Před časem jsem si pořídil tento stroj. Díky pěknému setrváku na hřídeli jezdil celkem plynule i v nízkých rychlostech a dělal mi radost. Ale po několika provozních hodinách začala být jeho jízda velmi neochotná a z kabiny se začal valit dým jak z kouřového generátoru. Ten provázelo mohutné jiskření z motoru. Tyto projevy nezmizely ani po jeho vymontování a spuštění bez zátěže.
Takže teď mám pěknou lokomotivu 415 bez pohonu, kterou úspěšně nasazuji na postrky a přípřeže, čímž vznikají zajímavé provozní situace. Jenže udržovat dlouhodobě stroj v neprovozním stavu je pro mou malou provozní jednotku ekonomicky nepřijatelné. Jediným řešením bude remotorizace.
Nemáte někdo zkušenosti s výměnou motoru u tohoto stroje? Jaký nový motor použít aby vyhověl rozměrově a šel spřáhnout s původním setrvákem?