 07 lis, 2009 7:26 pm