Stránka 1 z 5

T466.1001

PříspěvekNapsal: ned 08 bře, 2020 8:42 am
od TiTi
Hydropielstik pomaly speje do finále.Tak premýšľam nad dalšim modelom. Pri študovaní podkladov na hydropielstika som okrajovo pozeral po pielstika s elektrickým kurením T466.1001. Doma mám jeden odliatok klasického pielstika, rozhodol somsa, že ho prerobím do tejto zaujimavej verzie.
Možno niekoho inšpirujem, ale budem rád, ked sem niekto dá aj nejake foto tejto zaujímavej lokomotívy. Ktorá tiež skončila vo vlečke v ZŤS Dubnica n/ Vahom

Re: T466.1001

PříspěvekNapsal: ned 08 bře, 2020 10:13 am
od TiTi
Odliatok pielstika som kupil už dávnejšie na pražskej burze. Je veľmi pekne vypracovany. Určite to lepšie z ponuky. Jediná nevýhoda je, že je rám napevno spojený s kapotami.Ale to odstránim :-)

Re: T466.1001

PříspěvekNapsal: úte 10 bře, 2020 9:14 am
od TiTi
Rám som oddelil od kapoty. Je to oveľa praktickejšie pri dalšej stavbe a údržbe ako keby to bolo v celku. Z vlastnej skúsenosti robim všetky kapotové lokomotívy oddelene.

Re: T466.1001

PříspěvekNapsal: úte 10 bře, 2020 11:46 am
od Cermis
Dobrý den, a čím.
Děkuji za odpověď.

Re: T466.1001

PříspěvekNapsal: úte 10 bře, 2020 5:25 pm
od TiTi
Da sa to urobiť dvomi spôsobmi. Jemne žiletkovou pílkou. Alebo brutálne frézou. Mal som doma 2 odliatky ,tak som vybral druhú možnosť možnosť :-)

Re: T466.1001

PříspěvekNapsal: úte 17 bře, 2020 2:08 pm
od ostradik
No teď jen zjistit jakou tohle zařízení mělo vlastně barvu.....pro mně je jednoznačná rudá.

Re: T466.1001

PříspěvekNapsal: úte 17 bře, 2020 7:21 pm
od TiTi
Podľa mojích zisteni by to malo vypadat asi takto. Budem sa toho držať. Pripadne ,ak má niekto iné podklady, tak budem rád, ked sa to objaví. Cesta k náteru je ešte dlhá :-)

Re: T466.1001

PříspěvekNapsal: pon 23 bře, 2020 1:43 pm
od TiTi
Ako prvé som upravil žaluzie a ventilátory chladenia SM. Pouzil som plastové profili evergreen. Tento pielstik mal z dôvodu vyššieho výkonu SM aj zväčšené chladenie.

Re: T466.1001

PříspěvekNapsal: úte 24 bře, 2020 11:09 pm
od TiTi
Vyrobil som vnútorny rám. Bude takmer rovnaký ako na lokomotíve T465.001 len podvozky budú o 3 mm dalej od seba. Podvozky a motor sú z lokomotívy NS 2400 od Roca.
Na vonkajšom ráme z odliatku som vyrobil mriežky ktoré ma len tento pielstik. Vyrobil som ich ešte pred spojením vonkajšieho a vnutorného rámu napevno.

Re: T466.1001

PříspěvekNapsal: čtv 26 bře, 2020 10:45 am
od TiTi
Na kabíne som upravil okná a vyrezal sitá na chladenie alternátora. Podla fotky to vyzerá skôr na mriežky namiesto sít.

Re: T466.1001

PříspěvekNapsal: pon 30 bře, 2020 6:22 pm
od TiTi
Upravil som zadnú kapotu.Doplnil mriežky sania vzduchu k EDB, chladenie vykurovacieho transformatora a chladenie TM druhého podvozku. Na strechu som skúsil urobiť krycie plechy podľa fotografii. Zadné čelo malo len jeden pár dverí. Využil som nevyužité lepty pielstika z vrakoviska

Re: T466.1001

PříspěvekNapsal: stř 01 dub, 2020 4:43 pm
od TiTi
Kapoty som komplet upravil. Dorobil som strechu, mriežky na chladiče, trubky na svetlá a všetky drobnosti. Rám bude trochu náročnejší.

Re: T466.1001

PříspěvekNapsal: čtv 02 dub, 2020 7:18 pm
od zaplef
Perfektní práce. Jen bych ještě víc doladil strechu na boudě. Ty dva prolisy jsou na oddělitelné části střechy a tak mi tam ta "drážka" chybí. U takového modelu by to bylo na škodu, když ho někdo takto vymazluje :-) .
Přeju mnoho zdaru.

Re: T466.1001

PříspěvekNapsal: čtv 02 dub, 2020 8:02 pm
od TiTi
Predpokladam , že asi tato dražka, kde je antena. Ona je len na jednej strane.

Re: T466.1001

PříspěvekNapsal: pát 03 dub, 2020 2:28 am
od zaplef
Nemyslím sokl pod anténou. Mám na mysli drážky v příčné ose lokomotivy.
Dobře je to vidět na této fotce:
http://www.prototypy.cz/zobrobr.php?fil ... kabina.jpg

Sám jsem střechu asi před 13 lety upravoval na svém pielstickovi z leptu. Foto bohužel nemohu dodat. Mašinka je u mamky na Moravě a já žiji odříznut v Plzni.