Stránka 2 z 3

PříspěvekNapsal: ned 14 pro, 2008 5:19 pm
od ondras
Velice pěkná práce :D .

PříspěvekNapsal: pon 15 pro, 2008 10:07 am
od Michal Šuhajda
Petr Zatrepalek píše:Právě proto jsem všechny kleiny dal pryč! Nemohl jsem rozdejchat, že mi mašiny nesjsou za boha schopný jet pomalinku a bez cukání (když si pohraješ s CV, tak se ti podaří maximálně mašinu donutit jet bez toho cukání, ale o "posunu" jako mají jiné mašiny (třeba bR86 Gutzold o rocu nemluvě) se ti může jen zdát!). Takže nyní spoléhám na ROCO, že konečně udělá nějaké rakouské páry - když už udělala tu 434/93ku...

Dostal jsem 270 od "Kleinbahn" je to hobby model, který v hrubých rysech odpovídá 434.1.
Původně jezdila fakt děsně. Sice měla sběr v tendru, ale ten sloužil pouze pro napájení osvětlení tendru.
Zkusil jsem si s ní trochu pohrát, dosadil jsem decodér z hobby 214 od Roca (do tendru) a propojil sběr proudu na loko a na tendru, a lokomotiva jezdí i veeeelmi pomaloučku přes výhybky Pilz s nenapájenými srdcovkami a jazyky na kterých má občas problém i "Brelovec" s pojezdem z BR295 (Roco)
Jediný probém je, že jsem musel radikálně (cca na 1/4 původní) srazit max. rychlost, aby lokomotiva nejezdila jak TGV.
Škoda, že to opravdu dost hračkový model, ale aspoň si děti (synovec a neteře) na návštěvě můžou zajezdit s "párou" a je to jejich nejoblíbenější mašinka. :D

Re: přestavba 354.7

PříspěvekNapsal: pon 15 pro, 2008 1:24 pm
od marwin
Petr_J píše:ty úchyty jsou od fy Weinert

Aha, weinerta znam, dela fakt super veci. Mam od nej hadice, topnou spojku a hak na krasinu.
Obrázek
Muzes mi sem hodit katalogove cislo tech uchytu. Diky

PříspěvekNapsal: pon 15 pro, 2008 1:31 pm
od Petr Zatrepalek
Tak to sem asi furt měl smůlu na shit nebo neumím ty ESU lokpiloty nastavit :D

Re: přestavba 354.7

PříspěvekNapsal: pon 15 pro, 2008 7:38 pm
od Petr_J
marwin píše:Aha, weinerta znam, dela fakt super veci. Mam od nej hadice, topnou spojku a hak na krasinu.


Toho tvýho krasina už jsem si mockrát prohlížel, je to krásnej kousek :wink:

marwin píše:Muzes mi sem hodit katalogove cislo tech uchytu. Diky


Já použil úchyty č. 8462, jsou takový univerzální.

Re: přestavba 354.7

PříspěvekNapsal: úte 16 pro, 2008 4:53 pm
od marwin
Petr_J píše:Toho tvýho krasina už jsem si mockrát prohlížel, je to krásnej kousek

Jsem rad, ze se ti libi. Ta sedma bude taky krasny modylek.

Petr_J píše:Já použil úchyty č. 8462, jsou takový univerzální.

dik, objednam je.

Re: přestavba 354.7

PříspěvekNapsal: stř 17 pro, 2008 8:23 am
od hummus
marwin píše:Aha, weinerta znam, dela fakt super veci. Mam od nej hadice, topnou spojku a hak na krasinu.


Muzes prosim napsat katalogova cisla tech dilu? A eventuelne jeste dalsi dily, ktere se daji pouzit pro nase parni lokomotivy.

Re: přestavba 354.7

PříspěvekNapsal: čtv 18 pro, 2008 5:25 pm
od marwin
8290- hadice na vzduch
8295- topna spojka
8641- hak (kompromis mezi klasikou trmenem a sroubovkou)
nic jineho jsem zatim od weinerta nebral.

na ty dily se muzes podivat v e-katalogu
http://www.blaetterkatalog.weinert-modellbau.de/

tady muzes kouknout na orientacni ceny
http://www.puerner.de/shop3/k-1/k-3516

Re: přestavba 354.7

PříspěvekNapsal: úte 03 srp, 2010 3:45 pm
od medvidek
Dobry den,pořidil jsem tež 354.7 od KMB a chtěl bych si ji taky tak pěkně upravit. Z těch fotek mi neni jasne jestli ten kotel je upraveny a střiknuty surfem,nebo je to odlitek????? Poradi mi autor teto nadherne přestavby (jak začit,na co dat pozor atd.) Moc děkuji. Vlastnim tento model viewtopic.php?f=11&t=3518

Re: přestavba 354.7

PříspěvekNapsal: úte 03 srp, 2010 6:45 pm
od Petr_J
Mno asi bude záležet do jak složitých úprav se chceš pustit. Já to vzal od pojezdu, kde původní rozvody jsou nahrazeny modelovějšími od Detailu, součástí leptu je taky modelovější čelník. Výměnou jsem sice přišel o spřáhlo na čele, ale vypadá to mnohem líp...a uhlím napřed holt jezdím jenom sólo. Dále jsem doplnil fosforbronzové plíšky na všechny spřažené nápravy pro lepší sběr proudu - jízdní vlastnosti tak staly naprosto dokonalými. Co se týče kotle, tak původní dýmniční dvířka jsem nahradil vypouklými (vlastní výroba), parojemy jsou od BV-model, další detaily jako napájecí hlavy, regulátor, injektory, dynamo atd. jsou od Murase, nárazníky, úchyty madel a šroubovka jsou od Weinerta. Trubky na kotli jsou z měděných drátů vhodného průměru, madla z ocelového drátu 0,3mm. Pak už jen všechno přesně rozměřit, navrtat a poslepovat. Celek je pak stříknutý Surfacerem a následně matnou černou barvou Tamiya. Vnitřek budky jsem vzal štětcem barvou Valejo. Poté následovaly obtisky (Parostroj) a matný bezbarvý lak Tamiya. Takhle nějak v rychlosti :D . Za největší piplačku považuji asi rozložení lokomotivy (rám, kotel a budka jsou k sobě slepeny) a odstranění původních armatur, které jsou součástí výlisku kotle (není to odlitek :wink: ) Musíš přitom dávat velký pozor, aby jsi neodbrousil i to co má zůstat zachováno. Ještě připojuji nějaké foto dokončeného modelu: http://doriangrey.rajce.net/354.7_3

Re: přestavba 354.7

PříspěvekNapsal: úte 03 srp, 2010 7:10 pm
od medvidek
Je fakt nadherna,čista prace,klobouk dolu. Na zakazku bys mi ji asi neupravil vid???? Na toto si fakt netroufnu :(

Re: přestavba 354.7

PříspěvekNapsal: úte 03 srp, 2010 9:27 pm
od Petr_J
Bohužel dělat modely na kšeft není pro mě s časových důvodů možné, jsem rád když si občas zamodelařím jen tak pro radost. Takže pomoci můžu jen nějakou tou radou :wink:

Re: přestavba 354.7

PříspěvekNapsal: úte 03 srp, 2010 9:32 pm
od medvidek
Tak to je velka škoda,jsi opravdu extremně šikovny. Bojim se že to zvoram,nebo mi něco praskne a sehnat dily na tuto lokomotivu už nelze. Děkuju aspon za rady a až najdu odvahu a pustim se do ni,tak bych to s tebou rad aspon konzultoval,jestli to nebude vadit. Tvuj nadherny vytvor jsem si dal jako tapetu na PC,je fakt nadherna

Re: přestavba 354.7

PříspěvekNapsal: úte 03 srp, 2010 9:43 pm
od Petr_J
Dik za pochvalu, to vždycky potěší :wink:

Re: přestavba 354.7

PříspěvekNapsal: úte 03 srp, 2010 9:47 pm
od medvidek
Mohl bys mi prosim do SZ napsat tvuj email,poslal bych ti par fotek meho vozoveho parku