od Vážňas » čtv 30 led, 2020 10:41 pm
Souhlasím s tím, co říkají pánové výše. Ačkoli třeba pan Číž u své 524.13 uvádí, že je prodloužena na BR95, já ji tam během stavby nedokázal „narvat", a to i po výměně motoru. Odlitek prodloužen je, nicméně málo a proto jsem přešel i po vzoru pana Marwina na pojezd BR94, který je rozměry tendrovým pětikolákům výrazně blíž a finálně to vypadá pěkně.
Teď nedávno udělal jeden modelář na Facebooku „Kolejiště Vejrov - Hrochův Týnec" 524.13 na pojezdu BR95. Kupodivu se mu ji tam povedlo narozdíl ode mne dostat, ale ten stroj vypadá divně, asi jako kdyby jste dal pětikoláka na pojezd „štokra"...
Je to na Vás. Evidentně to po rozsáhlých úpravách jde, ale esteticky to alespoň mě příšerně bije do očí...
ČSD dvou časových období:
1968-72
1976-80