Využití Tillig V100 (a jiných) na přestavbu pojezdu v TT

Stavba a přestavba lokomotiv všech velikostí. Návody, praxe, materiály, postupy a další.

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., sco_27

Re: Úprava kardanů z V100

Příspěvekod Zdenek Valter » ned 15 bře, 2009 11:19 am

vlackytt píše:Kardany z V100 Tillig mají průměr hřídele cca 1,1 - 1,2 mm, používáme bužírku z drátu průměru 1mm, díky pružnosti se bužírka trochu roztáhne a zároveň je dost pevná aby se na kardanu neprotáčela.
U delších kardanů např. do motorových vozů je lepší použít mosaznou trubičku, pokud možno bezešvou aby kardan neházel.

Osobně bych kvůli tuhosti doporučil spíš tu MS trubičku. ale pokud je vhodný pružný element je ta bužírka O.K.
Zdenek Valter
 
Příspěvky: 2684
Registrován: pon 09 říj, 2006 2:38 pm
Bydliště: Ústí n.L.

Příspěvekod Pája » ned 15 bře, 2009 6:41 pm

Na kratší prodloužení používám tyčku(vlastně trubičku) s "Karamelovo-mléčného lízátka Niki" firmy Baili.Zkrátím ji na potřebnou délku a pak jí malým vrtáčkem zvětším vnitřní průměr dle kardanů,spoj pojistím sek.lepidlem.Výhodu vidím v celkem velké pružnosti trubičky a ještě si pochutnám. 8) :wink: :wink: :wink:
TT,DCC,ČSD III-IV,člen TT ZABABOV,Sysel fóra a zatím spíše hračička než modelář
Uživatelský avatar
Pája
 
Příspěvky: 834
Registrován: stř 08 srp, 2007 6:05 pm
Bydliště: Praha -Suchdol

Příspěvekod Zdenek Valter » ned 15 bře, 2009 10:33 pm

Pája píše:Na kratší prodloužení používám tyčku(vlastně trubičku) s "Karamelovo-mléčného lízátka Niki" firmy Baili.Zkrátím ji na potřebnou délku a pak jí malým vrtáčkem zvětším vnitřní průměr dle kardanů,spoj pojistím sek.lepidlem.Výhodu vidím v celkem velké pružnosti trubičky a ještě si pochutnám. 8) :wink: :wink: :wink:

Hezká inspirace ale od kamaáráda bych čeka, že uvede i její rozměry. ;-)
My co sladké nesmíme si ji těžko jen tak koupíme ;-)
Zdenek Valter
 
Příspěvky: 2684
Registrován: pon 09 říj, 2006 2:38 pm
Bydliště: Ústí n.L.

Příspěvekod Pája » pon 16 bře, 2009 5:46 am

Soucítím s těmi,co se nemohou řadit mezi nás "Sladkosaury".
Ale rozměry lízátka ti mohu promptně změřit :
-karamelová hmota má cca 45x22x14 mm a celých 15gramů mňamky :lol:
-asi ti jde o trubičku d=76 mm , vnější průměr 3 mm a vnitřní cca 0,5 mm
Naposledy jsem to použil na remotorizaci Sergeje v TT od Tilliga,kde jsem vyhodil Buhlera (3 pól) a dosadil Mashimu (5 pól,tu samou co je v V100).
TT,DCC,ČSD III-IV,člen TT ZABABOV,Sysel fóra a zatím spíše hračička než modelář
Uživatelský avatar
Pája
 
Příspěvky: 834
Registrován: stř 08 srp, 2007 6:05 pm
Bydliště: Praha -Suchdol

Příspěvekod Zdenek Valter » pon 16 bře, 2009 7:50 pm

Pája píše:Soucítím s těmi,co se nemohou řadit mezi nás "Sladkosaury".
Ale rozměry lízátka ti mohu promptně změřit :
-karamelová hmota má cca 45x22x14 mm a celých 15gramů mňamky :lol:
-asi ti jde o trubičku d=76 mm , vnější průměr 3 mm a vnitřní cca 0,5 mm
Naposledy jsem to použil na remotorizaci Sergeje v TT od Tilliga,kde jsem vyhodil Buhlera (3 pól) a dosadil Mashimu (5 pól,tu samou co je v V100).

Poznals rozdíl ? ;-)
Zdenek Valter
 
Příspěvky: 2684
Registrován: pon 09 říj, 2006 2:38 pm
Bydliště: Ústí n.L.

Příspěvekod Pája » pon 16 bře, 2009 9:57 pm

Příště se polepším Zdendo a napíšu to celý rovnou. :oops: :oops: :oops:
TT,DCC,ČSD III-IV,člen TT ZABABOV,Sysel fóra a zatím spíše hračička než modelář
Uživatelský avatar
Pája
 
Příspěvky: 834
Registrován: stř 08 srp, 2007 6:05 pm
Bydliště: Praha -Suchdol

Příspěvekod Zdenek Valter » pon 16 bře, 2009 10:07 pm

Pája píše:Příště se polepším Zdendo a napíšu to celý rovnou. :oops: :oops: :oops:


To víš já si to musím pracně vytočit z ertalonu ale ty to máš na několik sblíznutí ;-);-)
Zdenek Valter
 
Příspěvky: 2684
Registrován: pon 09 říj, 2006 2:38 pm
Bydliště: Ústí n.L.

Příspěvekod VoVo » pon 08 čer, 2009 11:24 am

Svůj příspěvek jsem se rozhodl odstranit jako nesouhlas s praktikami, které zde probíhají ze strany majitele diskuzního fóra, kdy jsou nezištně míněné diskuze a poskytnutné informace od modelářů zneužívány pro komerční aktivity, překrucovány, je zde na úkor komerčních aktivit omezováno svobodné vyjadřování, probíhá neustálé řízení diskuzí, zamykání vláken, odstraňování příspěvků a sám vlastník se zde chová mnohem méně vhodně a slušně, než co ostatním uživatelům vyčítá. Nashledanou v lepších časech :)
Naposledy upravil VoVo dne stř 27 srp, 2014 4:39 pm, celkově upraveno 1
Přátelé, tak s tímhle fórem, já jsem skončil.
Uživatelský avatar
VoVo
 
Příspěvky: 383
Registrován: pon 16 čer, 2008 11:58 am
Bydliště: kdekoliv, hlavně mimo toto fórum :)

Příspěvekod nadkachna » pon 08 čer, 2009 5:13 pm

VoVo píše:Možná to bude někomu připadat jako blbej dotaz (za což se omlouvám), ale:

Když z plošńáku V100 odpájím čelní díl s ledkami a místo něj nedám nic, bude loko motoricky běhat? Jestli se tam nepřeruší nějaký uzavřený okruh?!


Bude :D je to opravdu jen pro osvětlení
G
TT
nadkachna
 
Příspěvky: 391
Registrován: stř 28 lis, 2007 12:02 pm

Příspěvekod Zdenek Valter » pát 12 čer, 2009 11:53 am

VoVo píše:Možná to bude někomu připadat jako blbej dotaz (za což se omlouvám), ale:

Když z plošńáku V100 odpájím čelní díl s ledkami a místo něj nedám nic, bude loko motoricky běhat? Jestli se tam nepřeruší nějaký uzavřený okruh?!


Potvrzuji to co říká nadkachna - měl jsem plošňák v ruce - ty konce jsou vlastně jen jako držáky ledek.
Zdenek Valter
 
Příspěvky: 2684
Registrován: pon 09 říj, 2006 2:38 pm
Bydliště: Ústí n.L.

Příspěvekod Martas8533 » čtv 22 říj, 2009 8:36 pm

Zdravim, mám menší dotaz. Jde posadit odlitek 230 ,,Laminátka" na pojezd z bobiny? Popřípadě prosím poraďte vhodnější sériově vyráběnou lokomotivu.
Martas8533
 
Příspěvky: 4
Registrován: úte 22 zář, 2009 5:12 pm
Bydliště: Cheb

Předchozí

Zpět na Stavba lokomotiv

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 31 návštevníků