Sergej T679 s čs tlumičem

Tak jsem se rozhodl "upravit" svého sergeje 1006 od ROCO na verzi s tlumičem čs. výroby - potřeboval bych zde ale s dalšími kolegy konzultovat úpravy abych někde na něco nezapomněl. Porovnáním s fotkama jsem vydedukoval toto:
1) přemístění komínku sání ze středu na koncový odnímatelný střešní panel (původní sergej tam má houkačku a výklopný panýlek větrání). Houkačka co tam původně byla se přemístí na pravou stranu panelu co je mezi prvním stanovištěm strojvůdce a větrákem
2) dvojice houkaček se přemístí ze střešního panelu na místo vedle posledního "malého" komínku před druhým stanovištěm strojvůdce. Na panel kde původně byly ty houkačky přijde nová, širší roura výfuku (původní dvě výfuk. roury sdruženy do jedné?). Roura je hladká, obruba je jen ve střešním panelu (průchodka)
3) Rozměry střešních panelů jsou identické s původní "ruskou" verzí, jediné detaily na nich jsou závěsná oka - umístění odpovídá sovětskému.
4) všechny takto upravené sergeje mají již nikoliv kulaté, ale hranaté nárazníky nebo čtvercové se zoblenými hranami.
5) tabulky s čísly lokomotiv byly i během "přestavby" většinou ponechány původní - tedy přesně ve vzhledu, jak byly dodány z výrobního závodu v SSSR
Jsou moje dedukce správné?
1) přemístění komínku sání ze středu na koncový odnímatelný střešní panel (původní sergej tam má houkačku a výklopný panýlek větrání). Houkačka co tam původně byla se přemístí na pravou stranu panelu co je mezi prvním stanovištěm strojvůdce a větrákem
2) dvojice houkaček se přemístí ze střešního panelu na místo vedle posledního "malého" komínku před druhým stanovištěm strojvůdce. Na panel kde původně byly ty houkačky přijde nová, širší roura výfuku (původní dvě výfuk. roury sdruženy do jedné?). Roura je hladká, obruba je jen ve střešním panelu (průchodka)
3) Rozměry střešních panelů jsou identické s původní "ruskou" verzí, jediné detaily na nich jsou závěsná oka - umístění odpovídá sovětskému.
4) všechny takto upravené sergeje mají již nikoliv kulaté, ale hranaté nárazníky nebo čtvercové se zoblenými hranami.
5) tabulky s čísly lokomotiv byly i během "přestavby" většinou ponechány původní - tedy přesně ve vzhledu, jak byly dodány z výrobního závodu v SSSR
Jsou moje dedukce správné?