Stránka 2 z 3

PříspěvekNapsal: sob 16 srp, 2008 10:55 am
od sco_27
Zdenek Valter píše:
sco_27 píše:
George V. píše:No jo, no. Bez peněz do hospody nelez.... A kolik chtěli za toho sergeje DR? Na toho bys měl? Bohužel, železniční modelařina je dneska hlavně o penězích, pokud to chceš dělat pořádně...

P.S. Na DCC zatím nemám finance ani já...


Jasne... No za toho DR chcel 3350 KČ ale bol tam aj zvuk aj dekóder. ČSD stojí 3500 KČ a není ani dekóder ani zvuk... :(
Ja mám DCC Roco ale prechádzam na Intellibox od Uhlenbrocku.


Za toho se zvukem je to dobrá cena.

Budeš mít IBX Basic či IR ?


Áno cena bola super :)
IR čiže aj s LocoBuffer aj rozhranie na Iris a ďalšie vymoženosti :)

PříspěvekNapsal: sob 16 srp, 2008 12:01 pm
od Zdenek Valter
sco_27 píše:
Zdenek Valter píše:
sco_27 píše:
George V. píše:No jo, no. Bez peněz do hospody nelez.... A kolik chtěli za toho sergeje DR? Na toho bys měl? Bohužel, železniční modelařina je dneska hlavně o penězích, pokud to chceš dělat pořádně...

P.S. Na DCC zatím nemám finance ani já...


Jasne... No za toho DR chcel 3350 KČ ale bol tam aj zvuk aj dekóder. ČSD stojí 3500 KČ a není ani dekóder ani zvuk... :(
Ja mám DCC Roco ale prechádzam na Intellibox od Uhlenbrocku.


Za toho se zvukem je to dobrá cena.

Budeš mít IBX Basic či IR ?


Áno cena bola super :)
IR čiže aj s LocoBuffer aj rozhranie na Iris a ďalšie vymoženosti :)


Správná volba !! ;-)

PříspěvekNapsal: stř 30 zář, 2009 10:16 am
od kubulak
Nechci zakladat dalsi "Sergej" tema, tak to dam sem - premyslim ze bych si z vraku Sergeje udelal priprez/postrk. Proste maketa bez motoru.
Resim, jestli takova lokomotiva vubec potrebovala posilu.
Nasel jsem fotky ruzna kombinace Sergej + Brejloun apod., ale dva Sergeje za sebou jsem nikde nenasel.
Je tu nejaky pametnik? Diky.

PříspěvekNapsal: stř 30 zář, 2009 11:27 am
od Yarda
pamatuju sergeje v provozu, mezi Plzní a Prahou tahaly těžké uhelné vlaky. V každé větší i menší stanici stály uhelné vlaky se sergeji v čele a čekaly na svoje "volno". Od dunění sergejích motorů rezonovala okna v nádraží, fírové otráveně čučeli z okýnek, zatímco na trati nebylo k hnutí. Tím chci říct, že ty uhelné vlaky se sergeji byly v 70. a 80. letech úplně typické pro provoz na hlavních tratích, denně jsem je vídal. A můžu říct, že většinou jezdily na naší trati sólo, za sebou 30-50 ložených Wapek uhlím. Nejde jen o samotnou zátěž a normativy hmotnosti pro tu kterou konkrétní trať, ale i o délku staničních kolejí - právě proto, že popojížděly od stanice ke stanici a nemohly zůstat stát ve zhlaví. Možná že na podkrušnohorské magistrále při expedici uhlí z dolů to bylo jinak, ale ve vnitrozemí obvykle bez přípřeže. Ono taky už v té době bylo dávno pryč odbobí "těžkotonážníků" z 50. let, kdy se trhaly rekordy v délce a hmotnosti vlaků (tehdy v čele s 556.0). A další věc - kdyby už skutečně bylo zapotřebí zapřáhnout 2 sergeje, tak spíš druhý na postrku, protože na přípřeži by dokázaly tak těžký vlak roztrhnout...

PříspěvekNapsal: stř 30 zář, 2009 11:29 am
od Patrik Novák
tak jsem kouknul do nového atlasu , na str 210 mimořádný požární ......

a 216 běžná dopravní situace konce osmdesátých let ...............

ve starém atlasu na str 170 dokonce trojice

PříspěvekNapsal: stř 30 zář, 2009 1:13 pm
od Michal Šuhajda
Zkus kouknoutna stránku o Sergejích.
http://www.prototypy.cz/sergeje
Fotek s přípřeží je tam dost.
Nevím jak na pražské trati. Tipnul bych si, že postrky ze Zdic do Kařízku byly. Zvlášť, když se tam dodnes strkají náklady tažené "Esem", které má o dost větší výkon než "Serjoža". Nicméně na žatecké trati (160 - Plzeň - Žatec) dvojčata jezdívala. Viz mimo jiné též fotky ze 70-tých a 80-tých let v již vyprodané knížce Sergeje - motorové lokomotivby řady.

PříspěvekNapsal: stř 30 zář, 2009 1:31 pm
od kubulak
Diky vsem za odpovedi!
Tu stranku jsem prohlizel min. pul hodiny, nez jsem se zeptal tady :)
Skoncil jsem u fotky c. asi 300. Vic Sergeju za sebou jsem tam nasel vzdy jen v depu, na trati nikdy...

PříspěvekNapsal: stř 30 zář, 2009 2:35 pm
od Michal Šuhajda
Koukni se až na poslední čísla. Většina přípřežních fotek na stránkách je z posledních let provozu, který končily právě lokomotivy z poslední série.

PříspěvekNapsal: stř 30 zář, 2009 3:06 pm
od cíba
Yarda píše:pamatuju sergeje v provozu, mezi Plzní a Prahou tahaly těžké uhelné vlaky. V každé větší i menší stanici stály uhelné vlaky se sergeji v čele a čekaly na svoje "volno". Od dunění sergejích motorů rezonovala okna v nádraží, fírové otráveně čučeli z okýnek, zatímco na trati nebylo k hnutí. Tím chci říct, že ty uhelné vlaky se sergeji byly v 70. a 80. letech úplně typické pro provoz na hlavních tratích, denně jsem je vídal. A můžu říct, že většinou jezdily na naší trati sólo, za sebou 30-50 ložených Wapek uhlím. Nejde jen o samotnou zátěž a normativy hmotnosti pro tu kterou konkrétní trať, ale i o délku staničních kolejí - právě proto, že popojížděly od stanice ke stanici a nemohly zůstat stát ve zhlaví. Možná že na podkrušnohorské magistrále při expedici uhlí z dolů to bylo jinak, ale ve vnitrozemí obvykle bez přípřeže. Ono taky už v té době bylo dávno pryč odbobí "těžkotonážníků" z 50. let, kdy se trhaly rekordy v délce a hmotnosti vlaků (tehdy v čele s 556.0). A další věc - kdyby už skutečně bylo zapotřebí zapřáhnout 2 sergeje, tak spíš druhý na postrku, protože na přípřeži by dokázaly tak těžký vlak roztrhnout...

Naše rodina má chatu v údolí pod železničním mostem na trati mezi Týništěm nad Orlicí a Letohradem v Orlických horách a musím říct, že zde jezdily sergeje v 80. letech ve dvojici s těžkými nákladními vlaky téměř pravidelně. Zájímavé ale je, že jsem je snad nikdy neviděl za sebou-tedy jako přípřež, ale vždy jezdil jeden sergej na konci nákladního vlaku jako postrk. Možná to bylo kvůli velkému stoupání trati, to nevím, pamatuju se však na to dobře, byla to paráda...ten zvuk, který vás probudil v polovině noci nikdy nezapomenu... :wink:

PříspěvekNapsal: stř 30 zář, 2009 4:15 pm
od TTmili
Jo musím říct že pro železniční fanatiky je to něco úžanýho (sám vím jaký to bejvalo když jezdila tzv. Raketa na náklaďákách z Jihlavy do Brna a roztahovala ho ze zhlaví - Raketa = dvojče bardotek). Pro mě to bylo fantastický, to "dabl chrochtání" ale třeba spolužák bydlí nad tratí a moc rád na to nevzpomíná. Když už se mluví o přípřežích tak by mě zajímalo jestli se někdy za dob slavných šestikoláků E669.0/1/2 provozovali na nákladech ve dvojcích E469.2/3. Fotky z dnešních dob sem našel, stejně tak fotky E479.0 ve dvojci ale tyhle z dob 80.tých let ne.

PříspěvekNapsal: čtv 01 říj, 2009 11:01 am
od Michal Šuhajda
Večer jsem listoval výše zmíněnou knížkou o Sergejích a na jedné z fotek (r. 1987) je krásná dvojice Sergejů na nákladu u Skašova (trať Plzeň-Praha) Bohužel se nedá poznat jestli táhnou po nesprávné koleji, nebo je to zdvojený postrk.
Podle výše uvedené knihy se též Sergeje spojovaly "na kabel" (mnohočetné řízení), takže strojvedoucí řídil dvě lokomotivy z jednoho stanoviště. Dodnes je to k vidění zejména u ř. 742.

PříspěvekNapsal: pát 02 říj, 2009 6:39 am
od George V.
Na kabel snad jezdily na trati Plzeň - Žatec.

Re: Prestavba BR 120 na T 679

PříspěvekNapsal: pon 17 led, 2011 6:21 pm
od A2C
Páni mám podobný problém ako kolega vyššie. Mám možnosť kúpiť Sergeja Roco (BR120) v správe DB rozhodne by som z neho chcel T679.1006 avšak sú tu drobné problémy.
BR120 má 2 radové žalúzie, tlmič výfuku. T679.1006 mal 3 radové žalúzie a bol beztlmičový. Preto by som sa rád spýtal či náhodou niekto nemáte číslo náhradného dielu - karosériu a samozrejme tlmič a výfuky.
Súčasne by som s týmto rád oslovil pána Daleckého či náhodou by nevedel prípadne zohnať túto karosériu a za akú cenu. Ja som sa zázrakom dopátral k cene 90,5€ čo mi pripadá že tam je istá chyba.

ďakujem :)

Re: Prestavba BR 120 na T 679

PříspěvekNapsal: úte 18 led, 2011 11:29 am
od Petr Zatrepalek
Tohle není žádná výhra... Zkus se podívat na e-bay, tam se ty komínkový 1006 nebo jejich vhodný deriváty objevují celkem často, navíc se daj sehnat i u nás.

Z té DR/DB verze to neuděláš! Kastle pro 679.1006 má střechu bez osazení tlumiče, tj. máš-li mašinu s tlumičem - jakýmkoliv - musíš střechu tmelit a předělávat, navíc je právě problém v těch žaluziích. A tlumič pro 1006 nepotřebuješ :wink:

a tady zrovna jednu vhodnou máš:
http://cgi.ebay.de/Roco-63978-Diesellok ... 19c2714297

Re: Prestavba BR 120 na T 679

PříspěvekNapsal: úte 18 led, 2011 1:39 pm
od A2C
Ahoj ďakujem pozeral som ich.
Avšak ja som ho už kúpil a to za cenu 110€.
Pozrel som si už i servisný list (ďakujem pánovi Daleckému) číslo 63398
Okrem madiel som to spísal všetko a vychádza to na cca 20,15€ podľa preisgruppenliste
Konkrétne som narazil na tieto diely:
2x 116025
2x 116017
1x 116018
1x 116019
2x 116024
1x 115869
4x 88503
2x 116026
2x 116813

Teda neviem načo tam je 116017 teda Plate set ale pre istotu som si to objednám tiež 2x.