Stránka 1 z 2
T 476.1 /BR 110 ROCO/

Napsal:
úte 29 zář, 2009 9:58 pm
od vorisekml
Tak kolik z nás má doma oranžovou BR 111 (nebo něco podobnýho) a chce z toho udělat T 476.1 ? Má někdo udělaný ten vývod na zvláštní převodovkou pro pohon zařízení pro údržbu tratí? TTčkáři maj výhodu tam to dělá hekTTor a co H0 ? Se mě to nechce dělat v ruce. Ale asi mě nic jiného nezbude. Dejte do placu tip na někoho kdo to dělá. Nebo se s tím náhonem pochlubte . Já zatím tápu. Pěkný fotky jsou na prototypy.cz a v hekTTorově výtopně.

Napsal:
stř 30 zář, 2009 6:23 am
od Petr Zatrepalek
No zatím jsem neurval "zálohu" abych si koupil mašinu - jedna se draží teď na Aukru, ale nevím jestli to budu chtít vydražit... Nicméně jakmile bude mašinka doma, příznivci se mohou těšit na polyurethanový odlévaný konverzní díl!
Tak aktualizuju - díky tomuhle příspěvku do dražby jdu, tož snad mašinka bude a tím i ona konverzička


Napsal:
stř 30 zář, 2009 7:33 am
od vorisekml
No to jsem zvědav jak ti ta aukce dopadne, možná by bylo levnější jít do celeho setu s BR 111 nechat si jí a ostatní poslat do světa. U Ben model ho mají skladem. Já vím ještě o dvou lidech co shání tu převodovku. Tak asi nebude od věci to udělat.

Napsal:
stř 30 zář, 2009 9:26 am
od nexus
Pokud je mi známo tak lokomotivu 110 970-1 DR i s vývodem na čele dělala firma Modellbahnmanufaktur Crottendorf, ale už v katalogu není. Ovšem cena byla někde jinde.

Napsal:
stř 30 zář, 2009 9:35 am
od nexus

Napsal:
úte 06 říj, 2009 6:35 am
od Petr Zatrepalek
Tak mašina je vydražená i za celkem dobrou cenu - takže konverzní dílky budou! Dekály a popisy si ale budete muset zajistit sami....
Kupovat za šílený prachy mašinu od Crotendorfa a pak to "zas" odbarvovat a obtiskovat čsd nápisama mi přijde jako magořina.

Napsal:
úte 06 říj, 2009 4:33 pm
od BrazdaT
Slava .... uz mi taky jedna ceka doma (vcetne obtisku) - a porad jsem nemohl vymyslet, jak na tu prevodovku. Jestli bude odlitek k dispozici, tak bych se taky o jeden prihlasil.
Nevite nekdo, jake cislo barvy mel original ??

Napsal:
úte 06 říj, 2009 6:15 pm
od Petr Zatrepalek
Číslo barvy bych neřešil - vzhledem k tomu, že přední dekl s osazením toho náhonu je nutné udělat znovu, přebarvení čumáku je nutné - tu barvu aby jsi model "opravil" v původním nátěru netrefíš ni boha! Takže přestřik celý kastle je nezbytnost - a tu barvu si v pohodě namícháš podle fotek - jsou různě vybledlý, někdy víc do žluta někdy více do červena!
Jinak tip pro ty co dekl měnit nechtějí a přestříkávat taky ne a německý nápisy na modelu jim vadí - gunze ředidlo na uchoštouru bezvadně sundává tampon tisk! Chce to jen zlehka a opatrně aby se nesundala i podkladová barva!

Napsal:
úte 06 říj, 2009 7:59 pm
od nexus
To jsem taky nemyslel - kupovat od Crottendorfa - já jsem v Lipsku ukecal prodavače v jednom stánku a koupil polovinu dvojice BR111 od Brawy. O ten konverzní díl bych taky měl zájem.

Napsal:
úte 06 říj, 2009 8:21 pm
od alf
Až bude maska s převodovkou k dispozici,taky bych se připojil..

Napsal:
čtv 24 pro, 2009 12:17 pm
od Martin HO
Nevíte jestli tato a podobné lokomotivy (110, 114, ...
http://www.ben-model.cz/e-shop/cz/detai ... 14-dr.html) nemají rozteč náprav jako "Zamračená" a ostatní podobné ČKD?
Dík za info !

Napsal:
čtv 24 pro, 2009 12:52 pm
od George V.
Rozvor náprav podvozku je 2300 mm, což je o 100 mm méně, než podvozky ČKD; dříve se tyhle loko (ještě z produkce PIKO) k přestavbám na loko ČKD používaly, ale dnes to již nemá smysl, protože jsou k dispozici lepší díly. Roco vyrábí brejlovce 754 (tady se můžou použít ND), nebo firma PMT chystá kompletní pojezd brejlovce.

Napsal:
čtv 24 pro, 2009 3:41 pm
od Zdenek Valter
V100 či BR110 nebo BR114 by měly mít rozvor menší tj. 2300 mm.

Napsal:
čtv 24 pro, 2009 3:56 pm
od Martin HO
George V. píše:Rozvor náprav podvozku je 2300 mm, což je o 100 mm méně, než podvozky ČKD; dříve se tyhle loko (ještě z produkce PIKO) k přestavbám na loko ČKD používaly, ale dnes to již nemá smysl, protože jsou k dispozici lepší díly. Roco vyrábí brejlovce 754 (tady se můžou použít ND), nebo firma PMT chystá kompletní pojezd brejlovce.
Já vím, ale sestavit pojezd z ND Brejlovce ROCO vyjde docela draho a PMT se zatím jeví jako slibotechna.
Já jsem první Zamračenou postavil z hoby loko 195 za dobrou cenu a super, bohužel hoby program v této podobě asi Roco opustilo.
Asi počkám, až budou opět k mání podvozky z Atlasek.

Napsal:
pát 25 pro, 2009 1:28 pm
od Zdenek Valter
Martin HO píše:George V. píše:Rozvor náprav podvozku je 2300 mm, což je o 100 mm méně, než podvozky ČKD; dříve se tyhle loko (ještě z produkce PIKO) k přestavbám na loko ČKD používaly, ale dnes to již nemá smysl, protože jsou k dispozici lepší díly. Roco vyrábí brejlovce 754 (tady se můžou použít ND), nebo firma PMT chystá kompletní pojezd brejlovce.
Já vím, ale sestavit pojezd z ND Brejlovce ROCO vyjde docela draho a PMT se zatím jeví jako slibotechna.
Já jsem první Zamračenou postavil z hoby loko 195 za dobrou cenu a super, bohužel hoby program v této podobě asi Roco opustilo.
Asi počkám, až budou opět k mání podvozky z Atlasek.
Atlaska je určitě lepší volba - i kvůli uchycení čepů (šroubky s osazením).
Jen je asi lepší ji použít celou. Má převody dost do pomala a málokterý jiný než originální točí tak rychle (až 17000 naprázdno) !
Občas jí tu někdo nabízí i jetou - takže doporučuji i tutto volbu.