Stránka 3 z 8

Re: 310

PříspěvekNapsal: úte 11 úno, 2014 11:26 am
od _mf_
Ahoj všichni, už x dobu toužím po 310 v TT. Rozhodl jsem se, že se jí pokusím sesmolit sám. A udělám tak komplet svojí první mašinku z odlitku. I za cenu toho že bude bez pohonu a moje samodomo :) Na burze jsem si kdysi pořídil odlitek, a na něm pomalu tvořím nějaké věci. Opatřil jsem si i kolečka no a zasekl jsem se na tom, že nedovedu udělat z nějakého pevného materiálu rám podvozku a rozvody na kolech :? Rám jsem pokusně udělal z papíru, ale to není ono. Chce to plech. Nakreslil jsem si to zjednodušené pro laser. Ale ten průmysloví co mám v dosahu je na to tak moc velký, že nedovede ani rám, natož díry v něm. A tak se vás tu ptám, dovedl byste někdo nějak udělat ten rám a rozvody :?: Pojezd bude ve vagónku.

Re: 310

PříspěvekNapsal: stř 12 úno, 2014 9:25 am
od Gulda
Mám takový tušení, že 310 TT v leptu dělá p.Kubíček, je potřeba se ho zeptat, v nabídce ji nemá.

Re: 310

PříspěvekNapsal: stř 12 úno, 2014 11:04 am
od igino
To tušenie je správne. :wink:

Re: 310

PříspěvekNapsal: čtv 27 bře, 2014 5:39 pm
od stoupa
lmd píše:Zdravím chcel bi som vedieť či niekto vyrába lept parnej loko 310tky alebo odliatok?

:lol: Já...http://gmeinder.rajce.idnes.cz/CSD_310 :lol:

Re: 310

PříspěvekNapsal: čtv 27 bře, 2014 8:13 pm
od Petr Zatrepalek


Moc hezká, pojezd je tipuju fleischmanní T3?

Re: 310

PříspěvekNapsal: čtv 27 bře, 2014 9:15 pm
od stoupa
ano,lept kuber,doplňky bv model a lak m-model :D už má nového majitele,ale i přes starší pojezd jezdila skvěle ten pojezd se fakt povedl....http://gmeinder.rajce.idnes.cz/CSD_310#P1120961-1.jpg

Re: 310

PříspěvekNapsal: čtv 12 bře, 2015 4:13 pm
od 310.0
Není to úplně k tématu ale neví někdo kde by se daly sehnat tabulka např. co má 310.093 na H0.

Re: 310

PříspěvekNapsal: čtv 12 bře, 2015 7:11 pm
od ladino1
Jestli jde o řadové tabulky, tak ty se daly objednat na www. bankovi.cz. Jinak je také nabídka na www.pojezdy.eu, případně hekttor. Nevím jak poslední dva, ale bankovi je nabízeli i barvené

Re: 310

PříspěvekNapsal: ned 15 bře, 2015 6:21 pm
od 310.0
Děkuji za odpověď co jsem vyděl jedná se o "vytlačované" cedule, které mají např. 310.072 ale 310.093 má jiný typ. :)

Re: 310

PříspěvekNapsal: ned 15 bře, 2015 6:26 pm
od vmucha
Bankovi dělají jak "mosazné" tak i "smaltované". Ještě pak jsou ty původní, kdy to byly lité samostatné číslice, ale to bylo ještě jiné číslování. Co máš na mysli?

Re: 310

PříspěvekNapsal: pon 16 bře, 2015 6:53 pm
od 310.0
Omlouvám se máte pravdu...cedule jsme našel...jen jsem se špatně podíval. :)

Re: 310

PříspěvekNapsal: pát 01 kvě, 2015 9:24 am
od michal_n_cz
stoupa píše:ano,lept kuber

rád bych se prosím zeptal na prostor pro kompresor - je takto připravený na leptu vpravo - zkrácená vana nebo je ten lept s dlouhýma vanama a musí se to upravit. Jde mi o to, že původně kompresor tlakové brzdy na lokomotivách nebyl a dosazen byl jen na některé. Zároveň se mi zdá, že většinou byl vlevo, ale vpravo jich také pár bylo. Pak jsem se chtěl zeptat zdali čelníky z té T3 pasovaly k tomu leptu origo, nebo se posunovali - na těch fotkách se mi zdá, žel byl uřezaný. Díky.

Re: 310

PříspěvekNapsal: pon 04 kvě, 2015 7:54 pm
od stoupa
michal_n_cz píše:
stoupa píše:ano,lept kuber

rád bych se prosím zeptal na prostor pro kompresor - je takto připravený na leptu vpravo - zkrácená vana nebo je ten lept s dlouhýma vanama a musí se to upravit. Jde mi o to, že původně kompresor tlakové brzdy na lokomotivách nebyl a dosazen byl jen na některé. Zároveň se mi zdá, že většinou byl vlevo, ale vpravo jich také pár bylo. Pak jsem se chtěl zeptat zdali čelníky z té T3 pasovaly k tomu leptu origo, nebo se posunovali - na těch fotkách se mi zdá, žel byl uřezaný. Díky.


Ahoj lept má obě vany dlouhé....já to napravo trochu zprasil :lol: tak tam přišel kompresor....jinak je to takový kafemlejn obecný ...osobně bych šel radši do leptu p.Zahrádky
http://kolejiste.webgarden.cz/rubriky/rada-310-0 jistě to bude řádově kvalitnější

Re: 310

PříspěvekNapsal: pon 04 kvě, 2015 11:37 pm
od michal_n_cz
stoupa píše:Ahoj lept má obě vany dlouhé....já to napravo trochu zprasil :lol: tak tam přišel kompresor....jinak je to takový kafemlejn obecný ...osobně bych šel radši do leptu p.Zahrádky
http://kolejiste.webgarden.cz/rubriky/rada-310-0 jistě to bude řádově kvalitnější

Ahoj, díky za odkaz mašinka od P. Zahrádky vypadá moc pěkně, možná škoda to bastlit na tu T3. Já tu mám ten kit od MSE a ta od Kubera v tvém podání se mi zamlouvá více. Ta stavba z té T3 je už tak dost velký kompromis takže Kuber bude stačit. Taky jsem to různě poměřoval a ten rozvod od těch protiklik budu muset trochu přiohnout dolů o cca 1-1,5mm. Když jsi to stavěl tak motor se pod hranu kabiny a van a vzadu vešel nebo se musel někde trochu přibrousit nebo máš kastli nepatrně výše?

Re: 310

PříspěvekNapsal: úte 05 kvě, 2015 12:09 pm
od stoupa
michal_n_cz píše:
stoupa píše:Ahoj lept má obě vany dlouhé....já to napravo trochu zprasil :lol: tak tam přišel kompresor....jinak je to takový kafemlejn obecný ...osobně bych šel radši do leptu p.Zahrádky
http://kolejiste.webgarden.cz/rubriky/rada-310-0 jistě to bude řádově kvalitnější

Ahoj, díky za odkaz mašinka od P. Zahrádky vypadá moc pěkně, možná škoda to bastlit na tu T3. Já tu mám ten kit od MSE a ta od Kubera v tvém podání se mi zamlouvá více. Ta stavba z té T3 je už tak dost velký kompromis takže Kuber bude stačit. Taky jsem to různě poměřoval a ten rozvod od těch protiklik budu muset trochu přiohnout dolů o cca 1-1,5mm. Když jsi to stavěl tak motor se pod hranu kabiny a van a vzadu vešel nebo se musel někde trochu přibrousit nebo máš kastli nepatrně výše?


No oproti originálu výš asi bude. Já se řídil výškou spřáhla a nárazníků. Když jsem to vyměřil vyšlo to takhle. Ve stavebnici nejsou čelníky ani kotel,udělal jsem čelník tak aby se dal použít ten Fleischman a vyšlo pohledově to celkem přirozeně. Je to taková "polomaketa" jak říkají letečtí kolegové. jediné co se mi moc nezdá je komín udělal bych ho trochu jinak.