Stránka 1 z 7

Databáze lokomotiv vhodných pro stavbu a přestavbu

PříspěvekNapsal: ned 08 říj, 2006 12:51 pm
od Michal Dalecký
Specializované téma pro databázi základních parametrů lokomotiv vhodných pro přestavbu. Udávejte pouze MĚŘÍTKO, VÝROBCE, KAT.Č., ŘADA, VZDÁLENOST ČEPŮ PODVOZKŮ, ROZVOR DVOJKOLÍ, MOTOR (3P/5P) + VAŠE POZNÁMKA.

Re: Databáze lokomotiv vhodných pro stavbu a přestavbu

PříspěvekNapsal: ned 22 říj, 2006 3:54 pm
od Zdenek Valter
Michal Dalecky píše:Specializované téma pro databázi základních parametrů lokomotiv vhodných pro přestavbu. Udávejte pouze MĚŘÍTKO, VÝROBCE, KAT.Č., ŘADA, VZDÁLENOST ČEPŮ PODVOZKŮ, ROZVOR DVOJKOLÍ, MOTOR (3P/5P) + VAŠE POZNÁMKA.


Mně by v takovém seznamu chyběl ještě průměr kol, jejich typ (NEM či RP25 nebo RP25 FS) a zda má či nemá rozhraní pro dekodér :wink:

Ale abych jen nekritizoval pro naše dieselové lokomotivy:

H0, Atlas, 8070, S-2, 78,6 mm, 27,6 mm !!!, 5P, -prumer kol 11,5 mm !! RP25 , rozhraní pro DCC nemá

Lze použít i S-4 (až na masku podvozku stejná) ale k tomu nemám katalogové číslo od Atlasu.

PříspěvekNapsal: pon 23 říj, 2006 12:19 pm
od Zx1974

Re: Databáze lokomotiv vhodných pro stavbu a přestavbu

PříspěvekNapsal: pon 23 říj, 2006 2:34 pm
od Pivrnec78
Zdenek Valter píše:
Michal Dalecky píše:Specializované téma pro databázi základních parametrů lokomotiv vhodných pro přestavbu. Udávejte pouze MĚŘÍTKO, VÝROBCE, KAT.Č., ŘADA, VZDÁLENOST ČEPŮ PODVOZKŮ, ROZVOR DVOJKOLÍ, MOTOR (3P/5P) + VAŠE POZNÁMKA.


Mně by v takovém seznamu chyběl ještě průměr kol, jejich typ (NEM či RP25 nebo RP25 FS) a zda má či nemá rozhraní pro dekodér :wink:

Ale abych jen nekritizoval pro naše dieselové lokomotivy:

H0, Atlas, 8070, S-2, 78,6 mm, 27,6 mm !!!, 5P, -prumer kol 11,5 mm !! RP25 , rozhraní pro DCC nemá

Lze použít i S-4 (až na masku podvozku stejná) ale k tomu nemám katalogové číslo od Atlasu.


Má to kulisu pro krátké spřáhlo? (KKK)

PříspěvekNapsal: pon 23 říj, 2006 9:37 pm
od Zdenek Valter
Zx1974 píše:Náhodou nevíte, zda je možné lokomotivy od ATLASU (HO) sehnat v ČR, na netu jsem našel nejblíž http://www.us-trains.com/index.php v Německu a jak se chovají dvojkolí RP25 na výhybkách Tillig-Elite


Nám je vozí kamarád z USA.
Jak se chovají dvojkolí na vyhybkách ELITE _ Na to není jednoznačná odpověď na EW3 nevím o problémech. Na jiných nemohu říci - prostě je nepoužíváme. Obecně však lze říci že není zásadního rozdílu mezi hnacími vozodly s NEM 310, RP25 či RP 25 FS co se týče jízdních vlastností.
To se ovšem nedá říci o vzhledu - RP jsou a budou vždy mým favoritem.

Re: Databáze lokomotiv vhodných pro stavbu a přestavbu

PříspěvekNapsal: pon 23 říj, 2006 9:40 pm
od Zdenek Valter
Pivrnec78 píše:Má to kulisu pro krátké spřáhlo? (KKK)


Pochopitelně nemá - je to Amerika - dělá se i s různýmy US spřáhly.

PříspěvekNapsal: úte 31 říj, 2006 12:50 pm
od Mravec
nemate niekto schemy podvozkov, pre csd masiny Z ODLIATKOV?

PříspěvekNapsal: úte 31 říj, 2006 12:53 pm
od Zdenek Valter
Mravec píše:nemate niekto schemy podvozkov, pre csd masiny Z ODLIATKOV?


Myslíš elektrické schéma, nebo náčrtky pojezdu.

BTW. o jaké mašiny se Ti jedná a o jaké odlitky ?

PříspěvekNapsal: úte 31 říj, 2006 1:00 pm
od Mravec
Myslíš elektrické schéma, nebo náčrtky pojezdu.

BTW. o jaké mašiny se Ti jedná a o jaké odlitky ?[/quote]

jedna sa mi o konstruckie podvozkov a uchytenie podvozkov k odliatku.
masiny dielsove a motoraky.
napr. brejlovec, zamracena, t669, pomaranc, hektor, m240 a m810

PříspěvekNapsal: úte 31 říj, 2006 3:20 pm
od Zdenek Valter
Mravec píše:jedna sa mi o konstruckie podvozkov a uchytenie podvozkov k odliatku.
masiny dielsove a motoraky.
napr. brejlovec, zamracena, t669, pomaranc, hektor, m240 a m810


Na to neexistuje jednoznačná odpověď, konstrukcí pojezdů je mnoho, též odlidků je také mnoho a možnosti jejich uchycení také.
Musíš to řešit případ od případu odlitek + pojezd.

PříspěvekNapsal: úte 31 říj, 2006 6:32 pm
od Mravec
Zdenek Valter píše:
Mravec píše:jedna sa mi o konstruckie podvozkov a uchytenie podvozkov k odliatku.
masiny dielsove a motoraky.
napr. brejlovec, zamracena, t669, pomaranc, hektor, m240 a m810


Na to neexistuje jednoznačná odpověď, konstrukcí pojezdů je mnoho, též odlidků je také mnoho a možnosti jejich uchycení také.
Musíš to řešit případ od případu odlitek + pojezd.


no a mozes mi povedat ako to robis ty? ja mam odliatky od ciza

PříspěvekNapsal: úte 31 říj, 2006 10:35 pm
od Zdenek Valter
Mravec píše:
no a mozes mi povedat ako to robis ty? ja mam odliatky od ciza


NEMAM ODLITKY OD CIZE !! Takze Ti nemuzu poradit.

Mas alespon nejakou vlastni predstavu nebo cekas ze to za Tebe nekdo vymysli ?

PříspěvekNapsal: stř 01 lis, 2006 11:15 am
od Mravec
Zdenek Valter píše:
Mravec píše:
no a mozes mi povedat ako to robis ty? ja mam odliatky od ciza


NEMAM ODLITKY OD CIZE !! Takze Ti nemuzu poradit.

Mas alespon nejakou vlastni predstavu nebo cekas ze to za Tebe nekdo vymysli ?


vymysliet pojazd na brejlovec problem nieje.
ide mi skor o cmeliaka a hektora, kde to je uz horsie a tam nemam teda ziadnu predsstavu ako to urobit.

PříspěvekNapsal: stř 01 lis, 2006 11:44 am
od Zdenek Valter
Mravec píše:vymysliet pojazd na brejlovec problem nieje.
ide mi skor o cmeliaka a hektora, kde to je uz horsie a tam nemam teda ziadnu predsstavu ako to urobit.


O.K. Založím nové téma - Uchyceni odlitků čmeláka a hektora od Číže na pojezd

PříspěvekNapsal: čtv 09 lis, 2006 9:41 pm
od Mravec
Ako riesite problem s potlacou na lokomotivach?