p. Vilinger a p. Pleticha

Stavba a přestavba lokomotiv všech velikostí. Návody, praxe, materiály, postupy a další.

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., sco_27

p. Vilinger a p. Pleticha

Příspěvekod martass » stř 29 dub, 2009 2:27 pm

dobry den schanim kontakty( www stranky, telefon, e-mail) na pany Pletichu a Vilingera kvuli vyrobe pojezdu, pokud prodavaji na nejake burze tak na jake a kde,,, moc dekuji
TT analog
martass
 
Příspěvky: 1
Registrován: úte 28 dub, 2009 12:40 pm

Příspěvekod Mike » stř 29 dub, 2009 3:51 pm

Oba jmenované najdeš na burze v Praze 1, sál Menzy Karlovy univerzity, Opletalova 38. Nejbližší termín je 23. května a potom 18. června.
Mike
 
Příspěvky: 61
Registrován: stř 31 pro, 2008 6:49 pm
Bydliště: Praha-západ

Příspěvekod albatros.498 » pát 22 kvě, 2009 6:55 pm

Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, jestli nevíte kolik stojí pojezd na hydru od p. Pletichy a rám pro vůz 053 (baim) a 050 (balm) ?A jaké jsou dodací lhůty?
jedu v TT V.epocha
albatros.498
 
Příspěvky: 33
Registrován: úte 03 úno, 2009 7:41 am
Bydliště: Plzeň

Příspěvekod Tomáš » čtv 13 srp, 2009 11:08 am

nevěděl by někdo zda se dají sehnat ty kardany co používá p.Vilinger ve svých pojezdech? pokud to není jeho vlastní tvorba.
Na jednom pojezdu se mi totiž ulomila ta hlava co se zasunuje do setrvačníku,pravděpodobně vada materiálu,protože lom je velmi čistý,a hlava se rozpůlila na dvě půlky
"TT" - NYNÍ UŽ DCC - IV 1985-1995 (pád ČSD)
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 3152
Registrován: pon 02 črc, 2007 8:36 pm
Bydliště: Brno - Bosonohy

Příspěvekod Jarda H. » čtv 13 srp, 2009 2:59 pm

To Tomáš : proč chodit ke kovaříčkovi, jdi rovnou ke kováři :lol: :!: Poslal jsem ti v SZ kontakt na p.Vilingera z vizitky, co na něj mám. Snad ti pomůže.
TT - analog - ČSD/DR, DB - III / IV
Uživatelský avatar
Jarda H.
 
Příspěvky: 2795
Registrován: čtv 30 srp, 2007 6:25 pm

Příspěvekod maayaa » čtv 13 srp, 2009 3:40 pm

myslim,že to dělá z tohohle http://www.modely.biz/modelova-zeleznic ... rdanky-h0/ řízne to na rozměr a spojuje to smršťovací bužírkou
maayaa
 
Příspěvky: 372
Registrován: stř 20 úno, 2008 7:15 pm
Bydliště: Litoměřice

Příspěvekod Tomáš » ned 30 srp, 2009 2:54 pm

Asi jsem nevymyslel nic převratného,ale tohle mi konečně vyhovuje.
Jedná se o umístění spřáhla do pojezdu V.V. tak aby vyhovoval i v těch nejhorších obloukům.Když jsem totiž spřáhlo připevňoval na "tvrdo" a to buď do pojezdu,nebo do karoserie,vždy docházelo k nežádoucímu vykolejení prvního vagonu.Protože se spřáhlo prostě nenatáčelo do stran vagon vždy v oblouku r350 vylítl.Proto jsem se rozhodl umístit spřáhlo tak aby se pohybovalo spolu s podvozkem.Bohužel jsem na trhu nenašel vhodné spřáhlo...do té doby než jsem si vpomněl na fi.Hekttor,která vyrábí přesně to spřáhlo, jaké jsem požadoval,tedy dostatečně dlouhé.Pak už to bylo jen o testech.Vše je potřeba natvarovat tak aby nedrhlo o ozubená kola,další natvarování bude až po nasazení karoserie,spřáhlo by mělo véct pod pluhem.Viz foto.
Závěrem asi tohle: konečně jsem spokojen vagonky se drží jak klíště a nevypadávají ani v oblouku r380.. :lol:

http://tauvec.rajce.idnes.cz/pojezdy_Vilinger/
"TT" - NYNÍ UŽ DCC - IV 1985-1995 (pád ČSD)
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 3152
Registrován: pon 02 črc, 2007 8:36 pm
Bydliště: Brno - Bosonohy


Zpět na Stavba lokomotiv

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 návštevníků