Řada 365.4 - fotografie a dokumentace

Stavba a přestavba lokomotiv všech velikostí. Návody, praxe, materiály, postupy a další.

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., sco_27

Řada 365.4 - fotografie a dokumentace

Příspěvekod Ondřej » pát 23 úno, 2007 10:23 am

Vážení kolegové,
sháním jakoukoli dokumentaci k parní lokomotivě 365.4, bývalá řada BR64. Mám materiály a fotografie z Encyklopedie parních lokomotiv a potom ještě asi 20 fotek z nějakého vrakoviště (365.406). Nemáte někdo fotografie, výkresy nebo třeba tip, ve které knize nebo časopise něco vyšlo? Protože bude model v měřítku 1/35, potřebuji dokumentaci co nejpodrobnější. Zatím nejsem rozhodnutý pro konkrétní stroj, nebo období (fázi přestavby) protože se chci rozhodnout až podle množství (nebo spíše toho mála) dokumentace, co se mi podaří sehnat. Pokud budete o něčem vědět, budu mooooooc zavázán.
Uživatelský avatar
Ondřej
 
Příspěvky: 177
Registrován: čtv 22 úno, 2007 12:48 pm
Bydliště: Roztoky - PZ

Příspěvekod TT-maniac » pát 23 úno, 2007 11:10 am

Uživatelský avatar
TT-maniac
 
Příspěvky: 169
Registrován: sob 17 úno, 2007 3:43 pm
Bydliště: Havířov

Příspěvekod TT-maniac » pát 23 úno, 2007 11:13 am

Uživatelský avatar
TT-maniac
 
Příspěvky: 169
Registrován: sob 17 úno, 2007 3:43 pm
Bydliště: Havířov

Příspěvekod Ondřej » pát 23 úno, 2007 12:43 pm

Dik za info. Ale to je bohuzel original nemecka BR64. Ta co byla u CSD je bohuzel o dost jina. Bylo odstraneno napajeni cerpadlem a tudiz byl amputovan predehrivac napajeci vody v horni casti dymnice, kompresor byl presazen na druhou stranu, zmizel parni zvonec a turbina se osazovala dle standardu CSD a "udajne" byl instalovan napajec na vyfukovou paru (o cemz dost pochybuji). Tady tech BR64 je na netu hafo, ale moc mi nepomuzou.
Uživatelský avatar
Ondřej
 
Příspěvky: 177
Registrován: čtv 22 úno, 2007 12:48 pm
Bydliště: Roztoky - PZ

Příspěvekod Zippich » pát 23 úno, 2007 2:08 pm

Ondřej píše:Dik za info. Ale to je bohuzel original nemecka BR64. Ta co byla u CSD je bohuzel o dost jina. Bylo odstraneno napajeni cerpadlem a tudiz byl amputovan predehrivac napajeci vody v horni casti dymnice, kompresor byl presazen na druhou stranu, zmizel parni zvonec a turbina se osazovala dle standardu CSD a "udajne" byl instalovan napajec na vyfukovou paru (o cemz dost pochybuji). Tady tech BR64 je na netu hafo, ale moc mi nepomuzou.


Záleží jen na epoše, kterou modeluješ. Pokud to je počátek epochy III, bez slavného symbolu pracujícího lidu, tak ji nech jak je, protože úpravy byly prováděny až postupně, spíše během 50.let...
Zippich
 
Příspěvky: 179
Registrován: pát 05 led, 2007 8:00 am
Bydliště: Českolipsko

Příspěvekod Ondřej » pát 23 úno, 2007 2:26 pm

Na rude hvezde na dymnici netrvam. Ale libi se mi vice bez toho cerpadla a ohrivace. Chtel bych ji mit asi ve fazi, kdy ji CSD zacala vyrazovat. Tedy, pokud sezenu nejake podklady.
Uživatelský avatar
Ondřej
 
Příspěvky: 177
Registrován: čtv 22 úno, 2007 12:48 pm
Bydliště: Roztoky - PZ


Zpět na Stavba lokomotiv

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník