Asi jsem nevymyslel nic převratného,ale tohle mi konečně vyhovuje.
Jedná se o umístění spřáhla do pojezdu V.V. tak aby vyhovoval i v těch nejhorších obloukům.Když jsem totiž spřáhlo připevňoval na "tvrdo" a to buď do pojezdu,nebo do karoserie,vždy docházelo k nežádoucímu vykolejení prvního vagonu.Protože se spřáhlo prostě nenatáčelo do stran vagon vždy v oblouku r350 vylítl.Proto jsem se rozhodl umístit spřáhlo tak aby se pohybovalo spolu s podvozkem.Bohužel jsem na trhu nenašel vhodné spřáhlo...do té doby než jsem si vpomněl na fi.Hekttor,která vyrábí přesně to spřáhlo, jaké jsem požadoval,tedy dostatečně dlouhé.Pak už to bylo jen o testech.Vše je potřeba natvarovat tak aby nedrhlo o ozubená kola,další natvarování bude až po nasazení karoserie,spřáhlo by mělo véct pod pluhem.Viz foto.
Závěrem asi tohle: konečně jsem spokojen vagonky se drží jak klíště a nevypadávají ani v oblouku r380..
http://tauvec.rajce.idnes.cz/pojezdy_Vilinger/