Tak díky Milanovi mám další podklady pro barvení, ale o to víc zamotanou hlavu! Podle fotek je jisté, že ty mašiny v době 1984-88 měly všechny ty pantografy oranžové, plus elektropříslušenství na střeše. Mřížky krabic nad stanovišti obsluhy vypadají na barvu střechy, teprve za nimi je vsazena další krabice s jinými žaluziemi - oranžová (krásná fotka na to je v atlasu vozidel str 92-93 u 363ky, 163 to měla ppně stejně).
"Brýle" na oknech obou stanovišť dostávaly mašiny asi až v průběhu služby a postupně jak byly vyráběny(nejde mi do hlavy, že mašina číslo 008 je nemá, mašina 015 a 018 už ano). Zbarvení brýlí vypadá na stejnou barvu jako madla - hliník (barva materiálu). Ty žaluzie na střeše a boku kastle určitě stříbrné, ale ten zbytek střechy
!!
Při porovnání fotografií 015 z r. 1987 a těch z časopisu Železničář to vypadá, že zelená není tak tmavá (čsn5400), spíše jde o zkreslení dané tiskem fotky v publikaci, a odstín je spíše střední zelená. No a při téhle interpretaci mám fakt dilema jak tu střechu udělat - může to být jak šedé nebo zelené (zesvětlení zelené plochy na fotce vlivem lomu světla u "mojí" fotky 015, a fotky 008 z časopisu). Při zkoušce v graf. programu mi to vychází na obě možnosti... Holt trochu záhada...Na druhou stranu při spektografii fotky 019 a 001 to vypadá, že 001 měla střechu celou zelenou, 019 pak zelené jen střešní "zešikmení" na bocích kastle, zbytek střechy šedá!
A pak se v tom vyznej