Úprava Sergeja ROCO

Stavba a přestavba lokomotiv všech velikostí. Návody, praxe, materiály, postupy a další.

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., sco_27

Úprava Sergeja ROCO

Příspěvekod tabletrain » stř 18 bře, 2020 5:24 pm

Nenašiel som nikde nič podrobné a jasné na úpravu Sergeja ROCO, Tillig na verzie ČSD. Hľadal som návody, poprípade dajaké práce na úpravách či už vlastných, alebo pomocou leptov Sergejov či už Tillig alebo ROCO vo veľkosti TT. Nie som začiatočník a aj napriek tomu som nad niektorými vecami dumal ako keby som modeloval prvý krát v živote. Tak dajaké postrehy, inšpirácia a nápady by som hodil do davu aj pre tých, ktorý sa na to nevrhli z dôvodu, že sa toho boja. Úspech nie je vždy zaručený, takto skončila hotová kasňa po fixovaní laku a následnom schnutí, keď ju za bezvetria zobralo z balkóna rovno pod autobus MHD.
tabletrain
 
Příspěvky: 181
Registrován: čtv 24 led, 2019 5:59 pm

Re: Úprava Sergeja ROCO

Příspěvekod tabletrain » stř 18 bře, 2020 5:51 pm