parní lokomotiva řady 317 (ČSD)

Stavba a přestavba lokomotiv všech velikostí. Návody, praxe, materiály, postupy a další.

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., sco_27

Příspěvekod Zippich » pon 19 led, 2009 5:33 pm

Zdenek Valter píše:
"Beňa" píše:A kolik to vychází na tu průmyslovku Zdenku, na tu by to nepasovalo?


Máš k ní typák ? Já bohužel nee.


Ta průmyslovka ze Škodovky je myslím nakreslena v Bekovi. Parní lokomotivy poslední díl 1945-1958. Knížku mám, jen jsem ji zrovna půjčil kamarádovi. Tak do týdne to ověřím...
Zippich
 
Příspěvky: 385
Registrován: pát 05 led, 2007 8:00 am
Bydliště: Českolipsko

Příspěvekod MirekTT » pát 23 led, 2009 5:46 pm

Já přispěju jen fotkou. http://www.volny.cz/jelensoft/ v sekci FOTOGRAFIE fotka označená para137.JPG a podobná gal03.JPG
MirekTT
 
Příspěvky: 2564
Registrován: stř 03 pro, 2008 7:39 pm

Příspěvekod Zippich » sob 31 led, 2009 10:29 pm

Tak ji tu mám. Atlas lokomotiv 1945-58 strana 67. Trojspřežní lokomotiva pro vlečku pivovaru Prazdroj vyrobena v roce 1954 v ČKD. V roce 1966 ji odkoupily ČSD pro posun v depu Plzeň. Nepřeznačily ji a používaly ji pod původním inventárním číslem 35.18. V roce 1970 tuto svou jedinou lokomotivu ČSD vyřadily. V průmyslové dopravě se uvedené lokomotivy označovaly řadou 327.0.
Rozvor 3000mm (2x1500). Délka přes nárazníky 9500mm. Od BR80 se dost odlišuje, ale základní koncepce je podobná a rozvod taky. Takže pro nenáročné hračkáře na vlečku, proč ne...
BR80 má délku přes nárazníky 9670mm. Rozvor jsem nenašel. Schválně, pokud ji někdo máte, změřte ten rozvor pojezdu.
Zippich
 
Příspěvky: 385
Registrován: pát 05 led, 2007 8:00 am
Bydliště: Českolipsko

Příspěvekod alf » pon 02 úno, 2009 5:51 pm

Dejte pozor aby jste nemotali dvě věci dohromady..317.0 CS500 Škoda a
327.0 CP600 ČKD..
alf
 
Příspěvky: 222
Registrován: úte 01 led, 2008 11:43 pm
Bydliště: Letohrad

Příspěvekod Zippich » pon 02 úno, 2009 6:39 pm

alf píše:Dejte pozor aby jste nemotali dvě věci dohromady..317.0 CS500 Škoda a
327.0 CP600 ČKD..


Ta 317.0 CS500 má, myslím, vzhledově k BR80 ještě dál...
Zippich
 
Příspěvky: 385
Registrován: pát 05 led, 2007 8:00 am
Bydliště: Českolipsko

Příspěvekod MaHa » sob 07 úno, 2009 4:04 pm

Zippich píše:Tak ji tu mám. Atlas lokomotiv 1945-58 strana 67. Trojspřežní lokomotiva pro vlečku pivovaru Prazdroj vyrobena v roce 1954 v ČKD. V roce 1966 ji odkoupily ČSD pro posun v depu Plzeň. Nepřeznačily ji a používaly ji pod původním inventárním číslem 35.18. V roce 1970 tuto svou jedinou lokomotivu ČSD vyřadily. V průmyslové dopravě se uvedené lokomotivy označovaly řadou 327.0.
Rozvor 3000mm (2x1500). Délka přes nárazníky 9500mm. Od BR80 se dost odlišuje, ale základní koncepce je podobná a rozvod taky. Takže pro nenáročné hračkáře na vlečku, proč ne...
BR80 má délku přes nárazníky 9670mm. Rozvor jsem nenašel. Schválně, pokud ji někdo máte, změřte ten rozvor pojezdu.

Podle typáku BR 80 je rozvor 3200mm (2 x 1600mm), průměr kol 1100mm. Model jsem raději nepřeměřoval abych se nedověděl co vědět nechci. :wink: (že to výrobce modelu udělal zase jinak).......
Modelová železnice
DCC na zahradní železnici patří od roku 2013 do archeologického výzkumu bohužel
MaHa
 
Příspěvky: 240
Registrován: stř 01 lis, 2006 10:09 pm
Bydliště: Šalingrad-Brno

Příspěvekod Petr Zatrepalek » sob 07 úno, 2009 4:43 pm

Pro ty co by si chtěli i přes tu "nereálnost" tuhle mašinu v čsd pořídit - http://picasaweb.google.cz/PetrZatrepal ... 8831218466
http://picasaweb.google.cz/PetrZatrepal ... 4389540178
ČSD 1970-1988 v HO, jinak kitařina (éra, tanky), zakázková patinace a stavba modelů
Uživatelský avatar
Petr Zatrepalek
 
Příspěvky: 2680
Registrován: pát 07 zář, 2007 11:20 pm
Bydliště: Sázava - Černé Budy

Příspěvekod Zdenek Valter » sob 07 úno, 2009 5:05 pm

MaHa píše:Podle typáku BR 80 je rozvor 3200mm (2 x 1600mm), průměr kol 1100mm. Model jsem raději nepřeměřoval abych se nedověděl co vědět nechci. :wink: (že to výrobce modelu udělal zase jinak).......

Já jsem našel typák kde kola jsou jen 766 mm viz můj někdejší předešlý příspěvek v tomto vláknu. Jestli máš nějaký další tak sem s ním. Co se týče modelu má rozvor 18,4 a kola 12,7 což odpovídá Tvým datům v přepočtu.

Jinak si myslím, že tahle loko jde přestavit téměř na cokoliv.
Hnaná je jen jedna náprava - prostřední. Pokud chcete zachovat převodový poměr pak nějaký vysoko obrátkový motor. Je tam stejný co v Atlasce či nové V100 od ROCO tedy šel by použít i mnohem menší.
Zdenek Valter
 
Příspěvky: 2647
Registrován: pon 09 říj, 2006 2:38 pm
Bydliště: Ústí n.L.

Příspěvekod Zdenek Valter » sob 07 úno, 2009 5:07 pm

Petr Zatrepalek píše:Pro ty co by si chtěli i přes tu "nereálnost" tuhle mašinu v čsd pořídit - http://picasaweb.google.cz/PetrZatrepal ... 8831218466
http://picasaweb.google.cz/PetrZatrepal ... 4389540178


Jak jsem psal - za tu cenu je to loko na díly či přestavbu ;-)
Zdenek Valter
 
Příspěvky: 2647
Registrován: pon 09 říj, 2006 2:38 pm
Bydliště: Ústí n.L.

Příspěvekod Petr Zatrepalek » sob 07 úno, 2009 6:17 pm

No jo, ale co z toho uděláš... Kdyby to ROCO radši zapracovalo na těch kleinech, když už tu firmu koupili!
ČSD 1970-1988 v HO, jinak kitařina (éra, tanky), zakázková patinace a stavba modelů
Uživatelský avatar
Petr Zatrepalek
 
Příspěvky: 2680
Registrován: pát 07 zář, 2007 11:20 pm
Bydliště: Sázava - Černé Budy

Příspěvekod Michal Dalecký » sob 07 úno, 2009 6:21 pm

Bohuzel, na to jsem se take vcera ptal. Formy sice maji, ale pojezdy delat nebudou. Tim padem muzeme na vsechny loko, ktere delal KMB zapomenout :twisted: :twisted:
:: H0, DCC, III-IV :: http://www.ambmodely.cz :: http://diskuze.modely.biz
Uživatelský avatar
Michal Dalecký
 
Příspěvky: 1821
Registrován: pát 23 lis, 2007 8:50 pm
Bydliště: Praha 6

Příspěvekod Zdenek Valter » sob 07 úno, 2009 10:36 pm

Michal Dalecký píše:Bohuzel, na to jsem se take vcera ptal. Formy sice maji, ale pojezdy delat nebudou. Tim padem muzeme na vsechny loko, ktere delal KMB zapomenout :twisted: :twisted:


Vidíš a já si mysle že i ROCO má původ v rakouském kapitálu.
No dobrá budem tlačit na naše kamrády z Rakous a Německa aby si na ně posvítili ;-)
Zdenek Valter
 
Příspěvky: 2647
Registrován: pon 09 říj, 2006 2:38 pm
Bydliště: Ústí n.L.

Příspěvekod Petr Zatrepalek » ned 08 úno, 2009 9:44 am

Obavam se ze petice a dopisy a bombardovani moc nepomuzou :? Divim se ze nechtej ty formy vyuzit - odbyt na Vsudybylky i jiny masiny by urcite meli, a nejen u nas! Misto toho delaj takovy humusy jako je ta 317... I kdyz hobby :oops:
ČSD 1970-1988 v HO, jinak kitařina (éra, tanky), zakázková patinace a stavba modelů
Uživatelský avatar
Petr Zatrepalek
 
Příspěvky: 2680
Registrován: pát 07 zář, 2007 11:20 pm
Bydliště: Sázava - Černé Budy

Příspěvekod Zdenek Valter » ned 08 úno, 2009 10:27 am

Petr Zatrepalek píše:Obavam se ze petice a dopisy a bombardovani moc nepomuzou :? Divim se ze nechtej ty formy vyuzit - odbyt na Vsudybylky i jiny masiny by urcite meli, a nejen u nas! Misto toho delaj takovy humusy jako je ta 317... I kdyz hobby :oops:

Na nás nedají ale třeba jistá silná množina německy mluvících kamarádů z Rakous či Němec by pro ně argumentem být mohla ;-)
Zdenek Valter
 
Příspěvky: 2647
Registrován: pon 09 říj, 2006 2:38 pm
Bydliště: Ústí n.L.

Příspěvekod Martin HO » ned 08 úno, 2009 10:56 am

Jeden z obecných důvodů skupování konkurenčních firem může být i jejich likvidace.
Martin HO
 

PředchozíDalší

Zpět na Stavba lokomotiv

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků