Stránka 1 z 1

p. Vilinger a p. Pleticha

PříspěvekNapsal: stř 29 dub, 2009 2:27 pm
od martass
dobry den schanim kontakty( www stranky, telefon, e-mail) na pany Pletichu a Vilingera kvuli vyrobe pojezdu, pokud prodavaji na nejake burze tak na jake a kde,,, moc dekuji

PříspěvekNapsal: stř 29 dub, 2009 3:51 pm
od Mike
Oba jmenované najdeš na burze v Praze 1, sál Menzy Karlovy univerzity, Opletalova 38. Nejbližší termín je 23. května a potom 18. června.

PříspěvekNapsal: pát 22 kvě, 2009 6:55 pm
od albatros.498
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, jestli nevíte kolik stojí pojezd na hydru od p. Pletichy a rám pro vůz 053 (baim) a 050 (balm) ?A jaké jsou dodací lhůty?

PříspěvekNapsal: čtv 13 srp, 2009 11:08 am
od Tomáš
nevěděl by někdo zda se dají sehnat ty kardany co používá p.Vilinger ve svých pojezdech? pokud to není jeho vlastní tvorba.
Na jednom pojezdu se mi totiž ulomila ta hlava co se zasunuje do setrvačníku,pravděpodobně vada materiálu,protože lom je velmi čistý,a hlava se rozpůlila na dvě půlky

PříspěvekNapsal: čtv 13 srp, 2009 2:59 pm
od Jarda H.
To Tomáš : proč chodit ke kovaříčkovi, jdi rovnou ke kováři :lol: :!: Poslal jsem ti v SZ kontakt na p.Vilingera z vizitky, co na něj mám. Snad ti pomůže.

PříspěvekNapsal: čtv 13 srp, 2009 3:40 pm
od maayaa
myslim,že to dělá z tohohle http://www.modely.biz/modelova-zeleznic ... rdanky-h0/ řízne to na rozměr a spojuje to smršťovací bužírkou

PříspěvekNapsal: ned 30 srp, 2009 2:54 pm
od Tomáš
Asi jsem nevymyslel nic převratného,ale tohle mi konečně vyhovuje.
Jedná se o umístění spřáhla do pojezdu V.V. tak aby vyhovoval i v těch nejhorších obloukům.Když jsem totiž spřáhlo připevňoval na "tvrdo" a to buď do pojezdu,nebo do karoserie,vždy docházelo k nežádoucímu vykolejení prvního vagonu.Protože se spřáhlo prostě nenatáčelo do stran vagon vždy v oblouku r350 vylítl.Proto jsem se rozhodl umístit spřáhlo tak aby se pohybovalo spolu s podvozkem.Bohužel jsem na trhu nenašel vhodné spřáhlo...do té doby než jsem si vpomněl na fi.Hekttor,která vyrábí přesně to spřáhlo, jaké jsem požadoval,tedy dostatečně dlouhé.Pak už to bylo jen o testech.Vše je potřeba natvarovat tak aby nedrhlo o ozubená kola,další natvarování bude až po nasazení karoserie,spřáhlo by mělo véct pod pluhem.Viz foto.
Závěrem asi tohle: konečně jsem spokojen vagonky se drží jak klíště a nevypadávají ani v oblouku r380.. :lol:

http://tauvec.rajce.idnes.cz/pojezdy_Vilinger/