od Radek Strnad » čtv 02 bře, 2017 10:50 am
Musíš zjistit v čem je příčina.-použij vylučovací metodu. Sundej kastli a zjisti jestli se lehce otáčí převody, tedy otáčej prstem ozubené kolečko a zjisti, jestli něco nedrhne. Přilož vodiče na kontakty motoru a zjisti, jestli motor nadměrně nejiskří(nedává pak potřebný výkon a nadměrně hřeje). Uvidíš i to, zda se otáčí všechna čtyři hnací dvojkolí. Pokud ne, mrkni na oba kardany, které pohání podvozek, zda jsou dobře nasazené nebo jestli nejsou vyběhané., tzn. odšroubuj kryty(masky) podvozků a uvidíš je a také zjisti, jestli jsou správně umístěná dvojkolí(hnací na vnější straně, uprostřed bandážovaná, uvnitř volně pohyblivá) a jestli je vše čisté. Nepřeskakují zuby dvojkolí na šneku hnací hřídele????Také záleží na stoupání - není to už moc velké převýšení??? Máš dvojkolí bandážované nebo jsou to celoplastová(plast byl často nekvalitní, měnil časem tvar, měl tendenci tvrdnout a dvojkolí pořádně nedoléhalo ke kolejnici)????? V motorku je problém málokdy. Mohou být sjeté nebo otočené uhlíky. Mohl bys ho také zkusmo vyměnit za jiný z jiné mašiny a pokud by to pomohlo, je to jasné.
KYKLOP68