Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., sco_27
Martin HO píše:Zdenku dík za informace. Budou se muset upravovat kardany, nebo to pasuje i co se osové vzdálenosti podvozků týká ?
Zdenek Valter píše:Martin HO píše:George V. píše:MT chystá kompletní pojezd brejlovce.
Asi počkám, až budou opět k mání podvozky z Atlasek.
Atlaska je určitě lepší volba - i kvůli uchycení čepů (šroubky s osazením).
Jen je asi lepší ji použít celou. Má převody dost do pomala a málokterý jiný než originální točí tak rychle (až 17000 naprázdno) !
Občas jí tu někdo nabízí i jetou - takže doporučuji i tutto volbu.
Sandy píše:Zdenek Valter píše:Martin HO píše:George V. píše:MT chystá kompletní pojezd brejlovce.
Asi počkám, až budou opět k mání podvozky z Atlasek.
Atlaska je určitě lepší volba - i kvůli uchycení čepů (šroubky s osazením).
Jen je asi lepší ji použít celou. Má převody dost do pomala a málokterý jiný než originální točí tak rychle (až 17000 naprázdno) !
Občas jí tu někdo nabízí i jetou - takže doporučuji i tutto volbu.
Z čiré nevědomosti jsem si na burze koupil takové krásné podvozky. Teprve dodatečně jsem se dozvěděl, že jsou to podvozky k Atlaskám , s koly RP25
No, co. Postavil jsem z nich provizorní pojezd z pertinaxu. Motorek jsem použil Mashima MH1626/D/CF. Naprázdno by měl točit 14200 ot/min. Výkon by měl mít 2,15W/7400 ot.
Převod je provizorně jen plastovou hadičkou. Hmotnost je zatím 145 g. Při prvních zkouškách jsem zjistil, že maximální rychlost je necelých 7 vteřin na jeden metr (se zátěží do stoupání). To odpovídá rychlosti 45 km/hod. (v H0).
Bez problémů zvládne šest dvouosých vozů do stoupání 4 cm/m.
Protože podvozky byly zakoupeny na stavbu T444.01, tak si je ponechám. Krásně sednou do odlitku od Číže. Motorek se vejde do představku a kabina zůstane průhledná.
Jen ty RP25ky Zase mi, na druhou stranu, zůstanou pensylvánské podvozky, až se někdy v daleké budoucnosti objeví Hektor (třeba od PMT)
Zdenek Valter píše:Sandy píše:Zdenek Valter píše:Martin HO píše:George V. píše:MT chystá kompletní pojezd brejlovce.
Asi počkám, až budou opět k mání podvozky z Atlasek.
Atlaska je určitě lepší volba - i kvůli uchycení čepů (šroubky s osazením).
Jen je asi lepší ji použít celou. Má převody dost do pomala a málokterý jiný než originální točí tak rychle (až 17000 naprázdno) !
Občas jí tu někdo nabízí i jetou - takže doporučuji i tutto volbu.
Z čiré nevědomosti jsem si na burze koupil takové krásné podvozky. Teprve dodatečně jsem se dozvěděl, že jsou to podvozky k Atlaskám , s koly RP25
No, co. Postavil jsem z nich provizorní pojezd z pertinaxu. Motorek jsem použil Mashima MH1626/D/CF. Naprázdno by měl točit 14200 ot/min. Výkon by měl mít 2,15W/7400 ot.
Převod je provizorně jen plastovou hadičkou. Hmotnost je zatím 145 g. Při prvních zkouškách jsem zjistil, že maximální rychlost je necelých 7 vteřin na jeden metr (se zátěží do stoupání). To odpovídá rychlosti 45 km/hod. (v H0).
Bez problémů zvládne šest dvouosých vozů do stoupání 4 cm/m.
Protože podvozky byly zakoupeny na stavbu T444.01, tak si je ponechám. Krásně sednou do odlitku od Číže. Motorek se vejde do představku a kabina zůstane průhledná.
Jen ty RP25ky Zase mi, na druhou stranu, zůstanou pensylvánské podvozky, až se někdy v daleké budoucnosti objeví Hektor (třeba od PMT)
Proč nad RP25 takový pláč
Sandy píše:Zdenek Valter píše:
.....
Proč nad RP25 takový pláč
Protože jsem před lety odfláknul položení kolejí a počítám, že si budu muset pořídit nehodový vlak.
Zdenek Valter píše:Sandy píše:Zdenek Valter píše:
.....
Proč nad RP25 takový pláč
Protože jsem před lety odfláknul položení kolejí a počítám, že si budu muset pořídit nehodový vlak.
To chceš říct, že Ti to vypadává ?
Není to spíš malou hmotností vozidla ?
Sandy píše:Zatím to vypadá takhle:
http://sandyh0.rajce.idnes.cz/pojezdy/#atlas3.jpg
Náhon bude kardany, na motorek přijdou nalisovat dva setrvačníky a místo matek bude olověné závaží.
Zdenek Valter píše:Sandy píše:Zatím to vypadá takhle:
http://sandyh0.rajce.idnes.cz/pojezdy/#atlas3.jpg
Náhon bude kardany, na motorek přijdou nalisovat dva setrvačníky a místo matek bude olověné závaží.
Ještě mne napadá když vidím Tvoje fotky jestli tam máš úpravu rámu jako je v originále.
Tady moje fotky testovacího rámu pro podvozky Atlas (původne pro zamračenou).
Celý rám:
[/img]
Sandy píše:To samozřejmě nemám. Pojezd z Atlasky jsem neměl v ruce, takže to neznám. ale předpokládal jsem, že tam něco podobné bude muset být. Zatím jsem asi tady :
http://sandyh0.rajce.idnes.cz/pojezdy/#ram1.jpg
Teď řeším jiný problém. Ochoz mám ve výšce 16 mm (+ výška kolíbky nebo prstýnku). Podle typáku by měl být 14,3. A teď, babo, raď
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků