Doma jsem udělal trochu rozbor pojezdu Roco s vyhlídkou na používání na předělávané modely. Obávám se ale, že pro svoji složitost tento pojezd nebude zrovna úplně ideální.
Demontáž se provede následujícími kroky
1. Odkrytí vrchních kapot a sundání kabiny, která drží přes zámky k rámu
2. Odšroubování čtyř křížových šroubů. Tím se demontuje zbytek kapoty.
3. Odpájet napájecí dráty a vyndat tišták
4. U každého podvozku je potřeba odklapnout vrchní krytku (drží horní kardanku)
5. Odstranit vrchní kardanku z podvozku a podvozek sundat. Napájecí dráty se vytáhout připravenými otvory v rámu
6. Demontáž motoru se setrvačníky. V tuto chvíli je jen nasazen.
7. Zespodu rámu jsou uchyceny kinematiky pomocí čtyř šroubů, které lze jen vyšroubovat a kinematika jen vypadne
8. U každého podvozku se demontuje spodní kryt také šrouby.
9. Po uvolnění se vycvaknou masky. Masky je potřeba trochu roztáhnout, aby se uvolnili z kovových čelistí a poté jen vysunout přes kovové rámy podvozku
10. Demontáž plíšků se provede vysunutím z masky dolů. Tady pozor. Plastové díly jsou na sebe nasunuty pomocí dvou trnů.
Závěrem lze říci, že pojezd je o třídu výše než z hračkové loko BR 295, alias 714 ČD, ale o toho bude horší jeho přestavba. Rám loko je uložen tříbodově a to tak, že dva body jsou pomocí jedné z masek podvozku na dva výčnělky z rámu a třetí bod je trn na rámů pro druhý podvozek. Ty trny navíc nejsou v ose. rámu.
http://tombart.rajce.idnes.cz/pojezd_Ro ... Ral_trans/