Kocmik píše:MaHa píše:Kup si radši v bazaru nějakou ojetinu od ROCA

anebo pokud bazaristům nevěříš, tak šetři na nového.
PS: Jak vidno Z. Valter hýří přímo čertovkým

humorem

jak to myslíš s tím humorem?
No protože jednomotorovou ojetinu od PIKA koupíš cca za 1200,--Kč. Na to
aby alespoň "slušně" jezdila ji potřebuješ "dovážit" zinkovým nebo olověným odlitkem (tj práce + materiál cca 700,-- Kč) tj. dohromady 1900,-- a to nevíš v jakém stavu je motor (statisticky se 1 z 4-5 po 10 motohodinách roztavil nebo se jinak poškodil plášť motorku) - tedy sázka do loterie. Pokud chceš dvoumotorového (PIKO), pak zaplatíš cca 2400,-- Kč .
Ojetina od ROCA se na "AUKRU" nabízela právě za oněch 2400,--Kč (běžná cena 132-ojetiny je cca 100,--Euro - 2800,--Kč) a přitom pokud nějaký model od ROCA vlastníš tak ten rozdíl rychle poznáš sám. Pokud ve v těchto výrobcích moc neorientuješ, tak rozdíl v kvalitě je asi jako mezi Škodou byť Superbem a Rolls-Roycem byť veteránem.
Pokud bys trval na novém modelu se zárukou, tak je za 3500,-- Kč, tedy o necelou tisícovku výše což také není k zahození

, ale to už mluvíme o novém modelu

- nebudeme je tedy srovnávat s PIKO-ojetinou
PS: Shrnutí: Opravovat a upravovat RAGULINA od PIKA se dnes moc nevyplatí(Pokud to není skříň ČSD "napasovaná" na ROCO pojezd)

- prostě si zde Zdenek dělá

legraci.