Díky, vím o tom.
Momentálně hlavně sbírám informace k BR 92, protože jsem uvažoval o přestavbě na ČSD 415. Je to dost zajímavé, protože ten model (BTTB, nově i Tillig) zřejmě dosti výrazně neodpovídá ani německé předloze. Má chybně uspořádaná soukolí (první a druhé soukolí by mělo být od sebe dál), chybně modelované nádrže na vodu (výška, zkosení v přední části), větší a špatně umístěnou boudu atp. atd. V podstatě se ovšem dá říct, že na tom modelu nesedí prakticky nic. Zřejmě ty změny souvisí s potřebou, dostat tam motor, ale asi i se socialistickým šlendriánem a možná i tím, že BR 81 má shodný pojezd. Možnost, že by model zachycoval ještě nějakou další verzi téměř vylučuji. Rozměrové rozdíly jsou příliš velié a nenašel jsem žádnou fotografii, které by vypadala stejně jako model. Navíc označení odpovídá této řadě.
Pro porovnání. Hezké fotky té lokomotivy jsou k vidění zde:
http://www.mytrains.at/gros/PICT0949.jpg
http://www.mytrains.at/gros/PICT0925.jpg
http://www.mytrains.at/gros/PICT0973.jpg
http://www.vereine.minden.de/mem/images/POSTER1.JPG
Jako bombonek krásná dobová fotografie jiné (asi starší) verze (řada BR 92 2xx):
http://www.trainzitaliafoto.com/data/3314/Br_92_202.jpg
PS: Nepodařilo se mi nikde na webu sehnat výkres. Z rozměrů mám pouze délku přes nárazníky a průměr hnacích soukolí. Existuje to a dá se to sehnat za 10 euro na CD, ale kdyby to někdo měl, tak by se mi to docela šiklo. Taky jsem zjistil, že k téhle lokomotivě vyšlo několik článků v německém LokMagazinu v roce 1970 článek
Preußische T 13 bei den CSD (!), roku 1978
Die oldenburgische T 13 a roku 1979
Die preußische Lokomotive T 13 nach Musterblatt III 4 q. Kdyby to někdo měl nebo věděl kde to lze půjčit, opět bych byl velmi vděčný. Pokud tohle moje pátrání přinese nějaké hmatatelnější výsledky, možná z toho udělám nějaký článeček pro magazín jako námět pro přestavbu.