Databáze lokomotiv vhodných pro stavbu a přestavbu

Stavba a přestavba lokomotiv všech velikostí. Návody, praxe, materiály, postupy a další.

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., sco_27

Příspěvekod vorisekml » stř 10 čer, 2009 5:37 pm

JÁ TOHO SASKÉHO PĚTIKOLÁKA MÁM CO POTŘEBUJEŠ VĚDĚT? JEZDÍ SOLIDNĚ, MÁ ALE VYSOKOU MAXIMÁLKU A SPIČKA TO NENÍ. A PŘEDEVŠÍM MUSÍŠ ZACHOVAT VELMI ATYPICKÉ SBÍRÁNÍ PROUDU. TEĎ BYL VE SLEVĚ VE VÝPRODEJÍCH OD PIKA OKOLO 140 €. TO UŽ STOJÍ ZA ÚVAHU.
H0
Uživatelský avatar
vorisekml
 
Příspěvky: 890
Registrován: pát 06 bře, 2009 8:43 pm
Bydliště: Lom u Mostu / Most

Příspěvekod marwin » stř 10 čer, 2009 6:28 pm

vorisekml píše:JÁ TOHO SASKÉHO PĚTIKOLÁKA MÁM CO POTŘEBUJEŠ VĚDĚT? JEZDÍ SOLIDNĚ, MÁ ALE VYSOKOU MAXIMÁLKU A SPIČKA TO NENÍ. A PŘEDEVŠÍM MUSÍŠ ZACHOVAT VELMI ATYPICKÉ SBÍRÁNÍ PROUDU. TEĎ BYL VE SLEVĚ VE VÝPRODEJÍCH OD PIKA OKOLO 140 €. TO UŽ STOJÍ ZA ÚVAHU.


tak to by stalo za hrich:). Da se jeste sehnat za tudle peknou cenu?
Uživatelský avatar
marwin
 
Příspěvky: 676
Registrován: úte 28 lis, 2006 10:09 am
Bydliště: Praha

Příspěvekod vorisekml » čtv 11 čer, 2009 4:21 am

SE POPTÁM SE U SASÍKŮ. JÁ TU SVOJÍ 94.2084 KUPOVAL UŽ 5.06 A TEHDY VYŠLA NA CCA 160,-€. ALE JAK JSEM UŽ HLÁSIL - NA TO ŽE JE TO NÁKLADNÍ/POSUNOVACÍ STROJ TAK LÍTÁ JAK TRYSKOMYŠ. DIGI TO VYŘEŠÍ. PAK JE JEŠTĚ JE ŠANCE 20.6 NA DNI OTV. DVEŘÍ U PIKO PŘÍMO V SONNEBERGU. TAM SE TAKY OBČAS ZADAŘÍ KOUPIT NĚCO ZA MRZKÝ PENÍZ. DÁM POTOM VĚDĚT. TEĎ TAM BYLA V TOM VÝPRODEJI I G 7.1/413.0ČSD/ V POLSKÝ A BELGICKÝ VERZI CCA 50,-€. JSEM SI NAHRÁB.........2X. POHRANIČÍ MÁ MOŘE NEVÝHOD A PÁR VÝHOD.
H0
Uživatelský avatar
vorisekml
 
Příspěvky: 890
Registrován: pát 06 bře, 2009 8:43 pm
Bydliště: Lom u Mostu / Most

Příspěvekod alf » čtv 11 čer, 2009 7:09 pm

Sáákra..tomu říkám klika.. :?
alf
 
Příspěvky: 222
Registrován: úte 01 led, 2008 11:43 pm
Bydliště: Letohrad

Příspěvekod DjDaniels » čtv 25 čer, 2009 9:38 pm

michal_n_cz píše:
DjDaniels píše:Zdenek Valter: pojazd mam aj upraveny :) len potrebujem pre 242 ine dvojkolia , tie co su tam su plne z DB215 ROCO a potrebujem dake vhodne pre 242jku a tak som sa pytal ktore z tych dvojkoli by mohli vyhovovat(myslim tie co ma ta para vzadu ako poslednu napravu pred tendrom)


ano jedna z novsich by to mala byt myslim,a na osiach ma umiestnene asi v 2/3nach a osubov je 12.
Uživatelský avatar
DjDaniels
 
Příspěvky: 47
Registrován: sob 23 kvě, 2009 2:22 pm
Bydliště: BRATISLAVA

Příspěvekod Xio » pon 12 dub, 2010 6:43 pm

Zdravím, nevěděli (náhodou :) ) byste o nějakých 4-náprav. loko s rozvorem dvojkolí cca 22mm a 2-náprav. s rozvorem cca 35mm?

Je mi jedno jestli bude v N, TT, nebo HO (příp. přerozchoduji), nejlépe ze staré produkce BTTB, PIKO aj. (o jejich chodových vlastnostech jsem si vědom).

Díky
Xio
 
Příspěvky: 1
Registrován: pon 12 dub, 2010 6:21 pm

Pojezd Asynchrona

Příspěvekod Kalimero » sob 11 zář, 2010 6:10 pm

Zdravím vespolek,

chtěl bych si pořídidit Asynchrona 169 001-5 , kastle z odlitku a chci se zeptat jestli nemáte někdo zkušenost jaký pojezd by šel použít?
Měřítko H0.
Kalimero
 
Příspěvky: 49
Registrován: pon 15 úno, 2010 5:50 pm

Re: Databáze lokomotiv vhodných pro stavbu a přestavbu

Příspěvekod slajfka » pon 27 zář, 2010 8:09 pm

Na svém webiku http://mtdepo.blogspot.comjsem umístil tabulku s rozměry pojezdů parních lokomotiv, které vlastním. Záměrem je pomoci při výběru továrního pojezdu pro tvorbu parních lokomotiv ČSD.
V tabulce jsou hlavní rozměry - rozvory mezi hnacími koly, průměry hnacích kol a běhounů, ... Samozřejmě nechybí označení a další informace :wink:

Pokud máte zájem, mohu tabulku doplnit i o vaše údaje parních lokomotiv, stačí poslat e-mail nebo SZ.
Martin

____________________________________
HO zatím analog s výhledem na DCC, ČSD, epo. III
slajfka
 
Příspěvky: 42
Registrován: pát 29 úno, 2008 6:57 am
Bydliště: Brno

Re: Databáze lokomotiv vhodných pro stavbu a přestavbu

Příspěvekod Pája » pon 27 zář, 2010 11:12 pm

Určitě je to záslužná činnost,dost lidem to pomůže,ale ještě bych tam přidal poznámku,že jde o H0
TT,DCC,ČSD III-IV,člen TT ZABABOV,Sysel fóra a zatím spíše hračička než modelář
Uživatelský avatar
Pája
 
Příspěvky: 834
Registrován: stř 08 srp, 2007 6:05 pm
Bydliště: Praha -Suchdol

Re: Databáze lokomotiv vhodných pro stavbu a přestavbu

Příspěvekod slajfka » sob 02 říj, 2010 9:03 pm

Díky za poznámku. Ono to tam je ve formě šťítku, ale uznávám, že si toho mnoho čtenářů nemusí všimnout. Už jsem tuto informaci doplnil do textu.
Na druhou stranu není problém tabulku doplnit i pro jiné modelové velikosti. S tímto mi však musí pomoci jiní, TT nebo N nemám. Ale stačí poslat informace a já je doplním.
Martin

____________________________________
HO zatím analog s výhledem na DCC, ČSD, epo. III
slajfka
 
Příspěvky: 42
Registrován: pát 29 úno, 2008 6:57 am
Bydliště: Brno

Re: Databáze lokomotiv vhodných pro stavbu a přestavbu

Příspěvekod sergej » pon 04 říj, 2010 6:37 pm

Chtel bych si postavit 387.0(TT) .Hodi se na to BR 01 TILLIG?(pocty paprsku,prumer dvojkoli,ojnice a spojnice)Kolega ji dela vH0(kolegovi sem sehnal v DDR 01 1518-8 PIKO)Delal uz nekdo taku prestavbu?Muze nam nekdo poradit?Dekuju predem za pomoc a rady.
sergej
 
Příspěvky: 12
Registrován: čtv 30 zář, 2010 5:56 pm

Předchozí

Zpět na Stavba lokomotiv

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků